Bekendtgørelse om handel med dyr

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bekendtgørelse om handel med dyr.


Gæst

#26

2014-01-16 23:31

har de politikere ikke andet at lave end at fortælle hvor mange dyr man må have som privat,
syntes det var bedre at de koncentrede sig om de regler der er i forvejen blev overholdt og så fik ryddet op i deres eget møg inde på borgen inden de fejer for andres døre

Gæst

#27

2014-01-17 19:01

Skal det ikke også beskattes og hvad bliver det næste? Kørekort til huskat med teoriprøve i korrekt fodring!

Gæst

#28 Re: Re: Har I overhovedet læst loven?

2014-01-17 21:49

#24: Jens Lykke - Re: Har I overhovedet læst loven? 

 

det er da definerert, spørg skat
stonny

#29 Læs bekendtgørelsen!

2014-01-18 06:22

Denne underskriftindsamling er hamrende useriøs. I skriver under på en masse udokumenterede påstande. Der er f.eks intet belæg for at sammenkæde med hundeloven og påstå, at blot man sælger tre kulde fisk fra tre fisk, er det erhvervsmæssig handel. Ingen politiker vil nogensinde tage sådan en gennemført useriøs underskriftindsamling alvorligt - tværtimod bliver hele akvariehobbyen til grin.
Som Maggie skriver - så læs bekendtgørelsen inden I skriver under. Det er tydeligt, at det er der ikke mange der har gjort hidtil. Jeg synes faktisk bekendtgørelsen er meget fornuftig - den omhandler nemlig dyrevelfærd, og at dyr skal behandles forsvarligt.

Gæst

#30 Slette underskrift.

2014-01-23 13:58

Hej,

Jeg vil gerne slette min underskrift efter t have læst og funderet er jeg kommet på bedre tanker.
Alle liv er lige meget værd.

#31 Re:

2016-11-11 14:35

#3: -  

 Det frie land? 
Landet og selve jorden er både for dyr og mennesker. Og alle dyr har retten til at være frie og ikke være i fangeskab.