Vores børn skal ikke spise halal

Har lavet den her indsamling fordi jeg er meget imod at børnehaverne skal spise halalkød, på grund af vi har nogen i landet der ikke spiser svinekød eller hvad der kommer på bordet.

Det kan ikke være rigtigt at vi skal have andre til og opdrage på vores børn, og andre til og bestemme hvad de skal spise eller ikke spise.

Vi har et dansk samfund hvor man er fritstillet og kan egenligt gøre hvad der passer os, og det er der vel ikke nogen der skal komme og lave om på, men syntes der i forvejen bliver taget meget hensyn til dem der kommer herop for at få hjælp, er det så ikke snart på tide de viser lidt hensyn overfor os, og lader være med at tro at de bare kan kommer og lave det hele om.

Tænk på hvis en masse dansker rejste ned til dem fordi vi var i nød, mon så vi fik svinekød dernede, hvis vi forlangte det :)

Håber i vil sende budskabet videre... Så vi kan få det sendt videre til dem der har noget og sige.

Men vores budskab her, og vores underskrifer bliver sendt over til ministeriet når der er nok, og ikke for at samle underskrifter for ikke at gøre noget... den er lavet for at vi skal vise den danske befolkning at der skal gøres nu, og at der ikke er nogen der skal bestemme hvad vores børn skal spise eller ikke spise.

Håber i sender budskabet videre.