Nej til lukning af bakkens hjerte

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til lukning af bakkens hjerte.

Gæst

2015-06-20 21:05

Føj for satan, Albertslund kommune.. Tænk at i overhovedet kan så meget som overveje at spare ydeligere på børn- og ungeområdet. I gør det sgu ikke ligefrem nemmere for de unge i byen. Find pengene!

Gæst

2015-06-21 09:18

Fordi jeg synes at Albertslund Kommune fortsætter med at forringe børnenes vilkår og nu må det bremses/stoppes.
Fordi det går ud over min søn næste år, når han skal starte i klub, det kommer muligvis til at betyde endnu er skifte for min datter der lige har skiftet til SFO stjernen og den bliver muligvis lukket eller flyttet.
Vi flyttede til Albertslund pga at det var kendt som en kommune der gjorde som meget godt for børnene. Og da vi flyttede hertil har vi oplevet den ene forringelse i fht børn efter den anden!!! Så den gode børnekommune bør Albertslund ikke være kendt for mere. Håber på at kommunen vil få øjnene op og ændre det så alle børn i Albertslund får et fantastisk børneliv med engageret voksne i institutioner og skoler.

Gæst

2015-06-21 10:51

Fordi jeg mener at Bakkenshjerte er en formidabel klub.

Gæst

2015-06-21 14:46

jeg har selv gået der engang

Gæst

2015-06-21 16:23

Fuldstændig vanvittigt at lave om på noget der fungere så optimalt. Der er fortsat så meget der mangler omkring hele skole og SFO, så vend nu fokus der hvor det er tiltrængt

Gæst

2015-06-21 19:33

Bakkens Hjerte er en super god klub for børn i Alberslund kommune. Mit barn og venner har været rigtig glade for at gå på klubben, og de voksne på Bakkens Hjerte er super engageret i børnenes hverdag. Derfor ville det betyde en stor forringelse i det daglige samvær mellem børn og voksne, hvis de vil blive slået sammen med andre institutioner på Stjernen. Det er vigtigt at vi får lov at bibeholde det nære på Bakken Hjerte.

Gæst

2015-06-22 07:03

Det er nok med at børn ikke har særlig meget fritid efter den nye skolereform, men at de nu også skal miste den helt vildt gode og populære klub?! Det vil jeg ikke gå med til

Gæst

2015-06-22 16:12

Jeg er opvokset i Albertslund

Gæst

2015-06-23 13:11

Bakkens hjerte skal IKKE det er den største ig bedste klub i Alb.

Gæst

2015-06-24 15:44

Fordi Bakkens Hjerte er en kanon institution for børn og unge, har selv været hos Bakkens Hjerte i en måneds praktikforløb og kan kun udtale mig positivt om stedet, alle kom hinanden ved både børn og personalet. Selv da jeg skulle sige farvel efter en måned var det med tårer i øjnene. Men har kommet derned og hilst på børnene og personalet efterfølgende. Bakkens Hjerte er og bliver et fantastisk sted. Håber ikke en lukning af stedet bliver en realitet.

BEVAR BAKKENS HJERTE

Gæst

2015-06-29 21:06

Fordi mit barnebarn lige er startet der og er meget glad for den. Forældrene havde gjort et stort arbejde for at finde det. de syntes, var det bedste sted