Begræns Bestrålingen af Befolkningen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Begræns Bestrålingen af Befolkningen.


Gæst

#26

2016-06-13 09:29

P.gr.af EHS ramtes totale ekskludering af det omgivende samfund, uden mulighed for tand-og lægehjælp.som følge
.af strålingsbelastningen.

Gæst

#27

2016-06-13 09:47

Jeg underskrev her fordi, der i mange år er gjort store anstrengelser for IKKE at oplyse om risikoen ved mikrobølge stråling. Den generelle elektroniske støjforurening er steget eksplosivt og de myndigheder, der skulle varetage befolkningens interesser gør intet og nedtoner blot risikoen. De få uafhængige forskere, som står frem og længe har råbt vagt i gevær, bliver druknet af industriens folk via medierne, der kun tillader tele-industrien og dens penge spalte plads. Igen virker det som om kræft og stress (og mange andre lidelser) kun er noget man er interesseret i at behandle, istedet for at forebygge. Trist med den kynisme og igen må skifte i mentalitet og anerkendelse komme nedefra.

Gæst

#28

2016-06-13 11:59

Mobil stråling kaldes - af nogle- det elektroniske hvide snit...
Empatien forsvinder, enhver søger egene behov og tager gerne billeder af det...
Jeg kan se det på nogle menneskers øjne, de ligner øjne af en person med dements..
Jeg er skræmt, især når jeg ser mødre/fædre travlt optaget med deres mobil tlf. mens de køre den lille 'guldklump' i barnevognen; ja hvor de små søde sidder og kigger rundt med røde øjne og med et udtrykts løst ansigt...
DANMARK - hvad sker der.....

Gæst

#29

2016-06-13 14:01

Jeg betragter levende celler i mad mennesker og dyr som ødelagte eller beskadiget ved microbølge påvirkning.
Spisesteder og caféer jeg går til, bruger også microbølgeovn uden at oplyse om det.

Gæst

#30

2016-06-13 16:47

Det er vigtigt for både børn og voksne at blive opmærksom på dette helbredsmæssige problem..

Gæst

#31

2016-06-13 19:42

Fordi jeg synes det er meget vigtigt, at gøre opmærksom på at mikrobølger ikke er harmløse. At de har skadelige virkninger især på børn og unge. Særligt følsomme voksne mærker disse stråler. Nogle bliver alvorligt syge. Det skal tages meget seriøst.

Gæst

#32

2016-06-14 01:58

Vi har allerede en underskrifts indsamling her http://www.skrivunder.net/stop_wifi_i_folkeskolen


Gæst

#33

2016-06-16 11:38

Jeg er EHS ramt og har svært ved at være nogen steder pga. Det trådløse samfund vi lever i!
Og det er en bekymrende udvikling for vores børn.
Håber regeringen og hele verden snart får øjnene op for de konsekvenser det trådløse, Wifi, mobil m.m har.

Gæst

#34

2016-06-18 20:18

Jeg vil bare ikke acceptere at min familie og jeg bliver passiv ramt af unaturlig stråling.

Gæst

#35

2016-06-19 11:26

Fordi jeg selv har erfaret at stråler gjorde mig syg - jeg gør alt for at beskytte mig nu.

Gæst

#36

2016-06-22 21:10

nu er det sådan at jeg har prøvet mig frem til den effitiveste orgon/orgonite. der er store forandninger for dem der har fået nogle især for dem der har besvær med at sove. så ved de virker. man kan også købe shungite hos shungite store. søg på youtube for mere information om orgon og shungite :-)


Gæst

#37

2016-06-23 16:50

Fordi industrien uden tilstrækkelig kontrol åbenbart ødelægger folk for penge, Sundhedsstyrelsen mere eller mindre afviser EHS's eksistens uden tilstrækkeligt grundlag samt det faktum at vi taber flere og flere penge og hele landet af denne og mange andre årsager bliver dårligere og dårligere stillet.

 

At det her og meget andet forurening faktisk koster samfundet penge, ja, det er der åbenbart nogle højerestående som har lidt svært ved at se. Selvom det burde være ved så småt at gå op for dem efter de seneste 100 års sager!

Autoritetstro-slave

#38

2016-06-24 08:40

Underskriftsindsamling er et fantastisk godt initiativ!

Det er politikerne, der skal tage ansvaret for befolkningen. Det er politikere, der skal ændre verden.
Det er det, de får deres løn for. De skal passe på borgernes sundhed.
Vi har gode og handlekraftige politikere i Danmark. Folkesundheden er god. Kræft bekæmpes.
Sundhedsstyrelsen kan vi stole på helt og holdent på. De arbejder for borgernes sundhed.

Underskriftsindsamlingen skal nok vække genlyd og få politikerne til at handle målrettet for befolkningen.

Befolkningen/borgerne skal ikke selv tage noget ansvar eller gøre noget - det er politikerne, der skal gå
forrest. Befolkningen/borgerne skal vente passivt og først gøre noget, hvis politikerne beordrer dem til
at gøre noget. Det er politikernes ansvar.

Lad os håbe tusindevis af mennesker skriver under, da der så nok skal noget for alvor. Vi har set det før
med underskriftsindsamlinger og andre initiativer i Danmark. Politikerne har handlet hver gang, befolkningen/
borgerne er kommet med noget på strålingsområdet. Denne gange bliver det meget bedre.

Det er politikernes ansvar - ikke mit!

