Imod lukning af Tjørnelyskolen og imod kæmpe skoler i Greve


Gæst

#26

2015-09-09 15:54

jeg er imod store skoler med færre lærere og dermed ringere undervisning.

Gæst

#27

2015-09-10 07:18

Fordi i love my skole

Gæst

#28

2015-09-10 07:25

I ved hvorfor den ikke skal lukkes.

Gæst

#29

2015-09-10 08:48

Fordi at tjørnelyskolen har alt det bedste og super høje karakterer og vi ved hvorfor

Gæst

#30

2015-09-10 08:57

Jeg vil ikke have skolen skal lukkes! Nok er det dyrest at lukke skolen ned men tjørnelyskolen er greves højste gennemsnit. Vi er faktisk også skolen der underviser special klasserne. Det bliver svært for dem at finde en skole hvor de kan være. Og tjørnelyskolen har de bedste elever

Gæst

#31

2015-09-11 07:00

Fordi efter 6års skolegang for min søn har han endelig fået den hjælp han har behov for vi er så glade for hans nye klasselærer og det samarbejde vi har med rektor og klasselæren mvh mor til en i 6 klasse

Gæst

#32

2015-09-12 19:29

Greve Nord skal ikke betale prisen, hver gang der skal spares i kommunen. Invester i vores bydel - det er påv tide. Også selvom flertallet af byrådsmedlemmerne (alle på nær to) har adresse væk fra Greve Nord. Husk at I er hele kommunens byråd, så varetag ikke kun eget nabolags interesser. 


Gæst

#33

2015-09-13 09:41

Bedste skole i Greve Nord, med rigtige gode faciliteter.


Gæst

#34

2015-09-13 16:18

Fordi at jeg har en søn der går på tjørnelyskolen.

Gæst

#35

2015-09-13 18:17

mine børn har gået skolegang på TJØRNELYSKOLE
Bor i hus, omkring , og skal nok sælge den på et tidspunkt
Bruger TJØRNELYSKOLE når der er valg og til kurser som AOF

Gæst

#36

2015-09-13 19:13

Min søn går i tjørnelyskolen.

Gæst

#37

2015-09-14 16:41

Vi er primært flyttet til denne del af Hundige/Greve netop pga skolen da vi har personligt kendskab til skolen. Min kæreste har gået der og jeg har haft mange efter skole aktiviteter der. Vi er utroligt kede af at vi lige har købt hus her og så tager man denne ikke så intelligente beslutning lige efter.
Vi valgte netop denne placering med henblik på knægtens muligheder for at komme i skole.
Og som det allerede er påpeget har kommunen vist de har en fornuftig økonomi, men måske en dårlig forståelse, planlægning og brug af deres midler?
Det kan på ingen måder antages at være fornuftigt at lukke den skole.
Ganske enkelt, det er simpelthen ringe.

Gæst

#38

2015-09-15 20:02

Hvor går vi hen os der har brugt Tjørnelys svømmehal til motion om aftenen i mange år? Det er så slut med motionen. Greve svømmehal kan ikke klare så mange hold.
gæst

#39

2015-09-17 06:19

skolen skal ikke lukkes. Ja, vi mangler penge. Men det gjorder vi sgu os for 10 år siden, så Greve kommune find på noget andet. Og jeg har snakket med nogen elever og de alle siger at hvis skolen lukker, flytter de ud fra Greve. Og sådan er det. Det kan ikke være rigtigt at den højeste gemmensit skole skal lukke. Så må i fandme lukke en anden skole hvis der overhovedet er behov. Strandskolen er jo alligevel os mere værd.


Gæst

#40

2015-09-27 11:31

Det er rablende vanvittigt ar dræne Hundige Nord for skoler. Børn skal kunne gå og cykle i skole i nærmiljøet. Herved er det nemmere at skabe relationer til jævnaldrende. Der vil være børn, der bliver udelukket for denne mulighed, hvis forældre altid skal køre dem rundt.
Tilslutter mig i øvrigt også underskriftindsamlernes gode argumenter.

