Støtte til lille oliver

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Støtte til lille oliver.


Gæst

#26

2012-06-25 15:41

Børn der bliver slået lærer voldens sprog i stedet for mildhed og kærlighedens sprog!
Børn udsat for vold, ved vi alle, bliver sky, mistroiske og usikre og får IKKE det liv de fortjener.
Vold mod børn er udført af kujoner og ufølsomme mennesker. Hjælp lille Oliver når nu kommunen ikke vil. Det er en skandale, men jeg har også prøvet at blive mødt med manglende empati fra selvsamme kommune. Manglende hjælp ødelagde mit liv! Det må ikke ske for andre og slet ikke børn.

Gæst

#27

2012-06-26 19:08

Der er jo ikke så meget at sige udover at myndighederne burde skamme sig langt væk i helvede og få den lille mand hjem til sin.far

Gæst

#28

2012-07-14 21:30

Stakkels dreng :0(

Gæst

#29 Re: Hvem er du som søger at mænd skal have samme rettigheder som kvinder hvad børn angår når erfarin

2012-08-01 10:54


Gæst

#30 Re:

2012-08-01 10:55

#1: -



Hvem er du som søger at mænd skal have samme rettigheder som
kvinder hvad børn angår når erfaringen viser at flertallet at børnemisbrugere og
pædofile er mænd børnene ? Hvordan kan du være sikker på at den pågældende
kvinde du nævner som eksempel ikke er en iscenesættelse med netop det formål at
flytte pædofilerne tættere på deres ofre- der er finde adskillige sager hvor
børn blev forfærdelig misbrugt og medicineret med psykofarmaka på institutioner
også.



Kvinden er alene i Danmark dvs. ingen netværk der kan støtte
hende så enhver falsk anklage kan nemmere gennemføres, især når racistiske
faktorer også spiller ind.

 


Gæst

#31

2012-08-02 10:52

du tager udgangspunkt i en ukendt person og generaliserer for en hel gruppe: "Hjælp os med at give fædre lige så gode rettigheder som kvinder har i dagens Danmark og ikke mindst giv børnene den stemme de ikke har"
For det første sig mig hvad alle fædre i Danmark har med en individuel sag at gøre????
Andet, hvor mange børn vil undvære deres mor og vil give deres stemme dertil???
Har kommunen prøvet at bearbejde den uheldige sociale arv, du påstår kvinden anerkender, i stedet for at frarøve hendes barn? Du handler på ulovligt grundlag og samler underskrifter fra mennesker som ikke har direkte kendskab til familien eller sagen og dermed støtter sig udelukkende til din ord alene. Dette er forkert, ulovlig og mislidende.

Gæst

#32

2013-01-21 23:04

Hmm jeg kan ikke finde gruppen på Facebook er den væk ??
mor

#33 skam dig Sascha

2013-05-28 10:59

Hej Sascha.
Du bør skamme dig bigtime,kære ven.
For det første: du har MISbrugt din arbejdsstilling og har misledt en retsprocess med sine falske udtalelser at Oliver mistrives hos sin mor.
For det andet har du ikke meget intelligence da du danner sin personlig mening ud fra den ene part af situtationen og derefter forsøger at lokke tilfældige menneske til at støtte din personlig opfatelse af det.
Skam dig for du har forsøgt at genere en mor og hendes barn i midt af personelig tragedie.
Skam dig for du har lagt flere løgne historier på www.
Jeg forventer ikke at efter min kommentar til din grusom projekt med samlig af underskifterne , at der lige pludselig vil ringe en klokke af intelligence i dit hoved, men du må bare vide hvad du skabe omkring dig er ulækkert of stinker langtfra.