Ja-tak til svin

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ja-tak til svin.


Gæst

#701

2013-07-18 14:14

Godt initiativ - der skal være plads til os alle - også de som spiser svinekød!

Gæst

#702

2013-07-18 14:14

Vi bestemmer selv, som danskere hvad vi vil spise i vuggestuer og børnehaver og ikke udlændinge
hvis de er utilfredse med maden kan de jo skifte til en anden børnehave eller smutte hjem hvor de kom fra

Gæst

#703

2013-07-18 14:27

Næste projekt bliver vel at fjerne Jul og Påske ????

Gæst

#704

2013-07-18 14:31

og kun øko svinekød SELVFØLGELIG !!!!!
J. Lund

#705 Stop dog de racistiske udtalelser

2013-07-18 14:40

Jeg syntes det er forkert at udgyde racistiske udtalelser i den her sammenhæng.... det er danske personer der har taget den her beslutning.... det der er forkert i det her er at man forbyder en grundlæggende dansk tradition for ikke at støde indvandrere... vi er blevet en nation der er bange for at gøre noget stødende overfor muslimer fordi man er bange for følgerne, og DET er fejlen her... vi mister langsomt men sikkert vores ytringsfrihed hvis vi ikke manner os op nu... så kom op på barikaderne nu, og kæmp for hvad der er dansk, men lad dog racismen blive hjemme... indvandrene har ingen direkte skyld i det her... gud bevare danmark med alt hvad det indebære af både godt og skidt

Gæst

#706

2013-07-18 14:42

Danmark for danskerne,som Glistrup sagde.

Gæst

#707

2013-07-18 14:49

Skal man ikke tage hensyn til vores kultur, vores spisevaner, vores landmænd osv.
Børnehaver osv. kan godt tage hensyn til børn med glutenallergi, fødevareallergi anden allergi, her siger man jo ikke, for at tage hensyn til dem der ikke kan spise gluten, så må vi forbyde det, så ingen børn må spise gluten i børnhaver.
Tænk jer om, vi er ikke ens vi spiser ikke ens, det må der være plads til, lad være med at forbyde svinekød, på grund af hensyn til andre, lad der være plads til forskellighed.
Malle

#708 almindeligt mange uintelligente kommentarer

2013-07-18 15:12

Her er da ualmindeligt mange uintelligente kommentarer. Det viser da noget om den del af befolkningen der mener at vi som danskere vil uddø uden svinekød. Som om dumme og racistiske kommentarer gør det mere forkert at fjerne svinekød..... Egentlig gør det, det mere rigtigt. Såfremt svinekød kan få dem der har spist det, til at tale så grimt.

Gæst

#709 Re:

2013-07-18 15:17

#17: -

Hensyn til muslimernes religion er blevet diskrimination for danskheden.. Det er bare ikke i orden!


Gæst

#710 Re: Kosher og vegetarmad

2013-07-18 15:18

#690: - Kosher og vegetarmad

Det har aldrig været på tale, at al mad i børnehaver skal være kosher, fordi der er en jøde eller to. Eller kødfri, fordi der måske er et par vegetarer. Eller uden jordbær, fordi der er en allergiker.
Min støtte til underskriftindsamlingen er ikke vendt mod islam, men mod, at man tager hensyn til en minoritet ved at påtvinge alle andre deres normer.
Det må vække til eftertanke, at netop denne minoritets normer bliver fulgt.

http://s3.amazonaws.com/rapgenius/1291131680_two-thumbs-up.jpg...

Gæst

#711

2013-07-18 15:19

De må enten rejse hjem eller spise svin :D !!

Gæst

#712

2013-07-18 15:24

Mine børn skal ALDRIG tvinges til at spise halal-kød, den slags slagtning er dyreplageri, skal dette forekomme, i danske institutioner med mad-ordning, må mange forældre, som jeg selv, til at overveje om de vil have deres børn i disse institutioner (men grisene skal slippes ud på markerne og nyde livet, så længe de har det ).

Gæst

#713 Re: Hvad er det i kalder kultur ?

2013-07-18 15:29

#12: Hmmm - Hvad er det i kalder kultur ?

Der er intet logisk i det! Det vilel være mere logisk hvis de havde sagt, okay dem der vil havde svinekød skal havde lov til at få det, og dem der så er muslimer må jo bare lade være med at spise det, men så samtidig lave et forslag til noget af det de vil spise så det bliver mere lige.

Gæst

#714

2013-07-18 15:40

hjernevaskende muslimer der fucked Danmark op !!

