Forlæng dagpengeretten


Gæst

/ #120

2013-05-01 08:24

Den Danske Regering skal forestille at være en RØD regering, altså en regering, der sørger for vores velfærd, altså de syge, svage, gamle, vores børn og vores lønmodtagere har et forsørgelsesgrundlag. Hvad gør regeringen? De sørger for at 555.000 danskere + 44.000 med den psykiske diagnose "ADHD" er på piller. Private kan ikke længere klage over SKATS afgørelser. Jeg er førtidspensionist fra 2012, har betalt restskat for år 2009 + 2010 TO gange, men kan ikke få pengene tilbage af ovennævnte årsag. Jeg kan heller ikke gå til domstolene for at få prøvet min sag dér, da private nu heller ikke kan få retshjælp og for øvrigt er dommere og anklagemyndigheden blevet forgyldt med 6 mill, fordi de sørger for at de "store" vinder hver gang. Hvor er velfærden blevet af???? En ex advokatsekretær og løn-og faktureringsmedarbejder, der er hvidglødende af raseri over den behandling danskere får. Og hvorfor: Fordi de ikke har en akademisk uddannelse - Punktum. Nu skal de varme hænder på skolebænken for at lære at skrive rapporter, som STATEN skal bruge i deres statestikker. Flot af DE RØDE PARTIER!!!!!