FORBYD ISLAM I DANMARK.

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen FORBYD ISLAM I DANMARK..


Gæst

#151

2015-12-07 20:07

Fordi jeg synes al religion i det offentlige rum i det mindste, bør være forbudt. Det hører ikke til i en moderne kultur, især nu, hvor videnskaben kan afkræfte så mange religiøse myter. Blandt andet om solsystemet. Religion er grundlæggende et kulturelt værdi grundlag og ikke andet,. Det forklarer hvor vores normer, lovgivning og livssyn kommer fra. Religion og stridigheder omkring spørgsmål relateret til religion bør ikke være årsag til krig og konflikt fremover. Derfor bør betoningen af religioner og ideologier dæmpes og gradvist afskaffes.
hadet i US for at foreslå dette:)

#152 Re: Helt enig

2015-12-07 20:33

Tak

#153

2015-12-21 09:08

Støt siden.  Stop for tålt ophold for terrorister og mordere.


Gæst

#154

2016-01-01 23:50

 

Invitation til

– GENINDFØR GRÆNSEKONTROLLEN

Lørdag d. 9. januar kl. 13-15

Mødested: Kruså, Flensborgvej 13B, (ved

p-pladsen foran Bingohallen)

Vi er mange helt almindelige danske borgere, der er rigtig bange for den

udvikling, der sker lige nu. Folk vandrer direkte ind i vores land, uden vi ved

hvem de er og hvad de vil her.

Allerede nu siger de fleste af kommunerne, at det vil sprænge deres budget at

sørge for migranterne. Hvad sker der så, når der kommer familiesammenføring?

Der skal foregå en sortering ved grænsen, så bekvemmelighedsflygtningene

kan blive i det sikre land Tyskland. Så må det være op til dem at sende dem

videre tilbage.

Så kom og vær med til at støtte initiativet til at vække vores politikere. Man gør

ingenting ved at blive hjemme, så vær med til at gøre en forskel.

Det gælder om at være så mange som muligt, så invitér alle dem du kender og

alle dem du ikke kender. Stå f.eks. i et indkøbscenter og del ud eller hvis det er

på landet din lokale landhandel.

På forhånd tak for støtten.

Demonstrationen er lovlig og anmeldt til politiet. Vi går en tur til grænsen og tilbage

igen og synger nationalsange. Medbring gerne dannebrogsflag og fakler. Der vil blive

afholdt taler.

Arrangør: Initiativet Luk Grænsen Nu!- genindfør grænsekontrollen

 


Gæst

#155

2016-01-03 17:46

Jeg vil ikke ha' islam og mosker i Danmark
H.F.H

#156

2016-01-04 22:01

Jeg bryder mig ikke om islam. For mig, er den undertrykkende, truende , hadsk overfor andre , som ikke vil være en del af deres kult. De horder af råbende  hysteriske individder, der forbander alle vestlige lande, og USA, fordi en eller anden præst, eller lign, løfter en finger i vejret, og fyrer en løgn af, ja så går de fuldstændig amok. Død over alt og alle. Sjovt nok, for alt det de bruger i hverdagen, FEks., biler, mobiler, tv, radio, mobiler og køleskabe osv., osv., det er skabt af vesten. Ingen andre trosretninger i DK, har krævet ind eller lavet vold og bander, som de har. Det er ondskabens kult. Tænk at stå op om morgenen, for at tage afsted hjemmefra, for at slå så mange uskyldige mennesker ihjel som muligt.  De står ved vore grænser og påberåber sig ret, til asyl, og får det, og alle samfundets goder, og mere til. De får samme chance for uddannelse som danskere, og alligevel, ender de fleste på bistandshjælp. Når de har fået, det rødbedefarvede pas, så kan de pludselig godt tage på ferie, i det land, som de " flygtede" fra. Vores land er ødelagt, aldrig får vi det trygge Danmark tilbage.  Jeg er 62, så har ikke så mange år tilbage, men jeg græder for Danmarks børn, og deres børn, som måske skal vokse op i et land, der bliver styret af islam.  Gud bevare Danmark siger vores Dronning, gid det var såvel. 

Fruen

#157

2016-01-06 20:49

Må jeg foreslå en side, som hedder  Det sorte lexikon. Yderst interessant læsning. 


