Nej til Licens og nej til DR

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til Licens og nej til DR.


Gæst

#1

2015-08-09 11:35

For det første er Licensbetaling forældet.
For det andet er det at stavnsbinde befolkningen.
For det tredie, kan man ikke have nogle TV og Radio-stationer som ikke følger de regler som er oprettet for dem vedr opfyldelse af Public Service loven § 10 angående "Upartiskhed".
Det lyner jo ud af TV og Radio-stationerne at de støtter venstrefløjen i DK, trods at de politiske blokke er delt ca 50/50.


Gæst

#2

2015-08-10 09:35

Hvis et medie ikke kan klare sig i almindelig konkurrence må det lukke...

Gæst

#3

2015-08-10 09:48

Jeg har ikke råd til at betale licens og er automatisk tvunget til at være sortseer. Det er ikke så fedt, idet jeg normalt ikke er typen, der gider at "snyde".


Gæst

#4

2015-08-10 10:18

Fordi jeg er træt af at betale til genudsendelser og se politiske modstandere hængt ud, fordi de har en anden mening.

Gæst

#5

2015-08-11 07:36

Jeg er træt af den "gøren grin med" den nuværende regerings medlemmer. Journalisterne går bare efter manden og ikke sagen. Der rodes i den grad i alt, der kan findes om en Venstre minister. Føj, hvor er det ensidig.

Gæst

#6

2015-08-11 12:15

- stort set alle danske tv-kanaler er idag svært inficeret af det "politisk korrekte segment" - jeg ønsker ikke at bidrage til disse propagandakanaler

Gæst

#7

2015-08-11 12:22

Jeg er simpelthen træt af at betale til den røde kanal.

Gæst

#8

2015-08-11 20:22

Fordi, jeg for længst har fået nok af de røde politiserende DR TV kanalers forvrængning og fortielser om de virkelige tilstande i Danmark. De propaganderer mere for deres egne holdninger, end de formidler, hvad der sker i Danmark og i den øvrige verden.

Engang lærte jeg, at journalister skulle være uafhængige og neutrale, men ak, det er vist længe siden, man lærte det på journalisthøjskolen.

Jeg er for længst holdt op med at se TV, da jeg ikke længere gad glo på deres underlødige, fordrejede, enøjede, løgnagtige og fordummende programmer.

Privatiser DR og lad dem så lave TV for venstrefløjen og lad disse selv betale for det!

Gæst

#9

2015-08-21 22:35

DR - magen til udueligt tv selskab skal man lede længe efter.

De har en indtægt i omegnen af 4 mia. om året, men leverer en programflade der kan laves for et mindre millionbeløb. (alt imens resten højst sansynligt ryger i egne lommer)

Derudover mener de at de har ret til at afkræve licens på 2600 kr om året af dig, bare du har en smartphone.

Det bliver mere og mere svært ikke at have en internetforbindelse idag pg.a. afviklingen af den offentlige service til fordel for digital selvbetjening.

Anskaffer man sig en pc og en netforbindelse idag for at efterkomme de krav, bliver man på grund af inkompetente politikeres værk, pålagt denne ekstraafgift fra DR oveni hvad du i forvejen betaler udbyderen for internetadgang.

Ret beset er det en ekstra afgift på næsten alt moderne udstyr der har forbindelse til nettet.

Hvis i er trætte af det DR leverer (eller mangel på samme) gør jer selv den tjeneste og afmeld licensen. Det er nemt og hurtigt.

http://farvellicens.dk/


Gæst

#10

2015-10-29 14:09

Et simpelt spørgsmål: Vil du betale licens til Sony? Jeg bruger deres produkter konstant, så vil du betale for, at jeg har billgere adgang til dem? 

 

Hvis dit svar er nej, så sig nej til licens. 

Hanne

#11

2016-01-07 16:39

Enig , studieværterne viser tydeligt hvilken side de tilhører. De afbryder konstant de politikkere, de ikke bryder sig om, og deres mund og øjne, viser også at de foragter vedkomne.  Læg også mærke til, de "korrekte" , får også mere taletid. Ligeledes har presse og tv også, lavet en masse propaganda udsendelser om flygtninge, fulgt dem på rejsen hertil, og viser altid vrælene unger, men endnu ikke en eneste, der har vist sin taknemlighed, for at være her, og have et sted at være. Ja det er min mening om rød propaganda TV.