FORBYD ISLAM I DANMARK.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FORBYD ISLAM I DANMARK..

Du er så velkommen

#126 Re: kvæl dem i svinekød disse andenrangs mennesker eller lær dem at drikke igennem som ordentlige da

2015-10-09 19:20

#20: - kvæl dem i svinekød disse andenrangs mennesker eller lær dem at drikke igennem som ordentlige danske 

 JA. OG MENS VI GØR DET, HVORFOR IKKE GASSE ALLE IKKE DANSKERE, SÅDAN AT VI KUN FÅR ETNISKE DANSKERE I VERDENEN. (Hvis du ikke kan finde joken; jeg er ikke enig med dig, men syntes at du lyder som en kommende nazist. Heil kommentator #20!!).


Gæst

#127

2015-10-09 20:06

Koranen skulle for længst have været afprøvet i Højesteret op imod Grundloven. Den pålægger alle muslimer at forfølge, mishandle, forskelsbehandle og dræbe alle jøder og kristne, hvorend de møder dem!

Det alene burde bortskaffe denne stupide bog fra dansk grund, skapt af et sindssygt menneske der kan sidestilles med Hitler, Stalin, Pol Pot, Idi Amin, ...

Lykke til med dette tiltag!


Gæst

#128

2015-10-09 20:37

Jeg har ikke noget imod islam men vi har jo dem som går ind for hellig krig og sådan nogle har vi ikke brug for i vores land.
Hansi

#129

2015-10-10 07:13

Hvem er det der har bombet og slået mange civile ihjel i mellemøsten ?. Hvem slår ihjel i USA med skud episoder på skoler rundt om i landet ?

 


Gæst

#130 Re: Re: FORBYD ISLAM I DANMARK.

2015-10-11 09:37


Gæst

#131 Re: Re: FORBYD ISLAM I DANMARK.

2015-10-11 09:38

#9: Tex - Re: FORBYD ISLAM I DANMARK. 

 Nej måske ikke endnu men det kommer  nok lige som under krigen hvor vi ikke ville finde os i tyskerne bare vent


Gæst

#132

2015-10-13 09:37

manglede bare

Gæst

#133

2015-10-14 21:17

Fobyd Islam i ´Danmark og på Færøerne.
Det er en tragedie for land og folk om Islam får fodfæste i vores land. Hvis myndighederne ikke handler NU, så vil Islam have overtaget i landet om 10-15 år, og vores demokrati vil smuldre. Kristne vil blive forfulgt og dræbt, --vi er bare vidne til, hvad sker i andre lande. Så lad os handle nu i sidste øjeblik.

Gæst

#134

2015-10-18 17:36

Fordi det er en uhyggelig hvor meget de allerede pånuværende tidspunk har af magt verden over og fordi de er imod kristne ...alle de optøjer de laver i andre lande og kræver ind og ind
Alle der går dem imod er jo stemplet som rasist ...føj for en ubamhjertelig sekt

Gæst

#135

2015-10-18 21:01

Kan ikke lede en tro der siger at jeg skal dø.

Gæst

#136

2015-10-18 23:02

islam er ødelæggende for et hvert land på kloden. der er intet muslimsk land der fungere, og hvis vi bliver ved som nu, ender danmark
alex

#137 Re:

2015-10-18 23:19

#35: Patrick Patrioten Sandberg -  

 Det lyder som en rigtig god idé! 


Gæst

#138

2015-10-19 07:16

Jeg mener ikke udefra kommende skal bestemme noget som helst i vores land. I dagens avis kan man læse, at hver 4 muslim mener det er koranen der skal bestemme og ikke grundlove

