HURTIG CYKELFORBINDELSE ML. KLINTEBJERG OG ODENSE

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen HURTIG CYKELFORBINDELSE ML. KLINTEBJERG OG ODENSE.


Gæst

#1

2016-10-13 09:41

Vi cykler neget både min mand og jeg og en cykelsti i naturen er at foretrække frem for at cykle på store befærtede veje

Gæst

#2

2016-10-13 09:46

Fordi det er vigtigt med gode cykelveje, både for trafiksikkerheden og for at motivere til at få motion og samtidig nyde den dejlige natur, vi har i Danmark

Gæst

#3

2016-10-13 11:09

Formålet med underskriftindsamlingen virker fornuftigt og det vil jeg gerne støtte

Gæst

#4

2016-10-13 12:27

Det kunne være super, hvis ruten fra Stige til Klintebjerg blev asfalteret, så man ikke punkterer på vejen, fordi den pt. er stenlagt for at Odense Kommunes havnearbejdsbiler kan køre på Maguritcykelstien! Min veninde fra Odense punkterede en gang midtvejs og måtte så slæbe cyklen til Stige, for så her at vente halve timer på bussen, indtil centrum i Odense, hvor hun skulle skifte, for igen at stige på en bus til hendes bopæl, vel at mærke i Odense.

Gæst

#5

2016-10-13 22:13

Min familie cykler dagligt fra Gerskov til Odense. Samtidig vil det gavne vores område rigtigt meget at folk fra Odense og omegn samt turister kan komme ud og nyde vores dejlige område og fantastiske natur

Gæst

#6

2016-10-15 06:31

Sejlede som skolebarn i Stige på udflugter til Klintebjerga. Ca 1940-43.  


Gæst

#7

2016-10-15 07:46

Støtter projektet, tror rigtig mange får glæde af det .

Gæst

#8

2016-10-15 10:52

Jeg bor i stige, og cykler mellem Odense og stige jævnligt

Gæst

#9

2016-10-17 08:31

fordi det er vigtigt

Gæst

#10

2016-10-30 13:54

Jeg benytter mig jævnligt af denne i dag meget dårlige sti og ønsker en forbedring af den.

Gæst

#11

2016-10-30 16:08

Med forbehold for hurtig og farlige motorkøretøjer. Og med hensyntagen til fodgængere

Gæst

#12

2016-10-30 16:42

Fordi jeg syntes en cykelsti ind til Odense er vigtig, bliver brugt af mange og absolut relevant at den også er farbar og sikker.

Gæst

#13

2016-10-31 02:16

Har boet i Østrup, har brugt denne cykel-rute adskillige gange. Bla for at besøge min Familie på "den anden side af kanalen" samt flere og hurtigere besøg til Odense. Så ja, selvfølgelig er jeg

Gæst

#14

2016-11-01 06:51

Fordi det vil være rigtig godt at få den cykelsti gjort væsentlig bedre - både for os der bruger den i hverdagen og for alle turisterne der undrer sig over at en officiel cykelsti kan være så ringe

Gæst

#15

2016-11-01 21:54

Jeg har ikke mulighed for at bruge bil pga nedsat syn - så det er altid cyklen og det ville være dejligt med en bedre cykelsti - da jeg bruger den rigtig tit og den er ikke særlig brugervenlig!!!

Gæst

#16

2016-11-07 12:44

Jeg vil gerne kunne cykle på min trehjulede cykel fra Otterup - Klintebjerg - langs kanalen - Stige - Lumby og hjem til Otterup.
Mange tak fordi I arbejder med at få en god sti langs kanalen
Venlig hilsen
Jytte Nielsen, Æblevænget 8, Otterup

Gæst

#17

2016-11-09 16:12

Jeg er meget enig i, at cykelstien skal være i så god stand som
mulig, da den bl.a. indgår i Østersøruten!
M.v.h.
Poul Find Jensen, Havreløkken 32, 5450 Otterup.

Gæst

#18

2016-11-14 21:48

Fordi jeg har punkteret alt for mange gange der, når jeg skal på arbejde 

 


Gæst

#19

2016-12-06 08:20

Fordi det også handler om at få besøgende til området, og der er rigtigt mange som cykler til Stige fra Odense for så at dreje fra i Stige v. Nistedvej hvor den går over i grus.

Både dyr, cykler, gående og motionister kan bruge en længere asfalteret strækning i transport og motionsøjemed. Vi skal have folk til Nordfyn for at fremme områdets vækst - og en flot mulighed er turen langs kanalen, desværre bliver oplevelsen fuldstændig ødelagt af det elendige stykke sti som er på det sidste stykke. Nu kan vi ikke alle tage båden til Odense, men se turen fra vandsiden - det er noget helt andet, sikke en ro, og sikke alle de ting man sanser som man overhovedet ikke gør oppe fra stien hvor man ikke kan lukke øjnene af fare for at dratte ned i kampestenene..

Omkring sommertide er det rigtigt slemt, bevoksningen på dette tidspunkt er så høj at den får fat i kæde og nav. Ydermere er der ikke mere en 15 cm. spor at holde dækkene på, ellers kommer cyklens dæk op af sporkanten. Man kører og kigger ned i det spor hele vejen for ikke at skvatte på sin cykel. Det er simpelthen for ringe at der ikke sker noget når interessen er så stor fra mange sider.

Alternativt må der søges fondsmidler til udbedring af dette, sagen er i manges interesse

Thomas Knoth,  Klintebjerg City


Gæst

#20

2016-12-29 00:33

Hvad med nogle større tandhjul LOOOOOL

mfm

#21 Stien er i ringe stand

2020-08-11 06:53

Cyklede turen fra Odins broen til Klintebjerg igår og det bliver nok sidste gang indtil den forbedres. Stien er i forfærdelig stand. Især stykket fra Lodsvej og ud til pumpe huset. Samlle køre spor fyldt med store sten er ikke sønderligt cykelvenligt