 


Gæst

#39

2016-06-26 16:09

"Grænseværdierne for mikrobølgestråling forholder sig udelukkende til temperaturpåvirkning af vore kroppe, og tager ikke hensyn til, at der ved lavt strålingsniveau sker biologiske skader på celleniveau. http://www.helbredssikker-telekommunikation.dk/gr%C3%A6nsev%C3%A6rdier"

Jeg ved ikke hvem der har foretaget den undersøgelse for helbredsskade, hvor man kun tager hensyn til temparaturen.

For mig ligner det et mislykket fysikprojekt i 3. klasse. Altså for at være helt ærlig, sikke en børnehave.

Voksne må gøre som det passer dem, mens børn skal vente til de bliver "gamle nok" (dvs. dygtige nok)

For at oversætte teksten til ganske almindelig ærlig ikke-indpakket dansk, skrevet ud fra "opmålerne" og "fastsætterne" af grænseværdien kunne teksten se sådan her ud: "Grænseværdien for mikrobølgestråling (ligesom i mikrobølgeovnen, hvor man på grund af deres farlighed har sørget for, at strålerne bliver inde i mikroovnen) er fastsat efter 5-20 minutters måling af temparaturstigning, som vi tror er nøjagtig eller i hvert fald meget tæt på det samme som de samlede skadevirkninger af udsættelse for strålingen 24/7 året rundt (inklusiv de skader som ikke kan ses ved en øget temperatur, altså de skader hvor man ikke kan måle "aktiv mikrobølgestegning", ligesom der sker, når man opvarmer mad i mikrobølgeovnen)

Det er det vi går efter, så vi ikke direkte behøver at blive stegt levende indefra, men kan "nøjes" med dybe helbredsskader og ødelæggelse indefra, som sker langsomt over tid."

Altså, når man får de rette oplysninger er det tydeligt at se, at dem som har forsøgt at opmåle det, måske ikke er helt rigtigt på den.

Jeg tvivler dog på, at vi får dem til at udtale sig ligeså ærligt som i eksemplet ovenfor.


Gæst

#40

2016-07-02 08:10

Flere og flere i min omgangskreds bliver syge af mobilstråling. Det bliver sværere og sværere at finde et sted at kunne opholde sig, når man ikke tåler mobilstråling. Dette er dybt diskriminerende overfor en voksende del af befolkningen. Hvor har man tænkt sig, at de skal kunne leve? Hvorlænge har man tænkt sig at negligere problemet? Hvor stor en del af befolkningen skal være ramt, før man vil tage affære?

Gæst

#41

2016-07-03 18:22

Jeg har skrevet under fordi udviklingen bekymrer mig meget. Og fordi jeg selv har adskillige helbredsproblemer af den art, der her ses beskrevet. Lad endelig disse oplysninger blive så vidt udbredt til alle som muligt. Vh Bodil Weyde

Gæst

#42

2016-07-04 15:52

Primært for at beskytte børn og unge i institutioner, hvor de ikke har mulighed for at undgå stråling og sekundært for at sænke grænseværdierne.

Gæst

#43

2016-07-04 20:23

Vores liv er for vigtige til at sløse væk
Lisbeth

#44 Re:

2016-07-10 07:23

#41: -  

 Jeg er stødt på det kæmpe arbejde, ildsjælen Morten Julius har gjort. Hans interview med Sianette Kwee er fantastisk. Jeg fandt det på http://www.MitFrederiksberg.dk

Lisbeth

#45 Re:

2016-07-10 07:25

#40: -  

 Personligt har jeg brugt RayGuard i flere år. Var meget skeptisk i starten, men den har hjulpet mig rigtigt meget. Købte den på http://www.humanfirewall.com

Lisbeth

#46 Re:

2016-07-10 07:29

#33: -  

 Efter jeg er stødt på ildsjælen Morten Julius arbejde, ser jeg nu tingene meget klarere. Fandt et interview med en familiefar, som satte mange tanker i gang. På videoen stod http://www.modigfar.dk

Lisbeth

#47 Re:

2016-07-10 07:35

#27: -  

 Jeg stødte på ildsjælen Morten Julius arbejde og har talt med i telefon flere gange. Hvis andre virkelig ville gøre en indsats og sprede hans arbejde, ville der ske en kraftig opvågning i Danmark. Hans arbejde taler for sig selv. Han har fået ekstrem modstand fra så mange forskellige sider. Jeg blev rystet, da jeg talte med ham, fordi han fortalte om, hvordan folk selv indenfor oplysning om disse ting i Danmark har modarbejdet måske mest af alt. NU MÅ VI ALLE VÅGNE OP OG KOMME IGANG! Så denne video https://www.youtube.com/watch?v=hiLMKHx7K0I 

Lisbeth

#48 Re:

2016-07-10 07:41

#19: -  

 Jeg har lige læst en bog af ildsjælen Morten Julius. Den hedder "Hvorfor stress og udbrændthed stiger". Jeg fandt den ved at følge linket fra en video, hvor der stod http://www.sundogrask.dk i starten af videoen. Den har sat mange tanker i gang, fordi alle mennesker virker stressede. Kapitel 24 handler om disse usynlige påvirkninger, vi er alle er ramt af. Bogen er fra 2005. 


Gæst

#49

2016-07-11 08:18

Har mærket på egen krop hvor ekstremt skadeligt mikrobølger er.
Dyr og planter påvirkes også.
Ingen, fra fostre til gammel, skal blive så syge af stråling!
Vi beder jer at tage det her meget alvorligt!!!

Gæst

#50

2016-07-11 16:58

Hvem vil finde sig i Elitens Agenda!