Gæst

#41

2015-09-27 11:53

Er imod at lukke skoler i greve kommune.

Gæst

#42

2015-09-30 19:37

Mine 2 børnebørn går på Tjørnely, det er en fantastisk skole
Birgitte Haasum
Gæst

#43 Re:

2015-10-01 05:32

Jeg må lige skrive at det ikke er den dyreste skole i Greve. Kommunen har lige afsat 88 millioner til hedelyskolen. 20 millioner er afsat til Tune skolen, X-antal millioner til mosede skolen og på mandag bliver 250 millioner afsat til bygningsrenovering. Dette beløb bliver +365 millioner. 

Det var netop 365 millioner kr der manglede til at renovere skolerne, men over 10 år. Nu har vi dem! Og kan nå at spare/afsætte endnu flere penge over de næste mange år

Det bliver meget, meget, meget dyrere at skulle udbygge krogårdskolen, sætte pavilloner op både krogård og hedely. Sikre gode skoleveje, kørsel og befordring til dem der får langt, udbyg af mosede skolen og brogård for at de kan huse Tjørnely klasserne (børn med særlige behov) og ikke at tale om ekstra bemanding i en lang periode til sidst nævnte børn, når de nu skal flyttes igen. 

Denne skole skal ikke lukkes. Der er simpelthen ikke begrundelse nok og så mange ubesvarede spørgsmål og ting der slet ikke er taget højde for, eller undersøgt. 

Tjørnelyskolen favner bredt, hat et godt lærer og ledelses stab. Børn trives og fagligt ligger skolen rigtig godt. Nærmiljøet vil blive helt splittet og ødelagt, hvis denne skole lukker

de ældre vil få langt til svømmehal og miste sammenholdet de har opbygget i een mindre svømmehal. Tænk en gang at Greve kommune kan tillade sig at lukke noget så velfungerende! 

 

 

 

Birgitte Haasum

#44 Re:

2015-10-01 05:45

Det er ikke den dyreste skole i Greve at renovere! ;) vi skal ha givet skolerne i Greve et løft og i Hundige, så de kan tiltrække flere børn. ;)

 


Gæst

#45

2015-10-01 12:13

Fordi jeg ønsker, at mine børnebørn skal have en stabil og kompetent skolegang med gode/dygtige lærer på en skole, som er en af de bedste skoler i landet. Lukker man Tjørnelyskolen, vil man miste både erfaring samt mange gode lærere (der er læremangel i Damnark) og man risikerer at "tabe" mange af børnene.
Heidi

#46

2015-10-02 07:10

 Fordi Tjørnelyskolen er den bedste kommunale skole i kommunen.

Fordi Tjørnelyskolen lægger lokaler til mange fritidstilbud.

Fordi Tjørnelyskolen har et pænt mix af elever i forhold til beboersammensætninger.

Fordi det er tosset at stuve så mange elever sammen på Krogård og Hedely - det gavner INGEN, hverken lærere, elever eller forældre.

Fordi vi ikke vil finde os i det!!!


Gæst

#47

2015-10-03 19:05

Det er hul i hovedet at lukke den skole!!

Gæst

#48

2015-10-04 07:23

En sammenlægning virker ikke gennemtænkt og hvad er økonomien i forhold til at sætte tjørnel i stand

Gæst

#49

2015-10-04 21:58

Fordi Damagerskolen burde lukke istedet
gæst

#50

2015-10-05 10:30

Det vil ikke blot gå ud over elever/medarbejdere på Tjørnely, men kvalitet og forhold på alle Greve Nords skoler samt området som helhed. Vi har brug for, at ressourcestærke beboere bliver i/flytter til området. Løft Greve Nord området fremfor at nedprioritere! Gør det attraktivt at bo i Greve Nord.