Gæst

#715

2013-07-18 15:42

Muslimerne skal ikke bestemme hvad der skal spises i danske institutioner - det er dem der er kommet til vores land og så må de indrette dem efter de regler og love der gælder her - hvis vi kom til deres land ville der ikke blive taget hensyn til os. Desværre lider mange af hensynsbetændelse
SAD

#716

2013-07-18 15:43

Det er forkert at sige alle ! der findes nogle der ikke er så forskruet i tros retningen men resten af dem skal ikke være synpunkt for os der faktisk er vennelige nok og tage dem ind i landet så vi skal lade grise være og slå hvores kvinde for sørme også lige at sige når vi er trætte af dem få dem steenet ihjel, vi er i danmark og her lever vi ikke i steenalderen eller laver huletegninger og kun siger underlige lyde, vi har lært at snakke og skrive, vi har fået elektronisk lys og meget andet ja selv huse med køkken og bad m.m. vi er ikke i en jordhule, vi skal ikke starffes for at give en hånd til sådan 4 verdens mennesker, den 3 verden vil være taknemmelige se i afrika som er opgraderet i forhold til de individer som nemer at vi skal leve som dem og have samme tro, det er da en god ide at bytte dem ud med nogle der værsætter en hjælpene hånd for de fortjæner ikke at få noget hjælp, hvis vi kom til deres land og sage til dem de skulle spise svinekød vil man leve i ca 2 sekunder ? sage vi de skulle tro på gud i himmlen igen ca 2 sekunder, på grund af deres piger/kvinder går tildækker er det helt okay når de er her at voltage dem som ikke har bandage omkrig hele hovedet hvad fanden er det for noget, dubai er et godt eksempel med den norske kvinde som blev voltaget af en af dem hun fik fængsel for at have sex uden for giftemål ! nej vi skal ikke leve som hulemennesker og få dem så ud af DANMARK inden det er forsent, vi drukner i lort for at sige det rent ud sagt, vi bør heller bruge vores midler og penge til at få rettet op på ting her i Danmark så hjulne kan drøne rundt igen og vores ældre får et verdigt liv og vores børn kan få et godt sted at være i sikkerhed uden at de individer som står frem med deres 2 moraler og fortæller det er ikke dem som siger nej ikke svinekød hvor vores børn er !! det er en simpel løgn for jeg har selv været så tæt på i en sfo hvor lige det samme kom frem, da der så blel ballade over resutatet sage de som jeg selv har hørt sige ikke " svinekød ved vores børn " at det var ikke dem som ville have et forbut ! hvad fanden hedder det så når de ikke vil have det er i sfo'en hvor deres børn kommer ? det er et forbut omkring svinekød så meget analfabeter er de fanme og moralen mangler de sørme også, de kommer her til Danmark for at få et fredsfyldt liv ? er det i forhold til deres gamle nabo ?? det er ikke i forhold til livet vilke man sørme også kan se ud fra de børn som de har fået her i danmark der pludselig skal styre vold og kriminalitet og stoffer som eller var en del af de mange problemer deres forældre selv har været i da de boede i deres land men har nok måtte aflevere de penge til en Overmagt men selv ønskede at få dem til et sød liv, får de har ikke haft meget at gøre med at få det stoppet så deres børn ikke laver de ting her i Danmark.

Gæst

#717

2013-07-18 16:03

der skal være plads til at vælge

Gæst

#718

2013-07-18 16:05

Selfoelig skal der vaere svin i de danske boernehaver

Gæst

#719

2013-07-18 16:11

Mere gris i skolekøkkenet

Gæst

#720

2013-07-18 16:23

De tør kun lystre muslimerne. Danske piger blevet slået på ude i gården af de små muslimske drenge, pigerne blev sendt ind fordi de voksne ikke turde gøre noget da der sad en flok større indvandrer drenge og råbte ind i gården. Dem der skal passe på vores børn tør som sagt ikke andet.

Gæst

#721 Re:

2013-07-18 16:28

#7: -

Det er ikke nogen nyhed.For 10 år siden ville jeg tage et amu-kursus Og da der var frokost fik jeg at vide at jeg ikke måtte spise min madpakke i kantinen da det var stødene over for hovedparten af eleverne.Som var muslimer.det var min første og sidste dag der..


Gæst

#722 Re:

2013-07-18 16:42

#720: -

Det kan vi takke De radicale og soc-demograterne for..Vi skal jo være multi-kulturale som de kalder det.

 


Gæst

#723 Re: Re: Kosher og vegetarmad

2013-07-18 16:46

#710: - Re: Kosher og vegetarmad

Sådan er det desværer i dagens danmark.Og har været det i min et årti..All respeckt for dig og dit iniativ til at starte denne debat side.Du har min underskrift.

 

TB gæst

#724 I er for meget og for grove

2013-07-18 16:47

Det handler om at vores børn ,skal havde svinekød i børnehaven og selvfølgelig skal de havde det.
Jeres grove udfald er ikke hjemme her, hold jer til hvad det handler om.. Svinekød. Og det skal der ikke laves om på da det er dansk madkultur,

Gæst

#725

2013-07-18 16:48

Beslutningstagere skal absolut ikke bestemme hvad vores børn må spise, svin er dansk mad, og det skal ingen lave om på.