Med troværdigheden på deltid

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Med troværdigheden på deltid.


Gæst

#1

2015-08-27 14:39

Fordi det er noget forbandet svineri !!!!!!

Gæst

#2

2015-08-27 19:46

Fordi de ikke skal have lov til at skalte og valte med kommunens ( borgernes) penge ,for at lave kriminelle og uværdige tiltag
Mvh Ulla Sofie Heise

Gæst

#3

2015-08-27 20:19

Der er for mange troværdighedsproblemer i den sag. Overforbrug og uansvarlig omgang med betroede midler er ikke ok. Der må være røde ører på visse personer....

Gæst

#4

2015-08-27 20:21

Fordi det selvfølgelig skal frem i lyset hvad Lolland kommune tillader sig.. Der er mange andre sager som også burde kulegraves.. Direkte pinligt at bo i sådan en korrupt kommune

Gæst

#5

2015-08-28 09:40

Da jeg vil gerne underskrive da syntes det er synd at gør på den måde imod mennesker :(

Gæst

#6

2015-08-29 07:40

Det er godt, at I hjälper beboerne!
barndorff

#7

2015-08-29 14:15

de skal ikke have lov at slippe med den omgang bull shit, kommunen skal om nogen overholde de til enhver tid gældende love og regler, i dette tilfælde vælger man som myndighed at tolke love til eget bedste, og SÅ er det galt!!! vælt den kommunal bestyrelse, og få nogle ordenlige folk på posten!!!

 

Jesper Barndorff


Gæst

#8

2015-08-29 21:40

Fordi det offentlige Danmark, (kommunerne, skat , politiet, domstole og folketingen o.s.v.), burde være befolkningens vogtere, men er mange gange det modsatte.
Samtidig gør de det svære og svære at få indblik i deres regel- og lovbrud.

Gæst

#9

2015-08-29 23:33

for at vi skal kunne have tillid til kommunen. kommunen skal stole på os, omvendt skal vi osse kunne stole på kommunen

Gæst

#10

2015-08-30 17:04

Fordi det er på tide at sandheden kommer frem.

Gæst

#11

2015-08-31 17:20

Synes der er noget lummert ved historien

Gæst

#12

2015-09-08 16:58

Der er to grunde:
1. Jeg blev udsat for kommunal dokumentationssvindel samt journalisering af misvisende oplysninger, hvis konsekvenser er ret alvorlige (af en anden kommune), derfor jeg ikke længere undrer mig myndighedernes magtmisbrug og umulighed for at få ens klager retfærdiggjort (hverken af borgmesteren eller Ankestyrelsen, som fungerer som gummistempel for kommunen uden at uddybe sig i problematikken). Derfor mener jeg, at jeres initiativ: at indsamle underskrifter for at få sagen undersøgt til bunds, er meget betydningsfuld. Forhåbentligt vil det også virke som advarsel for andre kommuner, at almindelige borgere kan også finde ud af hvad de har ret ifølge lovgivningen.
2. En af Lollands lejere, som blev smidt ud af sin lejlighed, er en af mine gamle venner: det er min personlige støtte.
Jeg håber hjerteligt på, at det vil hjælpe at rette på fejlene i jeres kommune.
Med venlig hilsen.