Luk Grimhøjmoskeen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk Grimhøjmoskeen.


Gæst

#176

2016-03-11 08:41

Jeg ønsker at medvirke til lukning af denne og gerne flere moskeer. De er kvindeundertrykkende og medvirker og opfordrer til overtrædelse af vores DANSKE love.
De tillader flerkoneri, nægter kvinderne at blive skildt, nægter at politiet må indrages i sager om vold, voldttægt og lign. De modtager støttekroner fra den danske stat/befolkning, udelukkende for at finansere deres unges oplæring til krig og imamernes fortsatte gloværdige, enehersker roller. De der ikke vil leve i VORES land, efter VORES love og regler. Tja... De må og skal finde den nærmeste grænse og rejse bort herfra igen. For danmark er vores land og derfor må de leve her, HVIS de kan ''holde ud'' at være DANSK med alt hvad de indebærer...

Gæst

#177 Re: Samme Mohammad som opfordre til terror på tvitter

2016-03-11 08:43

#172: - Samme Mohammad som opfordre til terror på tvitter 

Mohammad Sabah Ahmad. 88 17 59 17. Rydevænget 97-2 8210 Århus vest

Hvis nogen skulle få lyst til at besøge ham  


Gæst

#178

2016-03-11 09:14

1. Luk alle moskeer.
2. Stop for alle støttekroner , de ryger i de forkerte ''lommer''.
3. Dem der ikke vil den danske lovgivning og tro, ( nul vold og fler-koneri ) Må finde den nærmeste grænse ud af DANMARK..
4. I Imamer siger på TV2 at i i danmark skal have det godt - Ja det har i så sandelig. I har løjet bedraget og misbrugt vores land, vores tillid . 2 millioner til jeres børnehaver og 9 millioner til jeres moskeer om året. Det er bare sådan ca. Det er ikke nok nu skal vi gudhjælpemig, også til at have nogle flere krisecentre, sagsbehandlere, opfølgere, psykologer, politiarbejde m.m. For at have plads og rette op på, alle de børn og unge. Som i har knækket, som et bøjet rør. Og i skal have/kræver uddannelser som ''præster'' Det er de danske skatteborgere der skal betale/finansere det hele.
ET STORT NEJ!!!!!!!
Det eneste imamer har brug for, det er en aktivering med dertilhørende danskundervisning evt med hjælp fra en tolk. Som vi andre i dagens Danmark.
Og så kunne det klæde dem, som en ''ægte'' dansker at samle ind/støtte, når der er indsamlinger til U-Lande og andet i vores samfund.

Hilsen en der selv har samlet ind de sidste 15 år. Jeg ved hvad jeg taler om og hvilke døre jeg kommer til.

Og kan vi så måske, få brugt nogle af alle de penge, på de rette steder. Ældreplejen, institutioner, m.m.

Gæst

#179

2016-03-11 09:57

Jeg synes ikke at høre til her i danmark, jeg tænker på hvad Glistrup sagde, de overtage vores dejlige land ,og så tænker jeg på vores børn børnebørn, oldbørn,så nu må politikerner på banen.

Gæst

#180

2016-03-11 10:27

Jeg underskrev dette da vi lever i et kristen land . Og ja der skal være plads til alle , men folk med en tro der vil mit km af det dårligt og som tror på en islamisk stat ja væk med den tro ,

Gæst

#181

2016-03-11 11:14

Fordi jeg nu har fulgt med i programmet og jeg synes at det et grotesk, at de øpføre sig sådan i Danmark. At de så til ligemed får kommune støtte til deres muskeer og skole, fritidsklub. Det er ikke ok og slet ikke når vores danske skoler og klubber skal spare. De penge kunne godt bruges på vores egne. De er jo ved at overtage alt. Gider ikke integrere sig i det samfund de lever i. Vi kan jo spørge os selv om, tror i at vi må bygge vores danske folkekirke i deres land og snyde med offentlige midler. Nej.

Gæst

#182

2016-03-11 13:15

der sker ting i moskeen der skader Danmark og Fællesskabet

Gæst

#183 Luk grænsen nu

2016-03-11 13:30

Kontanthjælpssystemet er overrepræsenteret af flygtninge og indvandrere, og det koster statskassen dyrt.

