Ole Sørensen tilbage i ledelsen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ole Sørensen tilbage i ledelsen.


Gæst

#26

2016-01-19 16:46

Fordi vi mangler nogle flere der er lige som Ole

Gæst

#27

2016-01-19 17:03

Jeg er imod alle kasser ingen mennesker er ens det er jo det der gør os unikke ❤️

Gæst

#28

2016-01-19 17:06

Fordi jeg blev sur over systemet skal ødelægge noget som endelig virker og hjælper borgerne som har brug for det bare fordi det ikke lige passer ind i en kvalitetsmodel og nogle paragraffer, der virker totalt forkert i mit hovede, at systemet vil ødelægge nogle mennesker som allerede er ødelagt og har brug for den hjælp de kan få på værestedet

Gæst

#29

2016-01-19 17:20

har en søster som arb.indenfor det område,og syntes det er skrækkeligt som der bliver skåret/sparet væk i alt hvad der vedrører psykiatrien

Gæst

#30

2016-01-19 17:21

Fordi Ole gør det hele rigtigt, og sidder ikke og fiser den af men tager hånd om dem som har brug for

Gæst

#31

2016-01-19 17:27

Fordi Ole er en af dem der ikke går efter love og paragrafer, som evig og altid skal trækkes ned over hovedet på folk....Ole går efter det han kan se gør en forskel ved de svage i samfundet.....
#Hip hip hurra For Ole

#32 Ole Sørensen

2016-01-19 17:31

Jeg har med stor interesse fulgt dokumentaren om rebellen fra Langeland. Jeg oplever stor faglighed i Oles måde at arbejde med udsatte mennesker. Ole skaber gode relationer som hviler på autencitet, anerkendelse, nærvær og omsorg. Han er en inspiration for alle i forhold til at omsætte lærebøgerne til praksis. 

Men Ole er blevet indhentet af det dokumentations vanvid, der er udtryk for ensrettethed, målbare og vi skal have kontrol med hvordan pengene i systemet bliver brugt. For så kan der sammenlignes i mellem tilbuddene og der hvor der bruges færrest penge, kan være skoleeksemplet for de andre. Eller være inspiration til besparelser på området. 

Det handler desværre ikke så meget om hvordan kerneydelsen bliver udført! For der er Hjørnet og Ole langt over et 12 tal. 

Pøj-pøj må diverse politikere og embedsmænd/kvinder blive klogere!


Gæst

#33

2016-01-19 17:31

Min underskrift er givet, fordi Ole er en ener.. Et varmt, altomfavnende og rummeligt menneske med hjerte og hovede på rette sted.
Mener absolut ikke at "rapporten" burde "dunke" Ole, men derimod kommunen, da der efterhånden er for få ansatte i distriktspsykiatrien til de mange brugere og borgere der har brug for den ekstra støtte de har brug for både i og til hverdagen.

Gæst

#34

2016-01-19 17:33

Fordi alle mennesker er unikke, og derfor skal behandles forskelligt. Det kræver indsigt at yde sådan en omsorg, og det har Ole Sørensen. Jeg ville ønske at, alle som arbejdede med mennesker, havde den indsigt og respekt for individets forskelligheder som Ole Sørensen, og handlede ud fra den. Livskvaliteten ville blive bedre for de mennesker, som har brug for hjælpen, men også for de som hjælper. Mvh. Elin

Gæst

#35

2016-01-19 18:00

Jeg skriver under for syntes det er så langt ude at man skal ha en over nakken for at gøre noget godt få da en mand som Ole tilbage det har jo virket som noget at det få som virker i dk i dag for der er da ikke meget hjælp at hente mere derfor Ole er så guide sej fordi han er der for sine borger og det burde man da virkelig sætte pris på


Gæst

#36

2016-01-19 18:04

Han gør en kæmpe forskel.

Gæst

#37

2016-01-19 18:07

fordi manden ikke er en skranke pave og han er der for de svageste. han lukker ikke kl 15 og så ønsker han at hjælpe dem som har brug for det. og hvorfor fyre sådan en super leder som tackler det anderledes end de forban.... ny moderne pædagoger. bare mine ord

Gæst

#38 Besked fra Ole's børn

2016-01-19 18:15

Denne besked er lige kommet på facebook for en times tid siden :)


Gæst

#39

2016-01-19 18:16

Fordi mod dumhed kæmper selv guderne forgæves - hvad tænker de dog på. Her er EN ildsjæl og så fjerner man ham. Regler og regulativer holder ikke alle steder og slet ikke i socialpsykiatrien - bare vent og se hvad der sker nu med Hjørnet !!!

