Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Gæst

#12778 +100 personer fik i 2007 dokumentet "DONG FJONG ENERGI KONTROL"

2016-09-14 20:18

Download dokumentet "DONG FJONG ENERGI KONTROL" i pdf her:

oplysning.org/uploads/9/1/4/3/9143605/dong_fjong_energi_kontrol_bilderberg.pdf 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2017-03-08 21:35


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2017-04-23 07:11


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2017-04-23 10:03



Gæst

#12782 OLOF PALME

2017-04-23 10:08

Hej Leif GW    

 Efter de seneste angreb er det tid at komme med flere oplysninger.

Nu ved du at de to projektiler ikke stammer fra drabet Den person der skød Olof Palme anvendte en maske af denne type som vist personen var lysblondt de to andre personer der antastede Olof Palme og Lisbet Palme anvendte parykker og mørklødet creme for at se sydlandske ud det var to rumænske tvillinger der arbejde for det Rumænske sikkerhedspoliti mordvåbnet var beslaglagt og stammer fra politiet via hjemmeværnet efter drabet kørte de til Bandidos i Malmö derefter kørte de til Danmark videre til Odense Vollsmose der har opholdte de sig i lange perioder de arbejde for Bandidos Og var i tæt kontakt til Bandidos på Dykkerlundsvej Odense. Den lysblonde morder talte Rumænsk Engelsk og tysk han talte også et vist afrikansk sprog flere fra Bandidos talte og forstod Afrikansk (fra Sydafrika). Anvendte ved flere tilfælde briller med sort bjælke og røg filtercigaretter. Morderen findes på flere overvågningsfilm i Danmark. Kontakten til Bandidos kom via det danske politi til MI5 England via Bandidos Sydafrika og Rumænien. Bandidos arbejde for Christian Christensen Stiftelse (det danske og engelske kongehus)kontakten til Olof Palme inden drabet var for at være sikker på at det var den rigtige person de fulgte efter Det var yderst professionelt udført.

 

NB: Jeg vil se Svensk TV4 KL:21:00  Tisdag den 25-04-04 Hvad du er kommet frem til mht. Catine da Costa

 

 

http://www.ebay.com/itm/The - Male-Model - Silicone-Mask - Realflesh-Masks - Fully-haired - with-bead

Ppoul

#12783 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2017-12-03 03:56

#12543: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Alle dommer i dk er frimurer, det fortæller alt...

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2019-01-01 01:13



Gæst

#12785 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2019-01-01 14:02

#12760: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

En Frygtelig Nytårstale

 

  You are Crazy

Anne Margrethe Christensen du er en underlødig forbryder du holder møder med kriminelle betalt ar Christean Christensens Stiftelse for at beordrer indbrud og drab for at skjule forbrydelsen udnytter du en syg alkoholiker til at bistå med indbrud og efterfølgende drab for at skjule din famillies incestforhold forhold de tidligere har betalt for at holde hemmeligt.Fjerner testamente legat private dokumenter der beskriver hvordan din famillie kom til magten du sælger andres ejendom - juveler - smykker der overhovedet ikke tilhører din famillie

YOU ARE CRAZY!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Gæst

#12786 xxx

2020-02-16 18:41

#12785: der blev nu iværksat flere - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Borger

Rådhusalle 5

5610 Assens

 

De  har  sendt  et  brev  at  jeg  skulle  være  forsvundet  fra  min  bopæl    Jeg  vil  bede  dem  om  at  al  henvendelse  vdr.  Ejendommen  går  til  statsadvokaten  for  Fynsamt  politiet  har taget  det  fulde  ansvar  d21.nov 2001  ejendommen  er  i  politiets  varetægt.   Det har ikke været  muligt  at  komme  ind  i  ejendommen  på  grund  af  angreb  fra  min  tidligere  nabo sagen  er  anmeldt  over  600  gange  til  statsadvokaten

