BevarKatholtFritidshjem

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen BevarKatholtFritidshjem.

Gæst

2015-06-30 13:23

Vores børn har brug for Katholt og de voksne på Katholt. De gør en verden til forskel for vores børn

Gæst

2015-06-30 13:58

Fordi det er det bedste sted hvor børn udvikler sig der er stor lærling med ude liv og ingen teknologi
de bedste pædagoger

Gæst

2015-06-30 14:25

Jeg har selv gået der for ca 30 år siden. Gode tider og gode minder.

Gæst

2015-06-30 15:26

Mine 3 børn på 6, 7 og 7 år går i institutionen, og har gået der siden de startede i børnehave. Der findes intet bedre, mere rummeligt og mere engageret fritidshjem, så selvfølgelig skal det ikke lukke! Det er en institution der tør hvor andre tøver, og der er der plads til alle personligheder. Hvis alle børnene skal stuves sammrn i offentlige institutioner, kan man spørge sig srlv om hvordan kvaliteten bliver for børnene!

Gæst

2015-06-30 17:38

Vigtig sag og det skal man selvfølgelig bakke op om.Et sted hvor børn har det godt, en institution der fungerer for både børn og voksne!

Gæst

2015-06-30 18:06

Så er der skrevet under :) vi har været så glade for denne fritter til vores 4 børn og ønsker så mange andre også bliver det :)

Gæst

2015-06-30 20:15

Katholt Fritter er et fantastisk sted! Positivt og meget kompetent personale, som altid vil børnene det bedste. Jeg tror ikke der findes andre lignende steder i kommunen med så stor brugertilfredshed - fra både børn og forældre - DET burde man kigge på.

Gæst

2015-06-30 20:21

Der har altid været tid og plads til mit barn. Personalet er vidunderligt og de gør altid for at hver dag bliver en fantastisk dag. Sådan nogle engageret og positive medarbejder hænger ikke på træerne og det er da en selvfølgelig at Katholt skal bevares, for ingen andre steder når dem til sokkeholderne.

Gæst

2015-07-05 19:29

Forstår udmærket at der skal spares på de offentlige finanser på landsplan som her i RKSK. Det vil/skal berøre os alle i et eller andet omfang.
Når det er sagt, så synes jeg så absolut at det virker som en meget dårlig faglig beslutning at lukke Katholt Fritidshjem. Et sted hvor man omgås af en meget komponent og visionær ledelse, dygtigt og vellidt personale og mest vigtigt af alt børn der trives og udvikles både socialt og fagligt i gode og trykke rammer.
Det fakta at der pt. er en venteliste på børn til Katholt mod det modsatte hos andre tilbud i RKSK burde selvsagt danne grundlag for at adm. i RKSK kunne tænke visionært og finde den helt rigtige tilskudsmodel til glæde for både Katholt’s børn og deres skattebetalende forældre.

Gæst

2015-07-05 20:01

Det er et fantastisk sted, mine 2 børnebørn går der elsker deres børnehave

Gæst

2015-08-12 14:35

Fordi mine børn er super glade for at gå der og at det er nogle super kompetente voksne, som arbejder der :)
Anders Kjær

2015-08-13 19:24

Selvfølgelig skal Katholt bevares, et fantastisk sted med et personale som gør en KÆMPE indsats.

Når man har en pige i 4. klasse der er oprigtigt ked af at hun  ikke længere kan gå i fritter ved man det har været godt! 

Gæst

2015-08-13 20:20

Katholt er helt unikt!

Gæst

2015-08-15 05:39

Fordi katholt er en god institution som gør alt for at give børn en skøn hverdag. Og bare fordi katholt er mere populær end skolens SFO er det da ikke rimeligt at "straffe" er godt sted for børn ved at lukke fritidshjemmet på katholt så SFO'en kan overleve. Der er nok en grund til ingen ønsker at gå i den pågældende SFO og det må man istedet gøre noget ved..og så være taknemmelig over at fritidshjemmet på katholt er så vellidt!!
Karina

2015-08-26 07:47

Katholt er et sted hvor der er plads til både børn og forældre.. Hvor de har forståelse for hvor forskellige både børn og voksne er.. Min søn har haft/har sin vanskeligheder i forhold til at være social, men han bliver mødt med åbne arme og der er plads til ham og hans behov.. Han går i fritidsordningen men har også gået k børnehaven og når/hvis jeg får flere børn er der ingen tvivl om hvor de skal gå.. Katholt.. Der er et fantastisk personale som mænger sig mellem børnene.. De leger på lige fod med børnene.. Og møder børnene der hvor de er den dag.. Det trøster og er ikke bange for at give kram og knytte sig til børnene.. Jeg ville til hver en tid over lade mit barn til hver og en af de voksne der er i katholt børnehave som fritidsordning.. Og uden tvivl være sikker på at min søn ville have det godt og få sine behov stillet..