Nej til lukning af Toftegården

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til lukning af Toftegården.


Gæst

#201

2015-07-31 15:51

Det er et fantastisk intiativ - jeg har desværre aldrig selv været der, men kender flere som nyder at komme der!

Gæst

#202

2015-07-31 20:48

Jeg er selv kommet meget på dyregården både som barn i 70'erne og 80'erne , og med min datter...så det vil være et stort tab og midste noget så godt som det sted

Gæst

#203

2015-08-01 09:13

Jeg mener at den har udgjort meget stor glæde for masser af børn. Tillige får de lært noget om Danmarks landbrug , dyrehold og hvordan man omgås dyr.

Gæst

#204

2015-08-01 09:17

Fordi Toftegården er en del af Albertslund, og fortsat bør være det.i
Ikke mindst for børnenes skyld, så de kan lære hvordan dyr bør behandles.

Det  sker alt for tit at dyr mishandles, tror at dyregården her vil gøre en forskel i.f.b. med dette.
<3


Gæst

#205

2015-08-01 09:43

Fordi jeg er stærkt imod at Albertslund kommune til lukke Dyregården ! Dyregården er og bliver det eneste idylliske tilflugtssted , hvor man som familie , enkelt person osv , kan komme tæt på livet som det er på landet . Dyregården har altid og er stadig utrolig meget besøgt i min familie , igennem flere generationer . Dyregården er det vi i Albertslund har , som ingen andre byer i nærheden . I stedet for lukning af så fantastisk et sted , så burde kommunen i stedet for gå ind og støtte det . Dyregården er og bliver helt fantastisk , dejlige og søde dyr , og ikke mindst de skønne mennesker som står for det dernede . At lukke Dyregården er som at tage en meget vigtig del ud af Albertslund . Dyregården hører til og vil altid gøre det . Derfor er jeg imod lukningen !

Gæst

#206

2015-08-01 12:20

Fordi det ikke bare er en hjælp til dyrene, selvom det er et fuldt og uomtvisteligt argument, men sådanne steder er den rene mental terapi, for de smukke , men ofte sårbare sjæle , menneskeheden, og især, menneskeligheden skal overleve på.

Gæst

#207

2015-08-01 17:52

Dyregården MÅ bare ikke lukkes, det er et pragtfuldt sted. Kom der med min søn og kommer der nu med mine børnebørn

Gæst

#208

2015-08-02 05:03

Fordi toftegården har en stor betydning for mig og elskede det sted som barn og ved at mine børn også ville elske den gård ..

Gæst

#209

2015-08-07 10:21

Vi bruger dyregården flittigt med børn fra dagplejen og også privat med vores børnebørn. Det er et hyggeligt lille sted hvor børn kan komme gæt på naturen uden der er hundrede af andre mennesker omkring dem, og det er et sted hvor børn der ikke har mulighed for at have et husdyr der hjemme, har en mulighed her. Ville gerne betale et beløb pr. besøg hvis det kunne gøre en forskel på at det kunne fortsætte.

Gæst

#210

2015-08-10 19:44

Jeg har brugt meget tid her som barn og min søn skal også have glæde af det!