Den nyeste opgørelse fra Beskæftigelsesministeriet viser, at blandt samtlige ægtepar, hvor begge parter er på kontanthjælp, er hele 84 procent af ikke-vestlig oprindelse,


Gæst

#184 Det lærer de jo i moskerne

2016-03-11 13:46

Kontanthjælpssystemet er overrepræsenteret af flygtninge og indvandrere, og det koster statskassen dyrt.

Den nyeste opgørelse fra Beskæftigelsesministeriet viser, at blandt samtlige ægtepar, hvor begge parter er på kontanthjælp, er hele 84 procent af ikke-vestlig oprindelse,

Her viser tallene i øvrigt, at hver tredje enkeltperson på kontanthjælp er af ikke-vestlig oprindelse – til sammenligning er mindre end hver tiende borger mellem 16 og 66 år i Danmark af ikke-vestlig oprindelse.

Og det koster statskassen dyrt,

garfieldw
Gæst

#185

2016-03-11 14:12

Jeg har læst Ahmed Akkaris Bog: " Min afsked med Islamismen " Og han kender det hele indefra og beskriver levende det dobbeltspil og den svindel med offentlige midler, samt kampen MOD Danmark og den Indoktrinering der foregår i disse Moskeer, samt disse hadprædikanter der inviteres til Danmark, med det formål, at opildne til had imod Danskerne 


Gæst

#186

2016-03-11 15:39

Det kan ikke være rigtig, at flygtninge skal flygte fra et land, hvor sharialoven er gældende, og de så prøver at indføre den samme lov her i landet.

Gæst

#187

2016-03-11 20:40

Fordi Grimhøj moskeen går imod den danske grundlov og fører en ifølge vores grundlov en religion som opildner til vold, voldtægt og drab.
Det er i direkte strid med vores grundlov og derfor bør alle med tiæhørs forhold til sharia-lovgivningen o.l
Rose

#188 Re:

2016-03-12 00:21

#76: Susanne G. -  

 Hvad laver de stenalder mennesker med en åndsvag religion.

Og slagte dyr på den mere grusomme måde bare fordi det  står i koranen

Man kan bedøve et dyr først.

Danmark skal smide alle muslimer ud vi kan ikke bruge dem til en skid.

Muslimer nasser på det danske samfund de penge kunne vi bruge på vores ældre mennesker og syge personer der er alvorlig syge både børn og voksen


Gæst

#189

2016-03-12 02:19

Fordi Islam ikke hører hjemme her i landet og det er en ond Ideologi der bør forbydes.

Gæst

#190

2016-03-12 08:00

Der oplæres i piskeslag og stening en kultur der er så gammeldags at den ikke høre hjemme nogen steder, da slet ikke i Danmark. Islam er simpelthen for undertrykkende overfor begge køn og især overfor kvinden.

Gæst

#191

2016-03-12 09:30

Nu er det endelig bevist at de ikke er kommet til Danmark for at integrere sig, men udelukkende for at blive flertal og overtage(noget nok de fleste af os har vidst), så ud med dem der ikke vil Danmark!!!!!!!!!

Gæst

#192 Luk grænsen før det er for sent

2016-03-13 19:06

Lørdag d. 19. marts kl. 13-15
Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved hvem de er og hvad de vil her.
Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?
Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem videre tilbage.
Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.
Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er på landet din lokale landhandel.

FOR DANMARKS FRIHED OG FREMTID

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive afholdt taler.


Gæst

#193

2016-03-13 19:21

Flygtninge, der konverterer til kristendom, forfølges af muslimer på asylcentrene. De kristne føler sig svigtet af de danske myndigheder.

Chikane og trusler. Endda dødstrusler. Det er den barske hverdag for flygtninge, der er konverteret fra islam til kristendom i danske asylcentre.

Nogle af dem er så bange for truslerne, at de ikke tør henvende sig til ledelsen på Røde Kors’ asylcentre. Andre henvender sig til ledelsen, men oplever, at det ikke hjælper. Det fortæller to flygtninge, BT har talt med.

Tværtimod bliver truslerne værre, når de muslimer, der udfører chikanen, opdager, at konvertitterne har ’sladret’. I yderste konsekvens flytter man ofrene til andre centre. Men dér har beboerne som regel allerede hørt om personen og står klar til at fortsætte chikanen.

