FORBYD ISLAM I DANMARK.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FORBYD ISLAM I DANMARK..


Gæst

#26

2015-10-05 05:06

#idiotermedinternet


Gæst

#27

2015-10-05 09:46

Islam er ikke religion, men en middelalderideologi, som på sigt kan bringe verden 1400 år tilbage, tillader mig at sammenligne med Hitlers ideologi.

Gæst

#28

2015-10-05 09:53

Fordi jeg er meget imod islam, da den intet godt har at byde på

Gæst

#29

2015-10-05 11:06

Fordi de er i Danmark. Så må de sku tage hjem hvis de ikke kan indordne sig !!
HAM DER IKKE BLIVER FARVET A MEDIER !

#30 Re:

2015-10-05 11:34

#4: -  

 Du er da dummere en gennemsnittet, De er 100% ens op til Jesus, hvor kristne omtaler Jesus som guds søn, og muslimer omtaler ham som en profet.

JA DEN ER GOD NOK, MUSLIMER TROR PÅ JESUS, SÅ FÅ DINE FACTS STRAIGHT !!!

Cc

#31 Re:

2015-10-05 13:12

#1: -  

 Helt erligt det med de skyderier der sker i USA er da forfærdeligt nu er det nok bare ikke første gang og ved godt det nu er perfekt og få den sætning muslim ind nu hvor det er en muslim denne gang men hvad med de andre 20 gange som bl.a var kristene mennesker.. En anden ting vil jeg gerne forsvare islam med at de handlinger de foretager sig intet har med islam at gøre.. Det er en fredelig religion som kristendom os er.. 


Gæst

#32

2015-10-05 13:36

Jeg mener, vi lever i et kristens land og det skal vi blive ved med at være. Og vil man bo her, så skal man indordne sig under vores love og regler og ikke lave sine egne love. Desværre ser vi jo, at mange muslimer gør alt for at tvinge deres love og regler, ned over hoved på os. 


Gæst

#33

2015-10-05 13:53

Jeg oplevede, ufrivilligt, en hængning af fire unge mænd i Damaskus, det var knap så blodigt. De tusindvis af tilskuere klappede hvergang en taburet blev sparket væk. De fik lov at hænge på markedspladsen til solen var gået ned.

Lad dem bare aflive hinanden, bare de gør det derhjemme i Muslimien og ikke her.


Gæst

#34

2015-10-05 15:00

Hvorfor skal vi danskere, der invitere indvandre hertil finde os i at de kommer her og stiller krav at de vil ha hellige muskeer og halal slagtet kød i børnehaver og ha afskaffet julen for det har jo intet med dem at gøre..... HALLO de ved hvad for et land de søger asyl i og at vi lever i et ordentligt samfund med omsorg for dem uden arbejde,bolig,gratis lægehjælp, gratis skole osv det de kommer efter er vores penge og så elles lave kriminalitet..... DE skulle hellere ta at opfører sig ordentligt og være taknemmelige for at de får vore hjælp.... Hvad hvis vi kom til deres land og bad om asyl og bad om alt det de kan få her ja så blev vi nok halshugget alle sammen...... Vi er desværre alt for gode af os og ser ikke problemet før det er for sent..... VÅGN OP DANMARK INDEN DET ER FOR SENT......
Patrick Patrioten Sandberg

#35

2015-10-05 16:38

Udvis alle muslimer fra Danmark og Europa


Gæst

#36

2015-10-05 17:06

Fordi islam hører oldtiden til, og ikke i Dk! Og kunne det forbydes fuldstændigt, skulle det fjernes fra alle lande og dets følgere skulle henrettes!!

Gæst

#37

2015-10-05 17:13

Jeg er bange for fremtiden - syntes islam tager mere og mere over i vort kristne land

Gæst

#38

2015-10-05 18:42

Fordi det skræmmer mig at de kommer her og vil lave om på vores hjem, hvad børn spiser i skolen osv. . Vil de Være i vores Danmark må de blive en del a os og ikke Være imod det vi står for.

