Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.

Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention. / Beskeder / Underskriftindsamling / Kommentarer


Gæst

#26

2015-11-18 12:35

Tak for indsamlingen og for at varetage anmeldelsen Jens


Gæst

#27

2015-11-18 12:35

Selvfølgelig vil vi være med :D Jeg sætter enormt stor pris på at du har lavet anmeldelsen! Og jeg ser frem til det videre forløb og efterspil. Bedste hilsner, Marie Agnete Lønholdt Juhl

Gæst

#28

2015-11-18 12:42

Er underskriftsindsamlingen ikke slut?
Jeg fik mail i dag om at dele for at få flere med -så er lidt forvirret .men måske det bare var en auto-mail? Og i øvrigt tal fordi du gider -et godt og vigtigt initiativ

Jens Andersen
Underskriftindsamleren

#29 Re:

2015-11-18 13:09

#28: -  

 Politianmeldelsen er afsendt men jeg har åbnet underskriftindsamlingen igen. Dem der skriver under nu, vil blive videresendt til politiet


Gæst

#30

2015-11-18 14:20

Super arbejde

Gæst

#31

2015-11-18 14:30

Tak - meget objektivt. Jeg tillader mig at lægge anmeldelsen ud på Facebook.

Gæst

#32

2015-11-18 16:01

Tusinde tak for at tage initiativ til det!


Gæst

#33

2015-11-18 18:29

SÅDAN:)! stærkt! lad os håbe at vi kan gøre en forskel
H.C. Hansen

#34 Hvad har i gang i?

2015-11-19 17:54

Prøv nu lige at undgå at vi skal over i amerikanske tilstande! Manden har jo sagt at det ikke var sådan han mente det. 

Ergo har han nok fattet at han var for hurtig med hans udtalelser! Alle var jo i en flyvsk tilstand på det tidspunkt og flere nok ret hidsige over den grusomme hændelse. 

Men at begynde at vil retsforfølge manden? Hold nu op! 

Tag nu og slap lidt af! Det var måske bedre at koncentrere sig om andre ting. Vores børn og ældre? 

Vil da helt sikkert give jer ret i at det ikke var en smart udtalelse men en politianmeldelse? Ahhh! Et slag over fingrene har han nu nok fået af Thuesen Dahl! 

Jens Andersen
Underskriftindsamleren

#35 Re: Hvad har i gang i?

2015-11-19 20:58

#34: H.C. Hansen - Hvad har i gang i?  

 Søren Espersen var ude med en lignende udtalelse i 2014, da det gjaldt drab på civile palæstinensere. Nu må det stoppe.


Gæst

#36

2015-11-30 12:38

"Den 15. november 2015, udtalte Søren Espersen til TV 2.

Den amerikansk-ledet koalition mod Islamisk Stat bliver nu nødt til at tage fløjlshandskerne af og bombe civile mål, også hvis der her findes børn og kvinder."

Det var ikke det han sagde. Han sagde:

»Vi kan ikke længere acceptere, at IS kan gemme sig under den sikre viden, at vi er så gentlemen-agtige, at vi aldrig bomber, der hvor der er civile - også kvinder og børn. Det er ikke holdbart længere"
»Vi fører krig som gentlemen mod slyngler, og når man gør det, vil man tabe. Det er utroligt sympatisk, at vi vil beskytte civile, men det betyder også, at IS er klar over, at hvis de bruger kvinder og børn som skjold, så bliver de ikke bombet. Man kan ikke vinde en krig mod IS på den måde. Vi er nødt til at bombe IS og deres hovedkvarterer, uanset hvor de er«

Søren Espersen sagde ikke at vi skal bombe "civile mål". Han sagde vi skal tage fløjlshandskerne af og bombe militære mål også hvis der er civile tilstede. Der er stor forskel.