Restaurant Vejlegården

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Restaurant Vejlegården.

mølle

#101 Re: Re: Nu må galskaben snart stoppe

2012-11-29 22:37

#76: ikke underskrift fra mig - Re: Nu må galskaben snart stoppe

Nej da. Det siger hans overenskomst jo ikke.....

Knud Madsen

#102 Forældet dansk model og pampervælde-

2012-12-03 16:00

Jeg håber virkelig at Amin har kræfter til at kæmpe imod dette lede og forældede pampervælde som 3F repræsenterer.
Den tåbelige danske model er med til at holde os alle nede i dyndet på ned i lortet, men det vil pamperne ikke indse ENDNU. Vi skal først have græske tilstande, før vi kan få vendt skuden, men så er det måske alt for sent.
mvh
Knud madsen
Marianne

#103 Støtte til Vejlegården

2012-12-03 21:20

Rigtig godt initiativ med denne underskriftindsamling. 3F er nogle bisser, der åbenbart ikke kan få medlemmer af frivilligghedens vej. Om de har loven i deres hånd er ligegyldigt. 3F kan ikke være bekendt at opfører sig som om vi stadig er i 1930. Det virker ikke rigtig 2012 agtigt.

Gæst

#104

2012-12-04 06:12

Enver der skiver under her vil kun have 30 kr/t.

Gæst

#105

2012-12-12 00:28

Flere burde skrive under, der er for mange der er bange for hvad der kan ske, men sund fornuft siger at selv om man laver en lov som forbyder at man kan blokere for en virksomhed som har en lovlig overenskomst, så kan det sagtens laves rigtig og ikke som 3F og resten af den gamle fagbevægelse forsøger at stille tingene op, at systemet vil bryde sammen ,og vi bliver oversvømmet af snyd/bedrag/udenlandsk arbejdskraft, hvis det laves rigtig og de GAMLE ikke forsøger at snyde og hænge ved deres magt ja så kan vi nå rigtig langt.
Daxx

#106 Danmark kan ikke eksistere uden DEN DANSKE MODEL

2012-12-21 22:26

#102: Knud Madsen - Forældet dansk model og pampervælde-

hej Knud Madsen...

Du nævner vores kære Danske Model, vil du være så venlig at forklarer præcis hvad den består af, således at alle på dette site ved hvad du snakker om, og ligeledes kunne det være godt for dine udtalelse om du kunne forklarer, hvorfor den skulle holder os nede.

Ang Grækenland har jeg svært ved se nogle ligehedstræk mellem deres økonomiske situation og vores arbejdsmarked. Vil du absolut drage sammenligninger med andre, burde du måske bruge vores Tyske og Engelske broderfolk, som netop fik ødelagt deres fællesskab, af nogle personer der mente at man sagtens kan klare sig alene. I skrivende stund kæmper det tyske folk for at få en LOVmæssig mindsteløn på 8 euro i timen (ca60kr), mange arbejder til det halve, (du kunne jo prøve at tage til Hamburg, så vil du kunne få det bekræftet). Gad vide hvad vores arbejdsgivere vil aflønne os med, hvis vores overenskomster blev opsagt. Kunne også godt tænke mig at vide om du ved hvad den lovmæssige mindste løn er i DK, bare cirka.

Du bruger ord som pampere, lidt uforstående, eftersom det er arbejdskollegaer der er stemt ind i en bestyrelse for at varetage dine og mine interesser, via et valg. Hvis du er utifreds med noget i dette valg, har du jo mulighed for selv at stille op, eller du ville kunne møde op og udtrykke din mening(er).

SÅ alt ialt Knud Madsen, kunne det være godt hvis du her i den travle juletid, måske kunne finde tid til at besvare mine spørgsmål til dig.

Men uanset trosretning, håber jeg i alle får en glædelig JUL ..

Vh Daxx

youtube to mp3

youtube to mp3

youtube to mp3

Gubbernik

#107 Re: Re: Re: Hvad?

2013-01-20 16:44

#65: Steffen - Re: Re: Hvad?

Hvor ved du fra at der er tale om at Amin har købt konkursboet og derved overtaget konkursboets økonomiske forpligtigelser? Vi er mange der har spurgt til det men ingen kan svare. Hvorfor har 3-F ikke kørt en sag om virksomhedsoverdragelse? Hvis der er tale om virksomhedsoverdragelse er det jo en nem sag og burde ikke tage så lang tid at få behandlet ved domstelen. Men mon ikke der er tale om en nystartet/ny forpagter virksomhed? Hvem ville være så dum at købe et konkursbo og overtage alle gældsforpligtigelser? Måske en fra 3-F?

Vælg et brugernavn

#108 Emne

2013-01-24 02:00

Friheden længe leve ...

