Mener du regeringen og KL skal få stoppet denne farce!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Mener du regeringen og KL skal få stoppet denne farce!.

tina

#1 stor for en hver pris????

2013-04-22 07:59

jeg vil klart have kl og regering til at stoppe deres krig mod lærerne og børnene. men ikke for en hver pris. bliver det stoppet på bekostning af velværet for vores børn og lærere er det ikke i orden.
jeg vil have at KL holder op med at feje for egen dør og holde op med at sige hele tiden at vi lytter til lærerne for at se om de vil forhandle når det er KL selv der ikke vil forhandle.
KL stop med at holde vores børn og lærere som fanger og slaver. sæt børnene og lærerne fri

Gæst

#2 Re: stor for en hver pris????

2013-04-22 08:06

#1: tina - stor for en hver pris????

Enig Tina nej så hellere den borg falder og vi kan få bygget noget sundt for og med folket op på ny

Jeg er enig Tina, og det er blot signalet om at de skal tage sig sammen og tage ansvar .

#3 Re: Re: stor for en hver pris????

2013-04-22 08:34


Gæst

#4

2013-04-22 08:57

Jeg synes det på tide denne logout slutter, jeg er med lærene hele vejen, og Håber de kan komme tilbage, Jeg synes det mega synd for børnene det her. I har så travlt med børn og unge ik må sakke bagud, det så det de gør nu. Når de ik kommer i skole og lære noget .
Håber Kl tager sig sammen nu nu det nok. i tænker ik på eleverne . ?