Bevar_politiet_i_Gladsaxe

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar_politiet_i_Gladsaxe.


Gæst

#1

2016-10-25 22:33

Fordi det er helt urimeligt, at en by/kommune med 68.000 borgere ikke skal have et lokalt politi tilknyttet. Nærhed af et politi er nødvenligt i en forstadskommune som Gladsaxe for at borgerne skal have så stor tryghed som muligt og en hurtigt indsats fra politiets side, når der sker uønskede hændelser - og det gør der desværre i Gladsaxe fra tid til anden.

Gæst

#2

2016-10-26 11:33

Jeg underskrev fordi jeg er fuldt enig med Lars Abel vedrørende vigtigheden af minimum et lokalpoliti i Gladsaxe Kommune.
Desværre har vi for mange tilfælde af sager, hvor hurtig udrykning er alt afgørende.

Gæst

#3

2016-11-01 15:18

Fordi det er vigtigt med nærpoliti i området. Skulle der blive brug for politiet hurtigt, nytter det jo ikke noget, at de først skal starte fra Albertslund. Vi er trods alt en kommune med 60-70.000 indbyggere, så hvis politiet forsvinder bliver det jo et slaraffenland for forbrydere og andre kriminelle. Nej tryghed frem for alt.
Mvh Erik Blicher Winther

Gæst

#4

2016-11-01 18:06

Jeg er enig i Lars Abels betragtninger om at bevare politiet i Gladsaxe.

Gæst

#5

2016-11-01 21:47

Jeg er utryg ved hjemmerøverier og hvis det sker for mig skal jeg have hjælp hurtigt og ikke langvejsfra

Gæst

#6

2016-11-02 06:33

Gladsaxe er en stor kommune med som vi ved med " ghettoer " og i den sidste tid en del hærværk. At have et lokalt og synligt Politi må være forebyggende.
Der er for os der bor i grænsen mellem Lyngby tårbæk Gentofte og Gladsaxe er der langt til Albertslund. Sommetider har man brug for personlig kontakt.
Vi er altid blevet behandlet professionelt og positivt på stationen.

Gæst

#7

2016-11-02 12:58

Fordi vi selvfølgelig skal have politi i Gladsaxe!

Gæst

#8

2016-11-02 13:03

Fordi vi selvfølgelig vil have politi i Gladsaxe

Gæst

#9

2016-11-03 08:40

Fordi jeg føler mig utryg ved vi ikke har en politistation i Gladsaxe, Der er mange kilometre fra Albertslund, hvor hjælpen skal komme fra, hvis det er nødvendigt. I øvrigt ser jeg meget gerne, at jeg kan opleve mere POLITI på vejene, det vil i højeste grad give tryghed.
Venlig hilsen
Helge Pettersson

Gæst

#10

2016-11-03 15:44

så længe der er bander og skyderi i Gladsaxe, skal vi fortsat have politi i Gladsaxe

Gæst

#11

2016-11-05 11:37

Godt initiativ.
Hvor er Socialdemokraterne, Radikale og alle de andre i dette spørgsmål?
Vi er ved at være tæt på en situation, hvor politikerne skubber folk ud i en utryghed, som sagtens kan få en og anden til at forberede sig på at forsvare sig, -dvs. selv at anvende magt til erstatning for det arbejde, som rettelig tilkommer politimyndigheden, og som denne er forpligtiget til at udføre.
Lad os derfor kræve, at politiet skal være at finde i Gladsaxe, og dertil kræve tilstrækkelige økonomiske resourcer til at klare opgaverne på tilfredsstillende måde.

Gæst

#12

2016-11-06 09:58

Fordi jeg vil have synligt politi i mit nærområde. Og jeg føler mig mere tryg ved at politiet bor i kommunen.

Gæst

#13

2016-11-11 12:35

Jeg støtter denne underskriftindsamling, da jeg bestemt mener, at nærpoliti er det eneste rigtige for at sikre borgerne her i Kommunen den tryghed, der er vigtigere end nogensinde p.g.a.den usikre og uforudsigelige tid vi lever i. Det er fuldstændig grotesk, at vi skal have mindre og mindre politi længere og længere væk!! I forvejen blev jeg meget ked af, at Politistationen ved Buddinge S-station forsvandt! Jeg bor lige ud til Buddingevej og står ofte på altanen og betragter trafikken, og jeg må sige, at der går måneder hvis ikke halve år, hvor jeg ser en politibil køre forbi, og når det sker, er det virkelig noget jeg bemærker, fordi det er så sjældent ! Det er virkelig beskæmmende, at vores samfund har udviklet sig i denne meget uhensigtsmæssige retning, så derfor håber jeg inderligt, at denne underskriftindsamling kan være medvirkende til at bevare politistationen her i Kommunen! Nedlægning/udflytning kunne sandsynligvis blive en fatal beslutning!