jeg  blev  angrebet  om  natten  af  min  nabo  og  hans  sønner  sammen  med  kombattanter  fra Vollsmose  der  blev  stjålet  hvad som  helst  kontanter  møbler  tøj  køkken  grej   værktøj  alt hvad  der  faldt  for  Keld Knudsen  har  skudt  ind  i mit  hus  med  riffel  og  truet  mig  med  tæsk  ligeledes  slået  mig  uden  nogen  anden  konfrontation  hans  søn  har  truet  med  at såfremt  jeg  ikke  begik  selvmord  så  vil  jeg  blive  myrdet  han  udtalte  de  havde  så  de  kunne  myrde  uden  at  det  blev  opdaget  jeg  anmeldte  naturligvis  disse  hændelser  det  var  bare  ikke  som  jeg  havde  forventet  jeg  blev  truet  af  betjente  på  Assens  politistation  med fængsling  såfremt  jeg  at  melde  dem  igen. Nu  var  det  at   angreb  min  bil  jeg  Keld  Knudsen  og  Assens  politi  havde  instaleret  vhs aflytning  i  telefonstikket  udvendig  på  huset  der  blev  nu  iværksat  flere  end  100  angreb  i  løbet  af  få  måneder  jeg  blev  førsøgt  kørt   ned  med  bil  Keld  Knudsen  kastede  sig  ud  på  kørebanen  for  samtidig  at  ringe  til politietligeledes  kørte  han  med  cykel  ind  i  mig  og  ringede  til  politiet  min  mobiltelefon  blev  tracket  og   rumænerne  fra   Vollsmose  angreb  min  bil  jeg  blev  påkørt  når  jeg  holdt  på  parkeringspladser  rundtomkring  i  Danmark  når  jeg  forsøgte  at  tilse  ejendommen  blev  jeg  angrebet, et  tilfælde  konfronterede  jeg  ham  med  angrebene  i  min  indkørsel efterfølgende  blev  jeg  anholdt  for  vold  Keld  Knudsen  havde  malet  sig  i  hovedet  med  teaterblod  og  taget  et  foto  der  var  også  et  foto af  et  rødt  mærke  på  hans  skulder  dem der  har  hjulpet  ham  med  sådan  noget  tyder  på  en  erfaren  forbryder  Keld Knudsen  har  tidligere  skudt  ind  i  ejendommen  det  havde  jeg  også  anmeldt  og  det  gjorde  betjente  på  Assens  politistation  rasende  de  nægtedeat  modtage  anmeldelsen  herefter  henvendte  jeg  mig  til  Odense  politi og  statsadvokaten  de  nægtede  dog  at  modtage  anmeldelsen  der  var  ofte  en  vakt  der  var  klar  til  at  anmelde  (falskvidne) når  han  udførte  angreb  skinangreb  og  nu  begyndte  det  at  blive  farlig  nu  var  Bandidos  og  Rumænerne  sammen  med  Jens  Knudsen  og Jørgen  Knudsen  de  havde  politiuniformer  og  besøgte  de  hoteller  jeg  søgte tilflugt  på  og  de  havde  sort  nøglekort  angrebene  blev  værre  og  værre  de  åbnede  min  bil  og  tog  tøj  og  værktøj  fra  bilen  når  jeg  sad  i  den  efterhånden  var  der  4-5  biler  der  angreb  af  gangen  jeg  forsøgte  at  tilse  min  ejendommon  men  jeg  blev  tracket  og  Keld  stod  klar  han  missede  ikke  en  eneste  gang   på  11år   jeg  forsøgte  typisk  at  komme  ind  i  ejendommen  men  så  snart  jeg  forlod  den  blev  jeg  angrebet.

