bagterpjuniorklub

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen bagterpjuniorklub.


Gæst

#1

2014-02-10 19:22

Forstår heller ikke denne beslutning!!!!!

Gæst

#2

2014-02-20 13:28

Hvis juniorklubber kun er for belastede områder, kan Bagterp hurtigt risikere at blive et belastet område, hvis børnene ikke har noget pasningssted. Hvad skal de så foretage sig, andet end at drive rundt på gader og stræder? Sørgeligt at kommunen ikke kan lukke øjnene op for dette problem. Hvorfor skal alt, hvad der fungerer godt, ødelægges?

Gæst

#3

2014-02-24 14:40

I kan da ikke bare lukke juniorklubben! Den gang jeg gik i juniorklubben, var det fedt at gå her nede! Og jeg kommer stadig ofte dernede og det er lige hyggeligt hver gang! Det kan i ikke bare tage fra os!!

Gæst

#4

2014-02-24 14:46

jeg holder med alle der går ind for junior klubben bagterp fordi det er et godt sted for børn og komme og være social. ikke nok med det kender jeg flere der har sat rigtig meget pris på at de havde muligheden for at gå i juniorklub og det har gjordt en kæmpe forskel for dem og har været med til gøre dem til den de er i dag. jeg synes det er dumt at lukke junior klubben fordi det er et socialt samvær og hvor skal børn ellers gå hen når de har fri og deres forældre er på arbejde så er det bedre at de får en bedre social kompetance som de kan bruge videre i livet.