Fjern forældelsesfristen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fjern forældelsesfristen.


Gæst

#26

2015-04-29 20:03

Fordi de skal dømmes og pigerne oftest ikke siger noget efter længere tid. Derudover kan det ikke være rigtig at sådan en pers evt kan blive pædagog, eftersom det er for sent at dømme.. Så kan det meget hurtigt gå udover et andet barn, hvor dette kunne være forhindret ved en dom.

Gæst

#27

2015-06-09 19:15

Hjælp med at få dette ind i den politiske debat!!! Loven skal beskytte ofrene - ikke krænkerne...

Gæst

#28

2016-04-06 15:54

Synes det er FORFÆRDELIGT for de børn der bliver misbrugt

Gæst

#29

2016-05-12 21:25

Er selv offer for seksuelt overgreb var 3-13 år da det skete . Og for gammel at anmelde da jeg endelig havde mod til det

Gæst

#30

2016-05-20 15:34

Fordi det er grotesk at sexuelt misbrug ikke kan anmeldes bare fordi at offeret er 28 år, helt hen i skoven, mange husker det først noget senere, de har lagt låg på de skrækkelige hændelser, men pludselig popper det op... Få det ændret i en fart !!!
De skal da ikke være bange for at der kommer et hav af misbrugte på grund af det, for jeg tror at rigtig mange vælger at holde mund, jeg kender ihvertfald en der ikke har meldt det, og han er 51....