Gæst

#109 Hahaha

2013-01-30 19:35

Hvis i ikke kan lide lugten i bageriet må i bare gå. Hvis ikke Resturanten vil leve op til fagforeningens krav, så må den sku lege alene.
Schack

#110 JA, JA og JA

2013-01-31 12:37

Synes du, at det er ok, at 3F blokerer for virksomheder der allerede har en lovlig dansk overenskomst?

JA

Synes du, at det er ok at være afskåret fra at få hentet affald, modtage post, og at være lukket ude af jobnet?

JA

Synes du, det er fint, at den danske model hænger fast i industrisamfundets forældede kassetænkning?

JA

...hvor skal jeg så skrive under henne
DivideAndConquerVictims

#111

2013-02-01 14:14

Ååååh, synes der er blevet lidt stille i den her lille tragedie? Hvordan mon det kan være!?

Gæst

#112

2013-02-04 09:20

hvis jeg kunne vil jeg gare hjælpe mig at det blive åben igen
med venling hilsen
chauffør
martin svensson
box 1051 århus n
tlf 40169064

Gæst

#113 Re: Re: Hvad? Hvad med at spørge dine medarbejdere

2013-02-10 19:44

#6: Amin Skov Badrbeigi - Re: Hvad?

Hvad med at spørge dine medarbejdere hvad de helst vil, du går jo ind for det frie valg, eller hvad?

 

Tommy Larsen

#114 Til alle jer som gemmer sig bag det frie valg!

2013-02-10 20:03

Hvad med de ansatte, har de ikke ret til frit valg? Det er jo det liberale er så stor tilhænger af. Frit valg til alle, eller gælder det kun arbejdsgivere?

Gæst

#115

2013-03-15 09:28

Jeg har ikke skrevet undet på dette, men på nej til den nye skolereform. Har forsøgt at slette min underskrift på Hotel Vejlegården, men kan ikke få lov??? Mvh Christina Baeker-Andersen

Gæst

#116

2013-05-07 11:31

Lusket måde at føre sig frem på, hvad gør man ikke for ussel mammon, meld jer ud HURTIGST MULIGT, kan jo blive dig det går ud over næste gang.
kurt

#117 Re: Hahaha

2013-05-07 11:38

#109: - Hahaha

Den lever jo op til kravene, men 3f kan jo bare ikke lide tabet af medlemmer OG PENGE.


Gæst

#118

2013-08-13 23:23

Det er sørgeligt og jeg skammer mig på min kones vegne, at hun ikke pga. manglende løst og mod til at tage kampen der måske kommer hvis hun melder sig ud af den Pamperstyret orgination der hedder 3F. Det må virkelig stå for fup, fed, og færdig. Der må laves om på loven når man med den i hånden kan chikanere en lovlig drevet virksomhed på nogen som helst måde. Havde det nu været en resturant drevet af Pakistaner og hele hans familie store som små plus nogle på dagpenge og overførselsindkomster, så havde de ikke blandet sig, for det er nok snart det eneste sted de kan rekvirere medlemmer fra

Gæst

#119

2014-02-15 16:12

Det er middelalderagtigt, og burde ikke forekomme i DK.

Gæst

#120 Re: Hvad med os uden Overenskomst????

2014-02-20 18:32

#3: KB5 - Hvad med os uden Overenskomst????

ja hvor gjorde de meget ,de satte deres medarbejdere 20 kr ned i timen sammen med den kristne fagforening og i samme åndedræt sad kristian fra df og spiste stegt flæsk,han kommer jo fra et parti der ikke støtter arbejderen


Gæst

#121 Re: Til alle jer som gemmer sig bag det frie valg!

2014-02-20 18:33


Gæst

#122 Re: Re: Hahaha

2014-02-20 18:38

#117: kurt - Re: Hahaha

kan du fortælle mig hvorfor du skal have gavn af 3f overenskomster,6 ferieuge med mere,nej gå du 20 kr ned i timen som arbejderne blev nød til på vejlegården,de kristne arbejder ikke for arbejderen men har samarbejde med de kristne arbejdsgiver


Gæst

#123 Re:

2014-02-20 18:40

#118: -

der er stadigvøk noget der hedder solidaritet og sammenhold


Gæst

#124 Re: Danmark kan ikke eksistere uden DEN DANSKE MODEL

2014-02-20 18:43

#106: Daxx - Danmark kan ikke eksistere uden DEN DANSKE MODEL

pamperen hedder knud,han vil jo godt have alle de goder fagforeningerne kæmper for,men ikke betale

jimmy

#125 Re: Hvad med os uden Overenskomst????

2014-02-24 18:12

#3: KB5 - Hvad med os uden Overenskomst????

ja deres madarbejde gik 20 kr ned i timen med deres nye overenskomst med kristlig fupforening,et godt forslag til dig ,gå ind til din arbejdsgiver og foreslå ham at du går ned med 20 kr i timen,dejligt frit valg og du bliuver meget gladerer