Gæst

#139

2015-10-20 06:30

Det her må være en planlagt invasion. Nogen organiserer dette, pr. internet, mobiler osv. De som planlægger, forstår vores og andre nordiske sprog. Vores tv stationer, har jo omgående kaldt dem alle for såkaldte flygtninge, rejser rundt til dem, og de tager altid billeder af børn, bare ungerne vræler over et eller andet, for sådanne billeder sælger jo varen. En rigtig flygtning, sidder ikke hjemme, med internettet tændt, og shopper rundt , for at se hvor de kan få mest. Os, som ikke er grebet af frelsersyndromet, bliver stadig kaldt racister og mange andre grimme ting. Når hver fjerde muslim mener, at koranen skal bestemme over grundloven, så fat dog hvad der sker, vores dejlige land, bliver fuld af hadske onde mennesker, de vil indføre sharia, stene jeres døtre, dræbe dem, som ikke vil konvertere, og mange flere grusomheder. Jeg håber at dette vanvid stoppes, ellers er DK, islamisk indenfor måske 50-100 år. Tak.

Hanne årgang 1954

#140 Re:

2015-10-20 08:04

#139: -  

 Jeg tror faktisk, at du kan have ret. Det virker meget organiseret.  Jeg er taknemlig for, at jeg voksede op, da Danmark var et dejligt land.


Gæst

#142

2015-10-24 13:14

Fordi islam ikke er en religion, men en dødskult som SKAL stoppes !!! GRRRR

Gæst

#143

2015-10-25 16:46

Danmark er et kristent land og det håber jeg det vil være i fremtiden også, det jeg har set ang opdragelse af muslimske børn er absolut IKKE noget børn skal opfostres med

Gæst

#144

2015-11-08 17:27

god ide - forbyd alle religioner


Gæst

#145 Re:

2015-11-11 18:39

#144: -  

 For min skyld ville det da være ok, det siges jo, at al ufred og krig opstår pga., religion.


Gæst

#146

2015-11-14 11:45

Så skete det igen, islam har igen dræbt et par hundrede mennesker i Frankrig, i ders sindsyge tros navn. 


Gæst

#147

2015-11-14 21:50

Islam er ikke en religion, men en ideologi.
Susan K

#148 Re:

2015-11-15 18:34

#22: -  

 Ja, han havde ret, men han blev bare svinet til af presse og de andre politikkere. Og det sker jo stadigvæk. Vi ha tabt, de røde vil bare sælge vores dejlige land, til mennesker som hader os, og alt hvad vi står for.


Gæst

#149

2015-11-15 21:43

Af min egen overbevisning

Holger Danske

#150 Danmark frit

2015-12-05 10:13

MØD OP! LUK GRÆNSEN NU ! MØD OP!

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Vores drenge har blødt ved grænsen i 1864 og igen ved Dybbøl, og mere end 5.000

kom aldrig hjem fra slagene. Disse unge mænd gav det dyrebareste de havde - for

de kommende generationer - for OS. De blødte ihjel i de vinterkolde skyttegrave og

de der kom hjem, havde ofte mistet både arme og ben .. og de fleste blev aldrig

mennesker igen. De ofrede sig ikke bare for Danmark - de ofrede sig for dit og mit

land ... Danmark .. Danernes Land !

Millioner af danskere har slidt og slæbt for Danmark - og igennem tusinder af år, har

vi opbygget "verdens lykkeligste" og et af verdens rigeste lande.

NU har Danmark brug for os igen. Nu er det VORES tur til at stå op for vores

land, at beskytte det og værne om det, så VORES kommende generationer kan

nyde den tryghed og frihed, vi har kunnet nyde, fordi tidl. generationer gav deres liv

for det! Terrorangrebet i Paris viser med al tydelighed, at vi skal kunne afvise folk

ved grænsen.

Mød op sammen med andre danskere, der vil Danmarks frihed NU og i fremtiden.

Lad os sammen sende et stærkt signal til vores politikere om, at de skal lukke

grænserne og genindføre grænsekontrollen.

Tid: Søndag d. 6. december kl. 13.00.

Mødested: Padborg ved Gendarmhaven på Nørregade

(p-plads ved Nørregade 3 lige før viadukten)

Vi går en tur til grænsen og tilbage igen og synger

nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler.

Der vil blive afholdt taler

Demonstrations-varighed ca. 2 timer

Arrangør: ”Luk grænsen NU!” – find os på facebook