Ole Sørensen tilbage i ledelsen

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ole Sørensen tilbage i ledelsen.


Gæst

#1

2016-01-19 08:30

Ole har bevist at hans metoder virker, det er nok!!

Gæst

#2

2016-01-19 08:42

Jeg underskriver fordi jeg ønsker mere af Oles menneskesyn i socialpsykiatrien også i ledelsen. Der er alt for mange regler og paragraffer og alt alt for megen kontrol og dokumentering. Det er paragrafrytternes paradis og det kvæler de mennesker som af et godt hjerte ønsker at hjælpe. Socialpsykiatrien bør styres af holdninger og ikke af paragraffer.

Gæst

#3

2016-01-19 09:21

Fordi han er unik og gør en kæmpe forskel. Han er en ildsjæl der brænder for sit arbejde og som tænker og tager sig af mennesker som alle offentlige instanser har opgivet og glemt. Han ser mennesket og tror på at de kan få en ordentlig tilværelse i vores samfund, trods det at de mennesker har en masse problemer at slås med. HATTEN AF FOR HAM OG EN KÆMPE RESPEKT for at han har så meget overskud, at give til disse mennesker. Det giver dem en tryghed som de ikke har haft i hele deres liv. Jeg har selv arbejdet som støttepædagog i den danske folkeskole i mange år, men kan desværre ikke mere. Mit arbejde var mit liv og jeg elskede det helt vildt, netop fordi, jeg kunne se jeg gjorde en forskel og at der kom en masse godt ud af det, for de børn jeg var støtte på. Jeg brændte i den grad for mit fag, og har aldrig nogensinde haft et job jeg var så glad for. Jeg syntes tilgengæld ligesom Ole, at det hele gik op i papir nusseri pga diverse parragraffer og regler, istedet for at jeg kunne bruge mere tid på børnene, det syntes jeg var meget vigtigere. 

Der er jo nok desværrer ikke flere af Oles slags, ærgeligt man ikke kan klone ham, så man kunne indsætte en "ole" i alle landets psykiatrier. De børn jeg har støttet ender jo nok med at være dem, som sådan en som ole, kommer i berørring med, så han kommer til at mangle i vores samfund.


Gæst

#4

2016-01-19 09:36

Har selv arbejdet 40 år i psykiatrien og ville ønske, at der var flere af Oles slags.

Gæst

#5

2016-01-19 09:45

Der skulle være nogle flere af Ole Sørensen som tager sig mere tid til beboerne og som ikke går så højt op i om man bruger noget af sin fritid. Stor respekt for det du gør for dem der har brug for at blive set og hørt uden at blive sat i kasser.
mange skulderklap fra Inge Philipson

Gæst

#6

2016-01-19 09:55

fordi Ole gjorde det rigtige og han skal tilbage !!!
Gæst

#7

2016-01-19 10:19

Ole er et 100% ægte og naturligt menneske - det er samfundet ikke - det er 100% pengeorienteret og ego-styret. 


Gæst

#8

2016-01-19 10:30

Vi har mere end rigeligt med "FIRKANTER". Vh. Tidl medarbejder i soc. Psykiatrien.

Gæst

#9

2016-01-19 10:40

Fordi at endelig kunne man se at der var en der tog sig godt af de syge også blir han fyret det er en skandale at sådan en mand der virkelig kan høre en forskel skal fyres fra sit job

Gæst

#10

2016-01-19 13:21

Fordi vi har hårdt brug for nogen der tænker som Ole

Gæst

#11

2016-01-19 13:24

Håber hele Danmark vil skrive under. Vi skal have flere som Ole Sørensen.
Berith Zenia Fagergaard

#12 Mand af format, med hjertet det rette sted

2016-01-19 13:30

Kære Ole når jeg ser videoer med dig, bliver jeg fyldt med glæde, varme, håb og tro for borgskabet i Danmark.

Det som du gør - er så orginal og enestående.

Det er trist at kommunerne slet ikke ser og værdsætter dit arbejde, som  tydelig bærer præg af et hæmmet, og et  meget stivnakket /  tung system, som kvæler kreativiteten og det smukke i mennesket.

