Nej til lukning af bakkens hjerte

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til lukning af bakkens hjerte.


Gæst

#1

2015-06-19 23:00

Fordi Bakkens Hjerte er den bedste klub jeg har gået på. Og jeg vil ikke se den blive ødelagt ved en sammenfletning med en anden institution

Gæst

#2

2015-06-20 00:05

Det er for langt ude Albertslund er også for de unge!

Gæst

#3

2015-06-20 06:28

Fordi jeg synes det er for dårligt at man vil lukke noget godt som fungerer, synes spare iveren går alt for vidt i Alberslund. Kommunen ødelægger alt der kende tegner vores by.

Gæst

#4

2015-06-20 06:37

Fordi det er den bedste klub der findes og personalet findes ikke bedre de gør alt for de dejlige unge mennesker. Jeg er en Bedstemor og har haft mange børnebørn derovre og har det stadig håber ikke den lukker der må være en løsning Venligst Birthe Ottesen

Gæst

#5

2015-06-20 06:41

Klub bakkens hjerte er en institution med en lang kultur bag sig. Det er en af de mest populære klubber i byen, alene i år fik de 90 nye børn. Der er aktiviteter og rum for vores børn og unge hvilket ikke vil kunne genskabes i en lille 60 børns institution som stjernen. Der er engagerede voksne der laver et kæmpe arbejde for at hjælpe deres medlemmer, ofte går deres arbejde langt ud over deres skematimer. De er der når der er brug for dem også i deres fritid... Det engagement kan ikke erstattes.
Jeg tør slet ikke tænke på de konsekvenser en lukning vil have for de 500 børn og unge der dagligt bruger bakkens hjerte og derfor skriver jeg under. Tænk jer godt om. Husk på at Albertslund har ry for at være en god børnekommune og gerne skulle blive ved med det.

Gæst

#6

2015-06-20 07:32

Simpelt. For børnene. De har brug for det.

Gæst

#7

2015-06-20 07:52

Det er da så forkert og helt hul i hovedet at lukke Bakkens Hjerte. Det håber jeg virkelig ikke kommer til at ske. De penge må findes et sted. Sjovt der skal spares på børne og ungdomsrådet igen og igen. Men centret kan renoveres for mange mange penge. Det er der råd til for det er en anden kasse!!!! Det er en ommer!

Gæst

#8

2015-06-20 08:21

Fordi jeg efter 12 som medlem ved hvad den klub er. Og jeg for alt i verden håber at børn for bare halvt så mange gode stunder, som jeg har. Kulturen i klubben er unik - med plads til alle. Og de kreative muligheder i klubben er helt fantastiske.

Gæst

#9

2015-06-20 09:35

Fordi jeg selv har gået der.
Klubben er simpelthen verdensklasse :-)

Gæst

#10

2015-06-20 09:44

Albertslund er kendt, som en god børnekommune. Og det skal den blive ved med at være. Vores unge skal ikke ud og gå på gaderne. Der skal være et samlingssted i byen, hvor der er plads til dem. Og de skal ikke være i en skolegård efter skoletid!! De bruger i forvejen det meste af dagen skolen!!!

Gæst

#11

2015-06-20 10:31

For børnenes skyld

Gæst

#12

2015-06-20 11:07

Der skal ikke lukkes noget der er rigtig godt for børn og voksne :-):-)

Gæst

#13

2015-06-20 11:13

Galgebakken skal have et sted, hvor store børn og unge samles under pædagogiske og organiserede forhold. Galgebakken oser langt væk af børneliv, rummelig, mangfoldighed og frihed. Det vil sygne hen og dø, hvis Bakkens Hjerte lukker og flytter til Herstedvester Skole.

Gæst

#14

2015-06-20 11:24

Vi SKAL bevare det gode børne liv og det er et af Albertslund mærkesager, vi reklamere med hvor godt vi har det her i kommunen, lad os dog bevare de få resterne der er tilbage. hvor skal ungerne snart gå hen for at mødes med deres kammerater i deres fritid ? kommunalbestyrelses -salen ?

Gæst

#15

2015-06-20 12:07

Fordi Bakkens hjerte er en god institution, hvor de unge trives rigtig godt og der er et fedt sammenhold..

det ville være synd at ødelægge

Gæst

#16

2015-06-20 12:24

Fordi bakkens hjerte er en helt fantastisk klub som SKAL bevares ❤️
Thomsen

#17

2015-06-20 13:03

Begge mine unger har brugt og fået så meget ud af klubberne og det ville være synd for andre unge ikke at kunne få lov til det samme


Gæst

#18

2015-06-20 13:25

Fordi Bakkenshjerte gjorde en kæmpe forskel for mig, og stadig gør det for mange andre unge idag.

Gæst

#19

2015-06-20 14:49

Nogle af de bedste minder fra mit liv er fra de mange år på bakkens hjerte. Altid glade børn, generationen inden min og generationen efter min, samt min egen holder stadig kontakten i dag. Den klub gav et sammenhold som ingen andre stedet formår at gøre tror jeg. Den MÅ ikke lukke

Gæst

#20

2015-06-20 15:06

Min søn gik engang på Albertslunds bedste klub - og det skal børn og unge også have mulighed for i fremtiden.

Gæst

#21

2015-06-20 16:05

Jeg har selvfølgelig stemt nej selvom jeg aldrig har været der inde og se det. Eller selv har gået er.
Jeg er frivillig i tøjbytteboden i galgebakken som er rigtig tæt på og jeg synes da det er mega hyggeligt om onsdagen ca 16 når vi åbner at de kommer ind og spørg og er nysgerrige og så ovenikøbet også tager tøj med hjem til dem selv og deres familie.
Mvh Nanna

Gæst

#22

2015-06-20 17:04

- Bakkens hjerte har givet min skønne vidunderlige søn det vildeste medvind

Gæst

#23

2015-06-20 17:06

Hvor er det skuffende at se hvordan i som kommune vælger at ødelægge noget så godt. 

Jeg var ikke så gammel da i lukkede min børnehave "nordlyset" men jeg husker stadigvæk SÅ tydeligt hvor ondt det gjorde, og nu synes i også at i skal lukke min klub? det er for langt ude. I er slet ikke klar over hvad det både betyder for børnene og da også pædagogerne. Jeg er dybt forarget over at i overhovedet kan tænke på at lukke den. 

Klubben er fantastisk, venskaberne er fantastiske, pædagogerne er fantastiske og fortjener en præmie. Den skal bevares og passes på, den er helt sikkert det værd! ❤️


Gæst

#24

2015-06-20 17:43

Jeg valgte at lade mit barn vokse op i Albertslund fordi jeg selv har været barn her og at det var børnenes by.. Men med de spareplaner på børneområdet, får da en til at tænke på om man burde skifte kommune ..

Gæst

#25

2015-06-20 18:00

Hvorfor ska der spares penge på vores børn? Der må være andre steder hvor der ka spares. Det r blevet sparet på meget børne relateret i de seneste par år. ....