Jeg  boede  så  i  bilen  i ca. 5år  og  kørte  typisk  hver  4time  de  var  der  næsten  hele  tiden  det  var  ikke  mange  gange  de  missede  og  nu  forsøgte  de  at  køre  mig  i  grøften  ved  at  ind  i  bilen  de  kørte  ind  i  mig  og  når  jeg  holdt  på  parkeringspladser  skruede  de  skruer  i   dækket  Keld  Knudsen  havde  allerede  stukket  alle  dæk  i  stykker  på  min  bopæl  Rumænerne   arbejde  med  silikonemasker  købt  på  I-Bay  de  jagede  mig  i  bil  helt  til  Luleå  i  Sverige  og  nu  blev  det  værre  de  arbejdede  som  stilladsbygger  på  de  arbejdspladser  jeg  også  arbejde  på  de  havde  flere  pas  og  fik  social  bistand  og  bolig  af  Odense  kommune   der  var  nu  indkoblet  lejemordere  ind  og  de  forsøgte  med  alt  muligt  der  blev  skudt  mod bilen  og  der  blev  kastet  sten  ned  fra  motorvejs  bro  ved  Slagelse  de  kørte  op  foran  mig  og  kastede  en  stålkugle ud  ca. 50m/m  i  dia  det  var  rent  held  at  den  ikke  gik  igennem  så  havde  jeg  fået  den  i  hovedet.  De  havde  tidligere  anvendt  sovemiddel  læske  drik  i  Ebberup  men  nu  begyndte  de  at  komme  afføring  i  min  mad  på  arbejde  der  blev  også  anvendt  et  narkotisk  middel  jeg  havde  nu  fuld  kontakt  og  kunne  følge  de  drab  havde  begået  og  begik  de  fikset  forskellige  ting  så  folk  kom  til  skade  ved  et  tilfælde  dræbte  de  en  medarbej der  i  Finland  han  var  gået  i  sauna  og  der  var  en  sø  man  kunne  bade  i  han  sprang  i  kl:24:00  på  aftenen  og  kom  aldrig  op  igen  der  var  to  tvilinger  der  var  specielt aktiv  de  var  kørende  på  to  HarleyDavison  motorcykler  grå  metal  og  en  mercedes  300D  Champagnefarvet  fra  Vollsmose   der  var  falske   nummerplader  på  samme  bil  der  blev  anvendt  ved  indbruddet   i  jem  og  fix  i  Assens  da  jeg  holdt  der  de  plejede  at  anvende  de  samme  nummerplader  på  flere  køretøjer  samme  nummerplade  som  blev  anvendt  på  en  mercedes  504  kassevogn  der  hentede  tyvekoster  for  familien  Knudsen  der  var  også  en  blå  vw  transporter  der  konstant  kørte  tyvekoster  til  Rumænien  den  var  klodset  op  med træklodser  så  den  kunne  fyldes  helt  uden  det  kunne  ses  og  nu  begyndte    de  at  komme  helt  tæt  på .  De  fulge  efter  overalt  med  siliconemasker  det  var  nu  helt  umuligt  at  foretag  sig  noget  jeg  blev  angrebet  konstant  der  blev  tappet  olie  af  bilen  og  maskiner  der  blev  ved  flere  tilfælde  hældt  saltsyre  i  motor  olien  jeg  forsøgte  at  tage  campingvognen  med  på  arbejde  istedet  for  hotel  de  var  klar  nu  var  jeg  ved  at blive  træt  de  har  nu  angrebet  over  2800 gange  om  dagen  og  om  natten  der er blandet afføring  maden  ved   flere  tilfælde  og  det  var  muligvis  cyanid  jeg  blev  meget  syg  mine  blodåre  voksede  og  blev  tykke  jeg  køber   nu  mad  på  resturant  og  har  ikke  maden  stående    længere  jeg  vil  fortælle  at  de  første   kontakter  med  at  komme  gift  maden  og  drikken  var  da  jeg  tog  til  Odense  til  fest  efter  at  havde  købt  en  øl  skulle  jeg  på  toilettet  og  da  jeg  kom  tilbage  drak  jeg  øllen  jeg  mistede  bevistheden  umiddelbart. Nu  kunne  jeg  genkende  personerne  de  fulgte  konstant  efter  mig  til  Sverige  i  15år

jeg  forsøgte  at  anmelde  det  til  politiet  men  de  nægtede  jeg  har  meddelt  politiet  medio  marts  2011  at  jeg  fortsat  ønsker  at  vende  tilbage  til  ejendommen  der  har  været  personer  nede  for  at  se  om  der  var  fri  bane  men  Keld  Knudsen  mødte  omgående  op  det  er  3år  siden  og  jeg  blev  angrebet  to  gange  i  forrige  uge  her  af  folk  fra  Danmark. politiet    holdt  vakt  når  Jens  og   Jørgen  Knudsen  samt  Rumænerne  angreb.     Da  jeg  holdt  i  Fåborg  om natten  kom  der  narkohandlere  de  hentede  poser  med  narko  fra  en  kølevogn     der  kørte  til  Danish  Crown  jeg kunne  se  at  de  personer  der  anvendte  silikonemasker  under  et  angreb  ved  SuperBrugsen  i  Kalundborg  den  ene  var  klædt  ud  som  neger  med  negercream  i  ansigtet  kørte  en  sort  vw  touran  fantastisk  det  var  de personer  som  købte  udlejningsejendomme  billigt  af  Fåborgs  Borgmester  Hans  Jørgensen  der  er  masser  af  penge  omsætningen  må  være  over 100000000  kr  om  året.

 

Jeg  nægter  fortsat  at  begå  selvmord!

Jeg  opfordrer  dem  til  at  tilbagebetale  tømning  af  skraldespande  fra  2000 til dato

samt  de  skraldespande  jeg  har  betalt  8000kr.   for  som  de  derefter  har  fjernet.

 

 

 

XXX.  XX.  XXXXXXXXXXX

XXXXXXXXXXX  X  XXXX  XXXXXXX

 

 

 

 

 

 

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2020-07-10 17:22



Gæst

#12788 Re:

2020-07-10 19:15

#12776: -  

skriv om kong ludvig


Gæst

#12789 Re: Re:

2020-07-11 12:08

#12788: - Re:  