Gæst

#158

2016-01-12 20:13

Skriv under på.     Udlændinge som overfalder danske kvinder skal ikke have asyl.

Holger Danske

#159 Re: Re:

2016-01-19 23:38

#109: - Re:  

Du bør da læse grundloven hvis du da kan det?

Luk så grænsen nu. før det er forsent.

Danmark frit 

Gæst

#160

2016-01-19 23:48

Støt SIAD's indsamling om opstilling til folketingsvalg

Det er og blier det eneste parti der går direkte efter at forbyde islam i Danmark

Easy

#161 er nødt til at grine lidt!

2016-01-19 23:56

det er da flot med 1495 underskrifter, så mangler der bare godt ca 5.6mil underskrifter mere...  men tænker lidt på, hvor er alle de her folk henne når der er demoer?  der møder somregel kun 60 op hver gang..?

Easy

#162 Re: Re:

2016-01-19 23:57

#109: - Re:  

 du er da hvis ik dansker? :)


Gæst

#163

2016-01-20 08:21

Da jeg er EU medborger, med frihed til at ytrer mig finder jeg det vigtigt at vi protesterer mod alt der minder om radikale- rabiate ændringer af vores samfundsstruktur. Religion skal ikke styre et samfund og slet ikke et fundamentalistisk et, som Islam er. Ligestilling mellem kønnene, ytringsfrihed, frihed til at vælge religion, frihed til uddannelse og arbejde, frihed til selv at vælge sin livsledsager. Et samfund uden brug af terrorisering for at ensrette folk. Et samfund det ikke bliver slået flere tusind år tilbage i udvikling.

Fussy

#164

2016-01-20 11:26

For min egen sikkerhed. 


Gæst

#165

2016-01-20 21:52

for mine børn og børnebørn og kommende slægtsleds i fremtiden

Gæst

#166

2016-01-21 17:02

Jeg vil ha Danmark tilbage
Holger Danske

#167 Re: er nødt til at grine lidt!

2016-01-23 14:47

#161: Easy - er nødt til at grine lidt! 

Ja bare vi kunne mønstre det når der er luk grænsen demostration, men desværrer så gider fol ikke gører noget. Som min gamle arbejdsgiver siger af ingeting kommer der ingenting.

Håber vi ses på barikaderne.

Luk grænsen nu, før det er for sent

Danamrk frit

Holger Danske

#168 Re: Re:

2016-01-23 21:04

#120: Holger - Re:  

Nej ikke endnu, men når først de er i overtal, så går det helt galt, det er ikke en religion men en ideologi. 

feks. Deres måde at opføre sig på overfor piger er ikke bare kulturbestemt, som de påstår, men koranbestemt. Piger der ikke trækker deres klæder tæt omkring sig opfattes som urene og når man samtidig ikke er muslim, så er man lovligt bytte ifølge koranen.

Luk grænsen nu, før det er for sent

Danmark frit

Loch
Gæst

#169

2016-01-25 04:20

Vil bare gerne have MIT land i fred og tror ikke mere på at der kan skabes dialog og demokrati!... ("de" er lige glade) - Det vises tydeligt over alt i hele verden pt...

Loch

#170 Re: er nødt til at grine lidt!

2016-01-25 04:22

#161: Easy - er nødt til at grine lidt! 

 De kommer når det er  for sent!!!


Gæst

#171

2016-02-07 09:18

ISLAM ER MANIPULATION OG MISBRUG AF RELIGIONS FRIHED, FORBYD DET OMGÅENDE.

Gæst

#172

2016-02-23 05:26

Af de årsager som initiativtageren anfører.

Gæst

#173

2016-02-23 06:34

Nok er nok
Vores politikere høre ikke folkets, kommuner og selv politiet råb om at vi ikke kan og vil mere
Det må og skal slutte de fleste er ikke flygtninge

Gæst

#174

2016-02-23 09:14

hvordan syntes i selv at det går med al den vold,voldtægter og meget andet korrupte ting efter at muslimer er kommet ind i landet.Derfor ud med dem

Gæst

#175

2016-02-23 10:27

fordi hvis vi ikke gør noget nu er landet fortabt for evig