 

»Røde Kors aner ikke, hvordan de skal tackle problemerne,« siger Jens Kennet, der er kristen Røde Kors-frivillig.

»Jeg er to gange blevet truet med, at jeg ville blive slået ihjel, hvis jeg ikke opgav kristendommen og blev muslim igen,« siger ’Hussein’, 24-årig flygtning fra Afghanistan.

Han har boet i flere forskellige asylcentre i de seneste to-tre år, senest Sandholm, men han klarer nu sig selv, efter at han har fået opholdstilladelse. Hussein er et falsk navn, og han tør ikke vise sit ansigt af frygt for repressalier, men BT er bekendt med hans rigtige identitet.

Sov i skoven 

Mens han boede i centrene, sov Hussein tit ude i skoven, fordi han ikke turde sove på sit værelse.

»Jeg måtte sove udenfor centrene, for jeg var bange for, at muslimerne skulle komme og slå eller dræbe mig. Muslimerne har spyttet på mig og truet mig utallige gange. De truede mig med, at de ville komme om natten og dræbe mig. Jeg var meget bange. Jeg snakkede med chefen i asylcenteret, men jeg fik bare at vide, at jeg skulle tage det stille og roligt. Jeg forstår ikke hvorfor jeg, som er kristen flygtning, ikke kan leve trygt i Danmark, som er et kristent land,« siger Hussein, der konverterede til kristendom i 2009, mens han opholdt sig i Grækenland – et år før han kom til Danmark. 

Hussein (t.v.) og Benjamin foran Sandholm, hvor de begge har boet. Den ene blev truet med kniv, og den anden måtte sove i skoven, fordi han ikke turde være på sit værelse. Foto: Jens Nørgaaard Larsen

Født muslim

 

»Jeg er jo født muslim og praktiserede islam i Afghanistan. Men i Grækenland så jeg Jesus i et drømmesyn. Han sagde, han ville frelse mig. I Grækenland blev jeg også chikaneret af muslimer. På et tidspunkt blev jeg overfaldet af 11 kurdere og afghanere, der slog mig bevidstløs. Jeg vågnede op på hospitalet,« fortæller Hussein.

»De fleste flygtninge, der kommer hertil, er muslimer, og de er aggressive. Jeg kan se det på den måde, de truer os, jeg kan se hadet i deres øjne,« siger en 29-årig flygtning fra Iran, der konverterede i 2011 og gerne vil kaldes ’Benjamin’. 

»At blive kristen ændrede alt i mit liv. Jeg blev meget mere rolig og bedre til at kommunikere med folk,« fortæller Benjamin, der er flygtning fra Iran.Foto: jens nørgaard larsen

Han har boet syv år på forskellige asylcentre i Danmark og bor nu i Sandholm.

»Jeg mødte en fyr, der hed Ali på asylcentret i Hanstholm i 2010. Han spurgte, om jeg ville med i kirke, og jeg blev interesseret, da jeg lærte mere om kristendom. Jesus er der for synderne, og det kunne jeg forholde mig til,« siger Benjamin og piller ved korset, han har i en kæde om halsen.

»At blive kristen ændrede alt i mit liv. Jeg blev meget mere rolig og bedre til at kommunikere med folk. Jeg har ikke set lyset, men jeg har forstået, at mirakler sker overalt. Jesus siger: ’Jeg er sandheden, jeg er lyset, så følg mig’. Jeg prøver bare at følge ham. Jeg ville ønske, jeg kunne leve som andre mennesker, have et normalt liv, gå i skole, arbejde,« siger Benjamin og fortsætter:

»I centeret i Hanstholm mødte jeg ofte aggressive muslimer på vej til cafeteriet. De truede mig med kniv og sagde, jeg ikke måtte gå der, hvis jeg ikke var muslim. Jeg kunne mærke, de gerne ville slås. Men jeg sagde: ’Gud velsigne dig’, og gik væk derfra. jeg ønsker ikke problemer med dem. jeg prøvede at anmelde det til kontoret på centeret. De tilbød at flytte mig til et andet center, men der er jo også masser af muslimer. Jeg bad dem gøre noget for at ændre på situationen og give mig håb. Jeg låste mig inde på mit værelse om dagen for at få hjertet til at falde til ro. Nu har jeg været i Sandholm et års tid. Som kristen prøver jeg at elske alle. Men jeg må indrømme, at jeg er bange for at sidde i cafeteriet,« siger Benjamin.

