Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.

Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked. / Beskeder / Dansk supermarked - hvad skal vi med pladderhumanisme? / Kommentarer


Gæst

#1

2015-05-12 14:13

ja tak den var styg
Arletty Suenson
Gæst

#2

2015-05-12 16:16

Der er dog utroligt at børn ikke nævnes med et eneste ord som små væsener der er taget som gidsel i de voksnes kapitalistiske indkøbsnet. Man skal love hvad man holder, man skal gøre det man siger og sige det man gør er det ikke det vi lærer vores børn så de kan finde ud af at verden er reel og i orden og de kan udvikle sig til ordentlige mennesker i vores fortravlede og forskruede dagligdag og samfund. Jeg syntes at Føtex næste år skulle udarbejde nogle særdeles spændende kort om ja, dyr... For børn elsker dyr i smukke tryk, og trykke  gerneså mange af dem ,at enhver lille dreng og pige kan erhverve lige præsis så mange spændende kort, at de føler den rigdom og det WOW dybt inde i deres inderste glæde, når de får lige netop det kort de bare håbede så meget på... Giv børne den store glæde og hold den voksnes kommercielle verden udenfor... Jeg designer gerne kortene, jeg er grafisk designer og ville elske den opgave... Arletty Suenson, mormor til to søde drenge på 4 og 8 år...

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2015-05-14 10:35