Gæst

#39

2015-10-05 19:53

Fordi vi alle burde kunne leve i harmoni og som et menneske bør leve uden en masse ballade og mishandling af mennesker pga en åndssvag religion

Gæst

#40

2015-10-05 20:21

Fordi det har taget fuldstændig overhånd i dette land og vi glemmer totalt vore egne værdier for at gøre plads til disse mennesker, som egentlig er fuldstændig ligeglade med os! Det her ender galt, mærk mine ord

Gæst

#41

2015-10-05 20:35

Islam hører ikke til i Danmark

Gæst

#42

2015-10-05 21:45

Fordi jeg forudsiger ligesom glistrup at vi bliver rendt over ende med islam. .hvad med alle de skadet børn fra krig som kommer her op til Danmark ..Når de bliver voksne. .vil de så blive kriminelle eller teorister og skade Danmark. .hvis man ikke vil Danmark og ikke være dansk så bliv væk..De vil jo gerne have vores goder uden at give noget tilbage..
Og så må regeringen samle sine kugler (nosser) og sætte ind ved vores grænser og stoppe syrer osv..
Man ved jo ikke om der er teorister osv .med og de kan komme med sygdomme som vi ikke mere har her i vores land ..
Og så noget andet vi er et kristent land og derfor skal børne institutioner og andre steder ikke lade være med at servere svinekød og holde jul og andre mærke dage ..hvis vi kom til deres land og råbte om at vi vil have svin osv..ville vi næppe få det ..
Så ja ud med dem som ikke vil os noget godt .
Mvh
Sanne
Og jeg vil ikke have mit navn frem
På forhånd tak.

Gæst

#43

2015-10-05 22:06

Det er kanske for sent, men om ikke folket rejser sig op, står sammen om stoppe al Islamisering i Europa, så ser jeg for mig at det som vi har overladt til vore efterkommere er et samfund sat tilbage til år 600 da galningen Allah smmen med vedstyggelige, lige så store galninge som Allah selv, udgav en barbarisk lov som nu i 1400 år på sin mest væmmelige vis har ødelagt, kuet hele livet for de mennesker som er blidt underlagt disse satans gerninger. Det er på tide at hele Europa med Danmark i spidsen starter en kampanje som får politikerne at ryste i knæerne. Pressefolk skal også få at vide at alle udtalelser på TV Radio og andre nyhedsider som går i retning af farvør til muslimer, bør og skal få konsekvenser!!!
Ret skal være ret

#44 Re: Re:

2015-10-05 22:35

#30: HAM DER IKKE BLIVER FARVET A MEDIER ! - Re:  

Ser du ikke forskellen eller vil du ikke se den.
Forskelle som t. Eks. den frie vilje, næstekærlighed, om at elske fjenden og om ikke at slå ihjel.


Gæst

#45

2015-10-05 22:45

Dette Danmark er og bliver mit Land,jeg er ærke dansk,hele mit stamtræ er ægte dansk og knus danske Røder,muslimfrit bliver vores land nok aldrig men der skal ikke herske tvivl at netop i Danmark er Det vores lov og magt Det der er gældende og intet andet.
Ønsker man anden lov,bør og skal man rejse retur til den lov man flygtede fra da det jo er den man vil adlyde og derfor venligst forlad vores land.
Jeg er Dansk,intet andet end dansk.

Jeg hedder 

Bjarne Juul.


Gæst

#46

2015-10-05 23:11

Islam er ikke kompatibel med grundloven

Gæst

#47

2015-10-06 06:13

Bevar Danmark DANSK!

Gæst

#48

2015-10-06 08:19

Supergod ide ;) Vi skal kaempe for vores land og vores aeldre,boern og de svage samt bibeholde vores velvaerd som vores bedsteforaeldre har knoklet for !!!!!!;) og nej til terrorisme,sharialaw , vold og voldtaegter, OG NEJ TIL MUSLIMER DER HADER OS DANSKERE OG OEDELAEGGER VORES LAND!!!!!!
Christine

#49

2015-10-06 09:09

 Hej hej! *vinker til alle nynazisterne*


Gæst

#50 Re:

2015-10-06 10:46

#2: -  

 Hvad med religionsfrihed, mangfoldighed,forståelse ?