Effektiv stofskifte / Immunbehandling behandling søges snarest

Heidi

/ #3

2013-04-03 14:04

vi skal ikke længere finde os i den nuværende behandling. For 3 år siden blev der skrevet fgl i min journal: nu tager du 50 mikrog. Eltroxin dagligt, og så er du klar til at arbejde igen om 3 måneder. Jeg havde op til diagnosen "hashimoto" 2 1/2 år med konstante betændelser - 50 penicillin kure senere tog lægen blodprøver på anbefaling af hans sekretær.. Flot.. Den dårlige behandling fortsatte ved den næste læge.. Hun og hospitalet diskuterede om det var psykolog eller psykiater jeg skulle sendes til.. Desuden blev jeg tilbudt lykkepiller og antidepressive midler hver gang jeg tog til lægen.. Lægerne skrev i min journal at jeg har svær myxodem.. Nej det har jeg altså ikke.. Jeg har en immunsygdom der til sidst gav mig autoimmun stofskifte sygdom.. Samtidig med at alle organer skades. Jeg er træt af den behandling vi får af uvidnende læger.. Der desuden har store interesser i medicinalindustrien.. Jeg får ikke taget de prøver som jeg har krav på. Lægerne kalder os nærmest hypokondere. Vores!! Forening gør intet for os der er rigtige syge.. Nogen rejser til udlandet for at få behandling.. Men hvordan skulle vi får råd til det.. Efter at vi stort set ikke har nogen indkomst mere.. Opfordrer Sundhedsstyrelsen til at tage affære NU..