Stop folketingspolitikeres og borgmestres urimelige lønforhøjelse


Gæst

#26

2016-01-06 15:50

Jeg skriver under fordi, det ikke er okay at de skal have mere i løn, for de og deres børn for alt for meget i forvejen. De burde faktisk gå ned i løn, og give flere penge til de syge Dansker og dem der er på kontanthjælp. De burde 18.000 om måneden, for de laver ikke en skid, andet end tilgode se sig selv de svin. Vi er jo total til grin hvis de for det igennem, udskriv valg nu.


Gæst

#27

2016-01-06 16:09

Jeg skriver under, da det er urimeligt de skal ha' i hoved og røv.
Mens en førtidspensionist som mig, må kæmpe for at have penge til transport til læge, sygehus, medicin, familiebesøg, tandlæge og ved der er mange der står i samme situation og det er på tide politikerne tænker sig om.

Gæst

#28

2016-01-06 16:49

Fordi jeg er rasende over, at politikerne jagter de svage og syge og økonomisk holder dem som gidsler fordi, der skal spares, for så selv at kunne putte mere guld i egne lommer - det er SÅ svinsk!!!

Gæst

#29

2016-01-06 16:54

De må gerne få lønforhøjelser, men så skal alle de tilskud de får skæres væk !!
Får en kassedame diætpenge når hun sidder ved kassen kl. 21.00 om aftenen,
Får en rengøringdame tilskud til nyt tøj ?
Stop dette mere vil have mere - det er ikke fair - alle har vi brug for kassedamer, rengøringsdamer, sundhedsass. osv osv - ja selv bankmanden

Gæst

#30

2016-01-06 17:01

fordi det er urimeligt i en tid der skal spares allesteder så kan det ikke passe at de bare er lige glad , og bare tænker på sig selv

Gæst

#31

2016-01-06 17:38

Når d tager fra de fattige for at give skattelttelser til de rigen behøver de jo ikk at få lønforhøjelse.

Gæst

#32

2016-01-06 18:18

Nok må være nok nu må der snart komme en oprørsgruppe

Gæst

#33

2016-01-06 19:37

Jeg synes det er urimeligt de skal have mere i løn.
Der mangler penge til ældre, børn m.m

Gæst

#34

2016-01-06 20:13

fordi vi er trætte af folketingets medlemmers tag selv bord og deres følelseskolde indstilling til folk

Gæst

#35

2016-01-06 20:23

Syntes det er en skandale Folketingets medlemmer skal have lønforhøjelse, når der skal spares på børne og ældreområdet, for ikke glemme alle de andre ting som bliver berørt med nedskæringer eller helt sparet væk. Vi havde engang et af verdens bedste sociale netværk, men i dag er vi røget ned på en 60 plads. Skam jer I som sidder så mageligt på Christiansborg..!!!

Gæst

#36

2016-01-06 20:50

Fordi, deres tid er ikke mere værd end min eller andres tid. Man burde få det samme ligegyldig hvad. 1 time af et menneskes liv er ligeså meget værd som 1 time af et andet menneskes liv, om du er læge eller tømrer, fordi hvordan ville lægen kunne udføre sit praksis, hvis de fysiske rammer ikke var bygget til hans klinik, ja jeg spørger bare.

Gæst

#37

2016-01-06 21:06

det er urimeligt at lovgiverne sidder og flæsker sig.. mens der er store nedskæringer på social og ældreområdet.......

Gæst

#38

2016-01-06 21:28

Fordi jeg synes es at man selv må gå forrest, når der skal spares. Alle andre må spare ind til benet. At være politiker er selvvalgt, og derfor er det tåbelige, som det har været fremme i pressen idag, at de knokler mere end flertallet. Det var de klar over da de stillede op som politikere. Jeg mener det må betragtes som et kald. At sammenligne med præster, læger, etc. Ting man brænder for, betales ikke tilbage med ussel mammon.

Gæst

#39

2016-01-06 21:29

Nu skal de "politikere" stoppes. De tænker jo slet ikke.

Gæst

#40

2016-01-06 22:21

Det er fuldstændig latterligt, at alle andre ikke kan få lønforhøjelse, der bliver sparet og sparet, så skal politikere og borgmester osv ikke have lønforhøjelser!
De ældre kan ikke få den hjælp de har behov for. Der spares så børnene ikke bliver passet og får skoleundervisning efter behov, så bør der heller ikke stå lønforhøjelser på dagsorden til dem!

Gæst

#41

2016-01-07 03:07

Det er helt urimeligt i en tid hvor der beskæres på alle områder for de svageste i samfundet, det er uhørt ....
autorap

#42 Re:

2016-01-07 07:03

#4: -  

 Jo de politikere har ingen moral når det gælder dem selv,De har fået syet nogle kæmpe lommer i alt deres tøj så de nemmere kan komme til at berige eller på Dansk berøve dem der betaler deres løn yderligere,Jo der skal squ nogle kraftige lommer til,Men lommerne til at have deres moral og etik bliver jo som sagt mindre,Og der er da mange pensionister der må gå sultne i seng på grund af at vi skal betale de skyhøje lønninger til vores levebrøds politikere og samtidig skal vi betale urimelige summer til alle de velfærds turister der vælter ind over vores grænser selv om der er blevet en piv åben grænse kontrol og søger om asyl her når de kommer fra et sikkert land Tyskland som de skulle søge asyl der og ikke her,Men hvorfor er det Danske samfund regering og kommuner så skrækslagne for de velfærds turister der vælter ind over vores grænser og franarer vores penge for at de kommer som uindviterede gæster og bare kræver ind og som går ud over vores ældre syge og svage hjemløse som bare lever langt under sultegrænsen.


Gæst

#43

2016-01-07 08:20

For folket og Danmark.

Gæst

#44

2016-01-07 13:32

Så skal alle danskere have mere i løn. Politikerne får nok for deres elendige arbejde, de bruger alt for meget tid på ligegyldige ting.

Gæst

#45

2016-01-07 15:11

Hvor er solidaritet med borgere der står overfor mange nedskæringer?
Skal der nedskæres mere så der bliver råd til lønforhøjelserne!

Gæst

#46

2016-01-07 15:14

underskriftindsamlingen burde handle om at politikkeres lønstigninger og forhold mv. ALTID skal til folkeafstemning.. dem der betaler har ret til at kunne sige fra! Skatteyderne...


Gæst

#47

2016-01-07 15:38

Hvorfor skal de ha' og ha', når de tager og tager fra almindelige mennesker der ikke har formeget i forvejen. HVORDAN KAN MAN SE SIG SELV I SPEJLET OM MORGENEN?????

Gæst

#48

2016-01-07 23:09

Fordi deres løn er urimelig høj i forhold til de lavest lønnede. Det er ikke ligeløn, men skabelon og kongeln

Gæst

#49

2016-01-08 17:01

fordi jeg finder det grotesk, vi blir dagligt bombarderet med at riget fattes penge, der skæres ind til benet hos dem der har mindst, og vi anviser telte til folk der flygter fra de bomber vi hælder i hovedet på dem m.m.m

Gæst

#50

2016-01-09 10:05

Hvorfor skal de leve som grever og baroner og os almindelig mennesker skal gå på grænsen af sultegrænsen