Aadalen2koege

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Aadalen2koege.


Gæst

#1

2015-09-13 07:09

Uskyldige borgere skal ikke blive fanget i et økonomisk slagsmål mellem forsikringsselskaber blot fordi man er uforskyldige nabo til et kommunalt eller regionalt anlægsarbejde. Forkasteligt der ikke er regler for at beskytte borgere og at Køge Kommune ikke stiller klare krav til samarbejdspartnere både før, under og efter. Skriv under og hjælp denne familie med at gå tag over hovedet igen og få en ordentlig tilværelse


Gæst

#2

2015-09-13 07:25

firmaer der arbejder i køge skal overholde byggeloven derfor skal firmeer der ikke forstå dette stoppes indtil de har udbetalt erstatning for det de ødelægger så borger i køge ikke skal udsættes for dårlig behandling

Gæst

#3

2015-09-13 07:27

Fam. Andersen står uden tag over hovedet på grund af skader forårsaget af offentlige anlægsarbejder lige forbi deres hus. Og her er et horribelt eksempel på hvordan " den lille mand" kan blive klemt af forsikringsselskaber og myndigheder. Det er HELT hen i skoven. Køge kommune MÅ HJÆLPE. Ellers er der ingen retfærdighed til.

Gæst

#4

2015-09-13 07:35

Jeg støtter selvfølgelig denne indsamling fordi INGEN mennesket er tjent med at blive røvrendt af et Firma der stikker halen mellem benene og er ligeglade med at familiers trygge hjem bliver revet væk under dem..!!!


Gæst

#5

2015-09-13 10:34

Det er helt urimeligt som familien Andersen blir behandlet af alle som burde tage ansvar ......

Gæst

#6

2015-09-13 14:04

Det er en helt urimelig situation som denne sympatiske familie er blevet sat i. VEKS skal presses til at udbetale en erstatning for den skade de har påført familiens hus.

Gæst

#7

2015-09-13 14:36

Ganske enkelt ; regler og love gælder begge veje !

Gæst

#8

2015-09-13 15:08

Min ejendom er - eller var - også ramt af samme anlægsarbejde.
Hele vinteren stod vores grund under vand - og således også vores krybekælder! Havde vi ikke haft et godt og hurtigt reagerende forsikringsselskab, havde vores hus antageligt været totslskadet. Men nu er der forhåbentligt 'kun' sket det, at grunden under vores hus er blevet underminerer af vand, så skorstenen til vores masseovn er sunket lidt.. Så vidt jeg kan vurdere.
Og VEKS og BARSLUND har næsten kun stallet siden første henvendelse.. Aftaler om undersøgelser i april måned er endnu ikke foretaget, og jeg forudser at absolut intet sker, fordi de vil afvente, om der sker en ny oversvømmelse til vinter! Gudskelov at jeg har et tinglyst drænrør ude under den sti, de har masekreret!


Gæst

#9

2015-09-13 15:19

Det er SÅ uretfærdigt at almindelige mennesker skal få ødelagt deres tilværelse på den måde!

Gæst

#10

2015-09-13 15:26

Underskrevet. Håber I kommer igennem med jeres sag. Øv med øv på :-(


Gæst

#11

2015-09-13 15:33

En erstatning vil kun være ret og rimelig.

Gæst

#12

2015-09-13 15:38

Det kunne ske for andre husejere. Og så har jeg hørt om denne sag en del gange i medierne, og det chokerer mig egentlig at der ikke er "nogen" der har taget ansvar for familiens situation....

Gæst

#13

2015-09-13 17:00

Fordi disse overgreb fra offentlige myndigheder må stoppe. Og fordi jeg som gammel køgebo ved lidt om hvor tung denne kommune er at danse med.

Gæst

#14

2015-09-13 20:31

Veks må bare til lommerne
De mennesker skal behandles ordentligt

Gæst

#15

2015-09-14 11:00


Jeg synes ikke at det firma ,som har forvold de skader på familien Andersen's hus kan være det bekendt, at nægte at betale til erstatning af deres udelagte hus. Ligeledes synes jeg det er fordårlig at kommunen ikke hjælper med at huse dem. De har boet i skurevogne i over et år .

Gæst

#16

2015-09-14 13:24

Fordi det ikke er rimeligt at nogen kan komme i en situation hvor man ikke har noget hjem fordi andre ikke vil vedkende sig sit ansvar og fordi man i profittens navn omgår regler og love! Tilbage står at nogen har et ansvar i dette tilfælde absolut ikke bolig ejer !!!


Gæst

#17

2015-09-14 14:40

Har fulgt denne sag på sidelinien og er måløs at man kan behandle mennesker sådan

Gæst

#18

2015-09-16 06:19

for at gi min fulde støtte til familien Andersen ...
Rantzau

#19

2015-09-22 10:15

Jeg syntes det er frækt at vi er flere i Køge som er fanget i deres net, håber at de knækker nakken i deres eget lort