Det er hverken svært at både se, høre og mærke - glimtet i dine øjne,- at med den autentiske ildsjæl som du er,- både med livserfaring, faglighed og ikke mindst visdom - skaber broer,- med ro, humor og ikke mindst hjerterum, får mennesker som måske ikke lige er blevet mødt i livet. til at blomstre op,- hjælpe dem med at finde ind til deres vej,- deres styrke og ikke mindst; deres berettigelse, og deres plads i samfundet.

Jeg bliver oprigtig rørt og føler mig motiveret / inspireret  til at gøre lignende tiltag.
Gid jeg kunne være på en arbejdsplads med kollegaer som dig.
For du skaber forbindelse og en platform, der bliver levende.

Vi bliver flere og flere mennesker der ser et samfund i forfald. Et samfund, der engang var kendt for menneskelige værdier, og hvor vi som borgere blev hørt. Desværre er det ikke længere en selvfølge, det er blevet til en sjældenhed.

Kun når mennesker der som dig - tør - tænke og træde ud af boksen og have styrken til at være dig.
Du ser andre mennesker, - de ser dig.
Der vil i de kommende år, være hårdt brug for mennesker der tør træde i karakter, - trodse et system - bryde den mur, - der bliver sat op, - og nå direkte ind til mennesker

Tak for alt dit arbejde. For at gøre verden rigere, sjovere og ikke mindst mere troværdig og tillidsfuld.

De bedste hilsner


Berith Zenia Fagergaard




Gæst

#13

2016-01-19 13:31

En succes historie der igen er blevet offer for paragrafrytteriet

Gæst

#14

2016-01-19 13:38

Dyb Respekt for Ole!!!!!SE hvad der virker - hvordan Ole's omsorg og nærværd hjælper de mennesker som virkeligt har brug for støtte og ikke en masse papirarbejde og skemaer. 


Gæst

#15

2016-01-19 15:30

Ole har det, der skal til i socialt arbejde. Møder det enkelte menneske hvor det er! Super godt gået. Hatten af!

Gæst

#16

2016-01-19 15:31

Fordi det Ole gør er den bedste måde at behandle samfundets svageste på. Han gør et fantastisk stykke arbejde og det skal han blive ved med.

Gæst

#17

2016-01-19 15:33

Fordi jeg synes Oles måde at gøre tingene på er helt igen genial han et godt menneske med et stort hjerte

Gæst

#18

2016-01-19 15:35

Fordi jeg synes han er den rette til at være der og vi kunne godt bruge sådan en som ham heroppe nordpå

Gæst

#19

2016-01-19 15:38

Super fedt at se sådan en som Ole der tør at stå for det han tror på som ser virkelig mennesker som de er. Han har hjertet på det rette sted . Lad os få flere af den slags mennesker. Og han dømmer ikke mennesker på forhånd som systemet gør .

Gæst

#20

2016-01-19 15:44

Fordi Danmark har brug for personer som Ole Sørensen, der både kan, tør og vil gøre en forskel

Gæst

#21

2016-01-19 15:52

Fordi DK har brug for "ole'r" ,som systemet kører nu kan man være bange for at der er for mange der bliver tabt på gulvet.Held og lykke til Ole

Gæst

#22

2016-01-19 16:02

Fordi han skal tilbage og gøre en forskel

Gæst

#23

2016-01-19 16:03

Det gør simpelthen ondt, helt ind i mit inderste, når vores system viser sit sande grimme fjæs, af inkompetence og total mangel på situations fornemmelse, og empati for de her borgere, der rent faktisk trives, med Ole Sørensen, som både leder, kontaktperson, og et rart medmenneske, vi i den grad godt kunne bruge mange flere af i, system Danmark

Gæst

#24

2016-01-19 16:19

Endelig et menneske der gør noget godt, men kan godt se at medicinbranchen ikke får noget ud af det, og den går jo ikke :(

Gæst

#25

2016-01-19 16:39

Fordi det er vigtigt, at menesket er i fokus og ikke offentlige kontrol og skrankepaver.