Eddie Basson

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Eddie Basson.


Gæst

#1

2013-12-21 09:26

Jeg er selv patient og får i dag C-vitaminbehandlinger for min kræftdiagnose. Jeg fik 10 mdr. at leve i af vores "dygtige"læger. I dag 3 og 2 mdr. efter har jeg det ok og dette er uden tvivl fordi jeg får disse behandlinger og masser af helsepiller. C-vitamin har en dokumenteret effekt men ingen viser interesse for det...wonder why?? medicinalfirmaer ville miste millioner af kroner hvis så enkelt et middel som C-vitamin kan holde kræft i "skak" hvorfor får alle ikke det tilbud med tilskud? Det har ingen bivirkninger og man får det godt. Min historie kan i læse på www.genstartet.dk

Gæst

#2

2013-12-21 16:10

Jeg, Helle Hoff Kunze har selv gennemgået en behandling hos en onkolog i Duderstadt ... Dr. Thomas Nesselhut, og der findes videnskabeligt materiale, som jeg fremskaffe ... igen. Behandlingen går på Dendritcelle vacciner, samt at jeg fik udtaget væv under min operation, som blev sendt med kurer til Duderstadt samme dag... det blev der sørget for. For mig er det præcis dette man forsøget at forske i både på Herlev og på Riget. Kan som sagt skaffe materialet.

Gæst

#3

2013-12-23 02:02

<3