Nej til et moderne kontanthjælpsloft

Nej til et moderne kontanthjælpsloft / Beskeder / Der er et borgerforslag om afskaffelse af kontanthjælpsloftet / Kommentarer


Gæst

#1

2018-06-18 12:30

Bare det, at nogen kan finde på at kalde et kontanthjælpsloft for "moderne", er jo sa langt ude -hvis de "goder" regeringen vælter ud over befolkningen virkelig var godt for andre end dem, der lukrerer økonomisk på det - ja, så behøvede man jo ikke at klistre disse tomme og vulgære tillægsord på alt dårligdommen :-(

Gæst

#2

2018-06-19 14:18

prøv at gå ind på www.jfk21.dk og se hvilke baner de tænker i og har gennemregnet, hvis deres økonomiske sans kunne bruges i DK, så ville al det kamp her være overflødig..så ville vi ikke kæmpe om at tale vores sag for håndører der skulle skifte hænder for hvert budget der blev lagt ned over dk. vh lene

Gæst

#3

2018-06-20 07:03

Vil gerne give dig et klap på skulderen, for hvor er det dog vigtigt at du tager kampen imod de politikkere, som ikke vil indse de problemerne de har skabt for de pressede mennesker i bunden af vores velfærdssystem.
Hilsen Bjarke

Gæst

#4

2018-06-22 11:30

Stop det Virksomheds Praktik det er gratis arbejdskraft. Stop også 225 timers reglen. Det vil koste mig 1000 kr om mdr, hvis ikke min sagsbehandler fritager mig for 225 timers reglen. Jamen det er jo helt tosset. Jeg sidder fast i Kommunens cirkus og det hele drejer rundt. Jeg komme aldrig ud af det. Det stresser mig helt vildt at være på kontanthjælp. Jeg har ingen penge til noget andet regner og mad. Der er ikke lidt penge til at købe en lille ting til mig selv. Bare en gang i mellem. Jeg bliver mere syg af at være i det her system. Det er sgu så sygt. Jeg prøver hver dag at overleve!!!!