Bevar den kommunale dagpleje i Danmark

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar den kommunale dagpleje i Danmark.


Gæst

#76

2014-05-25 07:48

dagplejen er den bedste start et barn kan få. det er samme person der siger go`morgen og farvel. det er en lille og overskuelig, gruppe for de små børn. samtidig kan der hurtigt sættes ind, med støtte.(hvis kommunen lytter til dagplejeren)Jo før der sættes ind, des bedre resultat for de børn der har behov for ekstra støtte og hjælp.

Gæst

#77

2014-05-28 10:13

Det er kendetegnende for et velfærdssamfund, at der findes forskellige tilbud, også på børnepasningsområdet. Derfor bør den kommunale dagplejeordning være et tilbud der ikke skal nedlægges. Det er endvidere den pasningsordning der kommer tættest på at "være hjemme".

Gæst

#78

2014-05-28 20:05

Dagplejen giver ro omkring det enkelte barn. Barnet får mere omsorg og tryghed og får gode sociale kompetencer. Barnet lære sig selv og andre børn hurtigere at kende i en lille gruppe på 4-5 børn.

Gæst

#79

2014-05-29 06:37

Den kommunale dagpleje kan ikke erstattes af fx vuggestue. Ikke alle små børn er rustet til at starte livet i en instition...

Gæst

#80

2014-06-01 20:29

Dagplejere er bare så engagerede, favnende og uddannede til, at give det lille barn og dets familie den bedste start her i livet!
Freeman.newfolksorder

#81 PROTEST ACTION DENMARK

2014-06-07 18:26


Gæst

#82

2014-06-16 15:48

Frit valg til forældre. Vil til en hver tid vælge en dagpleje i lokal området da det er bedst for barnet, både på den sociale måde pga de færre børn og den større nærhed af dagplejen, men også for at udgå unødvendigt belastning på børnene pga for lang køretid.
JAN DZUIK ANDERSEN

#83 Kære medborger i Dansk fællesskab.

2014-08-27 01:17

http://www.skrivunder.net/bornefamiliens_rets_danmark

TAK FOR DENNE HER INDLAG,  
KÆRE MEDBORGER I DET DANSKE FÆLLESSKAB;

VI HAR MISTET ALT!

VORES BØRN, VORES HJEM, VORES PERSONLIGE EJENDELE, IKKE PÅ GRUND AT DER ER NOGET GALT MED OS MEN FORDI DER ER NOGET GALT MED DETTE HER NUVÆRENDE SYSTEM !

VI HAR STADIGVÆK VORES LIV I BEHOLD MEN MANGE AF OS HAR BUKKET UNDER OG ER IKKE MERE IMELLEM OS!

JEG DERFOR  BEDER JER ALLE OM HJÆLP TIL DEM SOM ER IKKE HØRT HVOR MEDIA STADIGVÆK NÆGTER INFORMERE DEN BREDE DANSKE BEFOLKNING OM DEN KATASTROFALE OG TRAGISKE TILSTAND DEN DANSKE RIGE BLEV OG UDVIKLE SIG TIL!

VI STÅR LIGE NU DER HVOR VI IKKE KAN MISTE MERE END VORES EGET LIV  IDET VIL GØRE OS UTROLIGT STÆRKT OG FARLIGT!
JEG VILLE KOMME DENNE HER SITUATION TIL FORKØBET OG PÅ VEGNE AF MANGE ULYKKELIG BØRNEFAMILIER I DANMARK KALDER JEG TIL DEN
"ULTIMATIVE TEGN FOR MEDMENNESKELIG SOLIDARITET"
MED DEM SOM I MORGEN KUNNE VÆRE  OGSÅ DIG!

DERFOR BEDER JEG DIG OM AT AFGIVE DIN STEMME OG  DELLE DENNE HER FLYER SAMMEN MED DETTE NEDENSTÅENDE LINK

http://www.skrivunder.net/emb/95945 

TAK TIL ALLE

JAN DZUIK ANDERSEN


Gæst

#84

2016-09-30 10:19

Jeg skrev under fordi jeg syntes det er vigtigt at have de to forskellige valgmuligheder som dagpleje og vuggestue er. Derudover er jeg selv dagplejer og elsker mit job.