BTs medarbejder snakker med de to konvertitter, der begge ønsker anonymitet af frygt for repressalier.

Cheferne er rådvilde

 

Jens Kennet, der er kristen Røde Kors-frivillig har prøvet at hjælpe konvertitterne.

»Cheferne på Røde Kors-centrene forstår slet ikke, hvad der sker, og de ved ikke, hvordan de skal håndtere det. De tror, de kan løse problemerne ved at flytte kristne til andre centre, men problemerne fortsætter på de nye centre. Religionsfrihed er også frihed til at skifte religion, men en muslimsk flygtning løber en stor risiko ved at konvertere til kristendom,« siger han.

Ofrene flyttes rundt

 

Anne la Cour Vågen, der er chef for asylafdelingen i Røde Kors, mener, at centrene gør, hvad de kan, for at løse problemerne:

»Vi har en klar politik på vores centre: Vi accepterer selvfølgelig ikke den form for chikane, heller ikke når det går ud over seksuelle minoriteter. Og hvis vi bliver bekendt med det, handler vi på det. Jeg synes også, det lyder som om, vores personale har forsøgt at handle med de muligheder, vi har. Vi hjælper dem også med at politianmelde, hvis det er grov chikane,« siger hun.

Har der været sager, hvor der har været en konsekvens?

»Der har været sager, hvor vi må flytte folk til andre centre.«

Men man flytter jo ofrene, ikke gerningsmændene?

»Der har også været sager, hvor man flytter dem, der udfører chikanen. Men det er også en problemstilling, at ofrene ikke tør henvende sig,« siger Anne la Cour Våben.


Gæst

#194

2016-03-14 15:56

Kun er de startet en anonym indsamling, til fordel for Grimhøjmoske moskeen. Garanteret startet af en fra moskeen.


Gæst

#195

2016-03-14 17:05

Grimhøjmoskeen samt alle andre moskeer i Danmark skal lukkes, da de hver og een misbruger danskernes venlighed, økonomi, sikkerhed og de er bedragere mange af dem

Gæst

#196

2016-03-14 17:10

Grimhøjmoskeen samt alle andre moskeer i Danmark skal lukkes, da de hver og een misbruger danskernes venlighed, tærer og suger vores økonomi og de VIL IKKE integreres. Imamerne især er bedragere og magtbegærlige. De er Usympatiske, Uempatiske og kan snøre de Uintelligente somaliere og andre analfabeter og mindre intelligente muslimer... pyha.... send dem lannnnngggt væk, til pyramiderne i Ægypten....

Gæst

#197

2016-03-17 19:52

For at fjerne alle disse islamiske personer fra vores verden i al evighed ammen

Gæst

#198

2016-03-17 20:00

Efter jeg har set Victors hellige krig på TV2. Så jeg kan KUN sige "forfærdige"

Gæst

#199

2016-03-17 22:31

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:


Gæst

#200

2016-03-17 22:57

 

Slået og sparket

Ved et overfald mandag blev to ansatte ved hjemmeplejen forulempet af en gruppe unge, og en af de ansatte blev også angiveligt udsat for slag og spark.

Kurt G. Nielsen fra Lokalpolitiet i Slagelse bekræfter overfor TV ØST, at overfaldet er anmeldt til politiet, og at de arbejder på at finde gerningsmændene.

Politiet har samtidig sat alle kræfter ind for at finde et motiv til overfaldet. Det skal gøre det helt klart, om der er tale om en enlig svale eller om et egentligt nyt mønster.

Krisemøde

Motalavej i Korsør har i årevis været et hårdt belastet boligområde, og er også på regeringens ghetto-liste.

Et langvarigt arbejde på at forbedre områdets image var ellers ved at bære frugt, men der har flere gange de seneste måneder været meldinger om gruppers angreb på myndighedspersoner i området, ligesom borgere har klaget over hærværk.

Blandt andet er politifolk og brandfolk blevet angrebet i området, og har Falck er i en periode kun kørt ud i området med politieskorte.

Hjemmeplejen i Slagelse Kommune mødes torsdag formiddag med repræsentanter fra fagforeningen FOA og Slagelse Kommune for at lægge en plan for, hvordan hjemmeplejen fremover skal arbejde i området.