Vores børn skal ikke spise halal

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Vores børn skal ikke spise halal.


Gæst

#51

2015-07-26 18:47

Da muslimer i danmark max. udgør 5% af den etniske danske befolkning (Gud ske tak og lov for det) må det være dem der skal tilpasse sig os og vores spisevaner og ikke omvendt og da Halal af en hver form er behæftet med en afgift som støtter den værste form for Islam og som også giver penge til islamiske grupper der støtter terror, må det stude mod grundloven at man er med til at betale til dette ved at købe f.eks. Halalkød af en hver form.

Gæst

#52

2015-07-26 18:58

synes at halal-produkter i Danmark, og danske institutioner total kultur imperialisme. Og nu må muslimerne komme i gang med at reformere deres kultur/tro, således at bl.a. middelalderlige slagteforeskrifter kan ændres. På den anden side, så e det jo gået meget godt for dem, så det bliver nok ikke dem der skubber ændringer i gang. Det bliver almindelig danskere, som opdager, hvor voldsomt meget der er ændret på almindelige danske f.esk slagterier.

Gæst

#53

2015-07-26 20:32

Vi skal ikke lade muslimer bestemme i et kristent land
alfehans

#54 Kristne må ikke spise kød der offeret til nogle anden Gud eller Afgud.

2015-07-26 22:04

Brug gerne ned stående på sygehuse eller offentlige institutioner som server halal kød og kræv at din relgion bliver overholdt. Vi er trods alt et kristen land. 

Hvad man ofrer, det ofrer man til onde ånder og ikke til Gud; og jeg vil ikke, at I skal have fællesskab med de onde ånder; I skal ikke både drikke Herrens kalk og de onde ånders kalk; I kan ikke både have del i Herrens bord og de onde ånders bord" (1. Korinterbrev 10, 20-21). 

Paulus siger, at bliver man inviteret, kan man naturligvis sige ja tak, med mindre man får at vide, det er offerkød. Da er situationen en anden: "Så lad være at spise det af hensyn til ham, der meddelte jer det, og til samvittigheden, ikke jeres egen, men den andens; thi hvorfor skal min frihed dømmes af en andens samvittighed?" (1. Korinterbrev 10,28-29). 

Det er også værd at huske, at der andetsteds i Det Nye Testamente findes deciderede forbud mod at spise offerkød. I Apostlenes Gerninger hedder det således, at man skal "holde sig fra kød, der ofres til afguder", og i Johannes' Åbenbaring advarer Jesus mod en profetinde "som med sin lære forfører mine tjenere til at bedrive utugt og spise afgudsofferkød

Nb: Muslimer mångodt spis ikke halal slagtede kød hvis andet ikke kan fås med mindre at de lever i et samfund med sherialovgivning og sidst jeg tjekkede hvar der ikke dette i Danmark 


Gæst

#55

2015-07-26 22:45

Fordi jeg er enig

Gæst

#56

2015-07-26 22:59

Fordi vi er danskere og vil spise hvad vi vil og at der ikke skal komme indvandre og bestemme hvad vi skal og ikke skal. Er de utilfredse så må de tage hjem til deres egen land.
Jeg håber snart der bliver sat en stopper for al den snak om at børn ikke må spise hvad de vil i deres børnehave. De sorte kan bare tage deres hala kød med hvis de ikke kan tåle svinekød.

Gæst

#57

2015-07-27 05:43

At spise Halal er at støtte Islam og terror.

Gæst

#58

2015-07-27 06:36

skønt at danskerne nu åbner øjnene inden det bliver for sent!!

Gæst

#59

2015-07-27 07:19

Jeg skriver under fordi, at vi i alle livets forhold skal have et valg, for har vi ikke det, så lever vi ikke i et frit/demokratisk land.

Gæst

#60

2015-07-27 07:53

Fordi jeg er absolut enig. Danmark skal forblive dansk i alle henseender, men med hensyn til alle RIGTIGE flygtninge.

Gæst

#61

2015-07-27 08:00

Hvis folk vil spise halal er de velkommen til det, men børnehaverne skal ikke bestemme hvad vores børn spiser der. De skal ikke tvinges til at spise halal for at vise hensyn, det er ikke vores tro. Vi er i Danmark og så må dem der kommer herop vise hensyn, ingen skal bestemme hvad mine børn spiser og de skal ikke påduttes noget.

Gæst

#62

2015-07-27 08:30

Vi skal ikke have trukket andre landes modbydeligt slagte traditioner ned over hovedet på os.. Halal slagtning burde forbydes her i landet og heller i dag end i morgen. Venligst Vivi

Gæst

#63

2015-07-27 09:30

Jeg kan ikke se hvorfor at vi skal blive ved med at lave vores danske samfund om . på grund alle udefra. Rejs til et andet land hvor

Gæst

#64

2015-07-27 11:14

Bliver så negativ over den blødsødenhed for islam, en ideologi der alene handler om mord og undertrykkelse
Fler og flere muslimer har set faren og fortæller hvilket dyr vi er oppe mod

Gæst

#65

2015-07-27 12:48

Fordi vi skal bevare det danske i vores institutioner. Vi er alt for lette. At manipuler med. Hvis de ikke bryder sig om det danske .så rejs til et muslimsk. Land.

Gæst

#66

2015-07-27 13:12

Det er fuldstændig misforstået imødekommenhed af børnehavelederen det virker totalt selvudslettende på danske værdier

Gæst

#67

2015-07-27 13:21

Halal slagtning er bestialsk, og vores børn skal igen have lov til at spise dansk mad.


Gæst

#68

2015-07-27 20:56

Fordi vi bor i Danmark, og fordi udlændinge ikke skal bestemme over, hvad og hvordan vores kultur skal være.
Hvis man ikke kan lide mosten, kan man jo bare flytte hjem igen.

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-07-28 05:09



Gæst

#70

2015-07-28 09:01

Folk fra ande lande skal ikke bestemme, hvad vi skal spise i Danmark. Så må de flytte til lande, der stemmer overens med deres egne meninger, eller indrette sig efter det land, de er flyttet til.

Gæst

#71

2015-07-28 09:58

Jeg er imod at der er nogen der skal bestemme at mit barn ikke må få frikadeller og spegepølse når han er i institution... Jeg betaler lige så meget hvis ikke mere end dem for at få mit barn passet.... Hvis mit barn ikke kan spise det de servere i børnehaven så må det vel stå for min egen regning at give ham noget med han kan spise...

Gæst

#72

2015-08-10 12:21

I min datters børnehave fik de dårlig, billige pølser, mad, jeg ikke ville servere, mens muslimske børn fik kylling. Vi skal sørge for respekt hele vejen rundt. Vi skal kunne vælge.

Gæst

#73

2015-08-14 15:15

Er 100% enig i ovenstående og halal har ikke noget og gøre med dansk madkultur. Vi skal stoppe den omfattende islamisering af Danmark.

Gæst

#74

2015-08-14 15:16

Fordi muslimer er roden til ekstremt meget ondskab og de forsøger overtage Danmark og hele vesten hvis ikke de snart stoppes

Gæst

#75

2015-08-14 15:19

Fordi jeg er træt af at muslimer kommer hertil og kræver jeg skal tilpasse mig deres kultur.