Hvorfor blev Ludwig ikke konge

  Ludwigs oldefar Knud (arve prins Knud) er født Knud Jørgensen og Frederik d9 er født Hans Jørgensen og de var halvbrødre Hans Jørgensen blev adopteret af Chr. d10 og Alexandrine Chr. d10 og Alexandrine var søskende de havde en søn der hed Christian Christensen og boede i Vedstårup på Fyn Alexandrine havde en datter med sin far kong Chr. d 9 Thea Christensen hun blev også myrdet og forgivet. Ludwig du har helt misforstået hvem du er i slægt med du er i slægt med familien Jørgensen fra Fyn en Jørgen Olof Jørgensen også kaldet familien Stougård en tidligere forstander på Gummerup skole ved Glamsbjerg en Bent Jørgensen du er også i slægt med daværende borgmester i Fåborg Hans Jørgensen han samarbejde en del med Bandidos ansatte rumænere ved hjemmeplejen rumænere der var anmeldt for indbrud og drabsforsøg de var dygtige til at fratage pensionister penge og værdigenstande samt forgive pensionister så de afgik ved døden når alt var fjernet der blev betalt til Bandidos. Der også noget der tyder på at du er i slægt med uægte børn efter Brahesborg familien der var en godsforvalter der stjal møbler fra aftægts boliger som efterfølgende blev forvist til Lolland han var af Jørgensen slægten greven på Brahesborg gjorde en tjenestepige gravid her betalte han skytten for at gifte sig med hende afkommet havde et meget specielt udseende her gjorde skyttens søn hans søster gravid det blev heller ikke nogen fotomodel der findes en del om denne skytte familie. Troede du at du kunne berette om at du er i slægt med familien Chr. Uden at din Tante Anne Margrethe Christensen / Jørgensen fik konsekvenser de er alle blevet myrdet bestilt af …. .........

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2020-07-11 14:21


Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2020-07-11 14:26



Gæst

#12792 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2020-07-11 14:34

#12731: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Det var en hvid mercedes 240 årg 1979

bil kom fra Villsmose og det var rumænere den tilhørte


Gæst

#12793 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2020-07-12 14:22

#12701: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Anne Margrethe Christensen/Jørgensen

 

Ifølge DR programmet om det danske kongehus oplyser de at du var meget glad for din far Kg Frederik d9

Den viden har harft i lang tid der kom da også et afkom ud af det ikke noget særligt men et afkom er et afkom !


Gæst

#12794 Emili Mengs morder

2020-08-28 13:15

emmili memg


Gæst

#12795

2020-08-28 16:14

Emilie Mengs morder begyndte allerede at begå drab i 1984 han afhentede en nær slægtning ved spritbåden i Haderslev når han begik de seksuelle overgreb kørte i en rød Vauxhall Chevette den tilhørte familien den sølvfarvede Mitsubishi Pajero lånte familien når de skulle køre campingvognen til Haderslev Camping den kom fra Løveparken i Give (bilen er vist i et DR program fra Løveparken 1987-1989)så kom drabet på Susan Hansen her anvendte han en Toyota Hilux 4x4 han arbejdede i Tyskland på det tidspunkt og kom fra Tyskland d30-1-1992 herefter kørte han til Tyskland igen Susan var veninde med en i familien og kom i hjemmet morderen kørte ofte til Tommelisebar og Restaurant Hestehaven i Odense for at hente den stærkt alkoholiserede slægtning han var ansat ved politiet i Odense og morderen var også medlem af hjemmeværnet og samarbejdede med Bandidos ved drabene blev der konstant afgivet falsk vidneforklaring og alibi et tilfælde d6-8-2003 hvor han afhentede ham ved Hestehaven kom det til at koste Laila Christensen livet her lånte han en sort WV polo af et familiemedlem nu havde han udviklet en strategi han lånte biler når han begik drab han arbejde ved Stigsnæsværket d10-7-2016 og havde tidligere 2014-2015 arbejdet på et mejeri i Borup Den hvide Opel Vivaro kom fra et firma i Kolding og var købt i Silkeborg Emilie Mengs lig blev kørt bort i en hvid Kia Seed 1,6 bilen er købt omkring 15-11-2015 der var 3mdr leveringstid en 2016 model han lånte den i Ringsted den nat nu gik det stærkt han myrdede Iben Salling Syrik d13-12-2019 Iben var veninde med Susan Hansen hun kendte godt morderen han har tidligere været der i 2014 i en grøn Nissan Sunny Stationcar. morderen har begået over 10 drab der er begået drab i Norge (Oslo) de dræbte havde den samme fraktur i halsen struben. da han så Susan mor i fjernsynet blev han irriteret og herefter gav han hende rottegift de havde nøgler til lejligheden han har forsøgt at dræbe flere med rottegift og cyrenid hun fik en hjerneblødning   Kombettanter fra Odense politi har ansvaret for de mange drab herunder politidirektør Hr.Løde falske rapporter trusler der har nægtet at modtage anmeldelser morderen er anmeldt i 2014 uden resultat

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2020-08-29 02:25



Gæst

#12797 Re:

2020-08-29 02:29

#12795: -  

Emillie Mengs morder har fødselsdag 26-04 han fylder 57år