FJERN LOFTET OVER SYGEDAGPENGENE

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FJERN LOFTET OVER SYGEDAGPENGENE.


Gæst

#26 Re: Staf synderne og lad være at skære alle over én kam

2013-09-14 13:36

#15: Pliniussen - Staf synderne og lad være at skære alle over én kam 

Kender desværre rigtig mange, der snyder. Så jeg tror desværre ikke rigtig på så mange af jeres sygdomshistorier. Jeg kan godt forstå de tror de snyder, da jeg jo ved det er rigtigt. Så alle jer der ikke fejler noget i må til at yde for at nyde, så alle dem der virkelig er syge får den hjælp de behøver.


Gæst

#27

2013-11-03 22:37

Sidder selv med håret i postkassen. Stadig syg på kontanthjælp, det vil sige nul kroner, det sidste halve år. Føler ikke jeg er en del af samfundet, som jeg har betalt til i alle mine 40 arbejdsår, har aldrig været syg før. Et behandlersystem der ikke fungerer, henvisninger bliver ikke sendt, lange ventetider, beskeder bliver ikke givet videre eller prøver bliver sendt til forkerte afdelinger, sagsbehandlere der er fuldstændig ligeglade og bare lader stå til. Og jeg har ikke forstand på systemet.Jeg troede, de var der for at hjælpe mig igennem på bedste måde for mig, men jeg skal åbenbart helt ned at ligge både fysisk og psykisk, så jeg ikke kan hjælpe mig selv, så kan de bestille en plejehjemsplads til mig, men det er jo ikke deres problem det er en anden kasse pengene skal tages af.

Gæst

#28

2014-02-07 17:18

Loftet på de 52 uger hænger ikke sammen med de lange ventetider der er på undersøgelser på sygehus, speciallæger osv. Der er ofte mange måneders ventetider - hvor der ikke sker noget i behandlingen, hvilket gør, at mange kommer i klemme, og må starte "afklarings"-forløb - selvom de slet ikke er klar til det.

Gæst

#29

2014-02-09 10:11

Et samfund kan måles på hvordan det behandler de syge/svage, og vi som samfund kan ikke bryste os af gøre det godt nok.