Klage over Høje Taastrup læge center

Klage over Høje Taastrup læge center / Beskeder / Tusind tak! / Kommentarer


Gæst

#1

2021-05-27 13:46

Fedt Amir 👍🏻

Gæst

#2

2021-05-27 16:11

Absolut fantastisk… tak for tilbagemelding

Gæst

#3

2021-05-27 20:13

Hej Amir Jeg har nu skiftet læge og det er jeg virkelig glad for. Jeg kunne fra den første dag få en lægetid 10 dage før end den jeg blev tilbudt hos Høje Tåstrup lægecenter. Der blev lyttet til mit problem og gennemført en grundig undersøgelse. Jeg følte på intet tidspunkt at jeg var igennem en svingdør som jeg har oplevet tidligere hos Høje Tåstrup. Der er jeg blevet kastet rundt i deres system via telefon fra læge til lægesekretær. Blevet oplyst om at telefontiden mellem 8 og 9 ikke var en konsultation til trods for at sekretæren har opfordret mig til at ringe og tale med lægen. Oplevet at bestille tid til lægekonsultation og blive spidset af med en sygeplejerske tid selvom jeg havde bedt om en lægetid. Haft en tid som ikke var i systemet og måtte gå forgæves. Så håber da inderlig, at de vil se nærmere på deres egen praksis og gå i dialog. Held og lykke Anella Nykvist

Gæst

#4

2023-08-12 16:47

Hej jeg har haft så mange dårlige oplevelser i læge centret og sidste uge sad jeg og andre patienter og talte om hvor forfærdeligt det er at være stavnsbundet, da der ikke er åbent hos en eneste ordentlig læge. Kommunen bør træde til og stille krav til disse discount lægecentre, som dræner kommunekasen. Desværre har jeg og sikkert mange andre patienter ikke set underskriftindsamlingen og det er umuligt at få talrtid hos kommunen. Vh Lene