Gæst

#40

2016-01-19 18:21

Det er for at Støtte Ole som gør et kæmpe arbejde, for at hjælpe de sociale udsatte på deres nivo, for lige den gruppe kan man ikke putte i kasser. her er der man nød til at være på 24-7 årets 365 dage, det er der bare nogen der ikke ved noget om, da de sikkert ALDRIG har arbejdet med de aller svageste borger i vores samfund.

Gæst

#41

2016-01-19 18:27

Fordi han gør det rigtige

Gæst

#42

2016-01-19 18:28

Fordi Ole gør en forskel. Super menneskekender. Ham skulle der være nogle flere af.

Gæst

#43

2016-01-19 18:30

Da jeg er enig i den behandlingsmetode Ole bruger er den rette.
Og da det sætter mennesket i fokus.

Gæst

#44

2016-01-19 18:36

Fordi jeg syntes ikke om man fjerner en person for at have succes med personer man har svært ved at tilpasse andre steder. Man burde skamme sig.

Gæst

#45

2016-01-19 19:14

fordi der efterhånden er så mange regler, at det er umuligt at gøre et stykke arbejde ordentligt, det virker som om reglerne er til for at straffe en ekstraordinær indsats, man kan under ingen omstændigheder følge sin sunde fornuft i en given situation, uden først lige at sikre sig ,at det ikke stikker uden for normaliteten. suk suk og atter suk. egentlig tænker jeg at vi havde et meget bedre samfund hvis vi havde flere rebeller fra langeland, i hvertilfald for de svageste i samfundet. skam sig, de der har valgt ham ikke egnet som leder.
Olsen

#46

2016-01-19 19:21

Fordi vi har brug for livserfaring og menneskekundskab. Ik folk der har læst sig til en eksamen, og bare lirrer nogle afsnit af en bog... Dem har vi mere end rigeligt bøvl med. Ska selv på kommunen i morgen, og min sagsbehandler er nyuddannet, og følger reglerne slavisk. Selvom systemet udemærket godt ved, at jeg er ik som gennemsnittet. Forkvaklet barndom, med druk, vold og masser af svigt. Mange forskellige skoler, mobning og socialt handicappet. Senere, selv voldelig og med alkoholmisbrug og stoffer. I fængsel ad flere omgange, er pt prøveløsladt... Er en enspænder og ka ik holde mennesker ud i længden. Ka reagere voldsomt i visse tilfælde. Men min sb'er, bli'r ved med at fable om, praktikforløb og arbejdsmarked. Har været kriminel siden 13års alderen, er nu 48år. Synes det er én anelse sent at redde mig... Har selv fundet en tjans, hvor jeg ska arbejde aften/nat og vigtigst, alene... Men kommunen er på tværs. Men dét ka jeg også være. Så vil de stoppe mine penge, ik noget større problem. Så er det bare tilbage i kriminalitet og i fængsel, så ka vi starte forfra. Hvem har gavn af det??!... Så jeg ku ha god gavn af én "Ole"... Har har gået i livets hårde skole, dén eneste rigtige skole, når det gælder om at tackle typer som mig... Ønsker Ole S. Alt det held han har brug for, og lidt til. Desværre må jeg afslutte med et,: RÅDDENT SYSTEM!!?... Undskyld!!?...


Gæst

#47

2016-01-19 19:22

Jamen skriver 100% under fordi at der er kun ganske få mennesker i dette land som kan det Ole kan! Så faktisk er det os der har brug for ham, så han kan hjælpe alle dem som systemet tager...
Gitte

#48 Re: Besked fra Ole's børn

2016-01-19 19:41

#38: - Besked fra Ole's børn 

 Det var dejligt at høre


Gæst

#49

2016-01-19 20:24

Mennesker tilbage i systemet - ud med systemer uden mennesker !
Vi blir syge af det !

Gæst

#50

2016-01-19 20:29

Fordi det synes dumt at fyre ham. Det kan hans brugere ikke være tjent med