Ole Sørensen tilbage i ledelsen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ole Sørensen tilbage i ledelsen.


Gæst

#101

2016-01-21 14:49

Mennesket bør altid komme før regler, det bør handle om at vi alle skal have en mulighed for at få et meningsfuldt liv.
Når der er en ildsjæl, som kan nå resultater, er det noget andre kan lære af.....

Gæst

#102

2016-01-22 09:08

Et stort talent i vor allesammens meget vigtige psykosociale indsats ( socialpsykiatrien , der hvor folk med problemer kan henvende sig og få hjælp ) - Ole Sørense meget sympatisk - og hans metode er universel og ikke spor hjemmelavet...metoden går ud på, at hvert eneste menneske i denne verden er helt unik, og kan ikke puttes ind i mærrkelige handlingsplaner, diagnoser og dokumentations - redskaber... hvert enkelt menneske har en historie, en tid, og sin egen måde at opleve verden på...skal vi hjælpe hinanden, så må vi lære at respektere dette.... DET H :: A::R Ole Sørensen lært, og han er blevet ekstremt god til at handle og skabe muligheder for mennesker.... Så - selvfølgelig skal Ole Sørensen tilbage i ledelsen, man skal måske lige ha tid til at få metoderne til at blive tilpasset den helt fantastisk gode stil... vi har bare ikke så lang tid at vente i, folk har brug for Ole Sørensen... ja, verden har brug for Ole Sørensen,,,SÅ...KOM SÅ; DANMARK !!! Ole tilbage i ledelsen NU , det kan kun gå for langsomt

Gæst

#103

2016-01-23 14:38

Fordi det er et rigtigt godt stykke arbejde Ole Sørensen laver

Gæst

#104

2016-01-23 21:32

Ole er Danmarks svar på Pacth Adams. Respekt til ham

Gæst

#105

2016-01-24 10:53

Jeg så en udsendelse med ham på DR1. Jeg skriver under Fordi Ole fårstår hvordan disse problemer skal gribes an. Han gør om nogen en forskel i samfundet. At fyrre ham som leder er et stort problem.

Gæst

#106

2016-01-24 11:40

Fordi at nok må være nok.

Gæst

#107

2016-01-24 11:53

Har selv arbejdet i Ålborg Kommune med unge udsatte i 6 år, men kommunen lukkede desværre tilbuddet i 2014 pga besparelser.
Ole gør det eneste rigtige. Relationer er vejen frem og ikke det sociale tyranni, hvor ting skal passe ind i kasser...
Jeg ville ønske, at jeg kunne blive medarbejder på hans kommende værested.Ole gør en STOR forskel mange kunne lære af. Menneskelig kontakt er vigtigere ens bureaukrati.
Fantastisk tv program...- lad os få nogle flere af dem...længe leve hans mission
Mvh Merete Jonasson Grønnegade 3 9240 Nibe... ( fynbo opvokset på Tåsinge )


Gæst

#108

2016-01-25 21:10

Jeg går varmt ind for at behandle mennesker som mennesker, ikke som en diagnose.

Gæst

#109

2016-01-26 21:36

Fordi Ole Sørensen er en ener og fortjener at blive anerkendt for det kæmpe arbejde han har gjort

Gæst

#110

2016-02-10 21:41

Ole er bare en ener i den verden.

Gæst

#111

2016-02-15 22:36

jeg vil gerne støtte en mand der gør så meget af hjertet og ikke efter et regelsæt der ikke gavner ret mange .verden ville se meget anderledes ud hvis der var flere af hans slags

Gæst

#112

2016-03-20 12:19

Med den indsats, og med den empati, Ole Sørensen har udvist, kan man ikke gøre andet end støtte op om ham.
Sophia

#113

2016-10-25 20:53

 har idag været til et af Ole's foredrag virkelig en super fantastisk oplevelse jeg har aldrig set ham på tv eller set el hørt om ham før jeg blev inviteret til foredrag med ham idag han er så fantanstisk jordnær nærværende og sikke en skøn personlighed han udstråler og han har fat i den helt rigtig ende han skal opleves live og han har en skøn form for humor og måden han får det sagt han taler et sprog der er til at forstå for alle flere af hans slags helt klart var også henne og hilse på ham skønt varmt menneske og han er lige til at kramme dejligt at opleve en så skøn personlighed har selv haft med det kolde system tæt på  al respect for ham og hans medmenneskelighed nærvær og så klart for han min støtte han er et stort menneske og jeg er bare så enig med ham og han gjorder et kæmpe stort intryk på mig og jeg er så glad for jeg kom ind og så ham og hørte hans foredrag og fik også hilst kort på ham jeg håber snart han kommer til Aalborg igen og laver nye foredrag for så har jeg lovet at komme og det er det hele værd at komme ind og se ham hører han han har en så varm rolig og afslappende aura han har et eller andet der gør at man helt glemmer alt omkring og man går derfra med en skøn oplevels of en skøn energi indeni stor tak for denne dejlige oplevelse og tak til mine bostøtter som tog mig med rebellen skal opleves live ikke kun på tv