Bevar Akutklinik og Lægebil i Grenaa

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Bevar Akutklinik og Lægebil i Grenaa.


Gæst

#51

2015-05-06 17:56

Fordi, jeg ønsker tryghed og sikkerhed for mine børn og min familie!

Gæst

#52

2015-05-06 17:56

Jeg har underskrevet, fordi vi her i Danmark har set bedste sundhedssystem, så hvorfor skal dette ødelægges. Hvis denne plan gennemføres vil en masse unge familier flytter tættere på storbyen og vi får så ødelagt vores små dejlige samfund. Vores ældre har også brug for akut bilen og klinikken. Randers er alt for langt væk for vores ældre og svage. Så tag jeres sammen i regionen og kamp for bevarelsen af et godt sundhedssystem.

Gæst

#53

2015-05-06 17:56

Da jeg bor her, og ikke har bil er det svært at skal så langt til behandling.

Gæst

#54

2015-05-06 17:57

Jeg skrev under fordi jeg har mange familiemedlemmer i Grenå og på Djursland.

Gæst

#55

2015-05-06 17:58

Fordi jeg vil gøre opmærksom på min utilfredshed med planerne om at spare akutklinikken og lægevagten væk i vores by/kommune!

Gæst

#56 Lægebil

2015-05-06 17:59

Hej jeg vi vil gerne have turister til grenå, hvis det sker at vi lukker må jeg indsætte en annonce i tyske aftenposten ,samt til Norge Sverige om at det vil være farligt ,livsfarligt at besøge grenå og opland, måske håre ord men sådan er det.


Gæst

#57

2015-05-06 18:06

Uden akutklinik og lægeambulance bliver Djursland for alvor hægtet af..... Det er ikke ok at man skal køre 60 km, med eksempelvis et nyrestensanfald, et barn med stærke smerter eller alt mulig andet akut opstået sygdom......!!!!!' SKAM JER!!!!!!!

Gæst

#58

2015-05-06 18:16

Vi har et behov for en hurtig hjælp og ikke en hjælp som skal køre mange km. For at vi kan komme under kyndig behandling.

Gæst

#59

2015-05-06 18:18

Fordi Djursland har lidt nok under Bent Hansen og venners spareiver. Nu må de forstå, at nok er nok.

Gæst

#60

2015-05-06 18:18

Jeg syntes det er forfærdeligt at de vil fjerne trygheden hos borgerne derude.

Gæst

#61

2015-05-06 18:20

Bevar akutklinik og lægebil i Grenå da det jo var en aftale da man nedlagde vore sygehus og det skal region Midt stå ved.

Gæst

#62

2015-05-06 18:28

Jeg arbejder i sundhedssektoren på et akutafsnit og en del af vores borgere som bliver udskrevet fra sygehuset, bliver tit omvisiteret til akutklinik bl.a. til sårambulatorium istedet for at bruge tiden på landevejen, hvilket de har været meget glade for.

Gæst

#63

2015-05-06 18:31

Fordi det vil være en katastrofe hvis grenå mister sin akut klinik og lægebil

Gæst

#64

2015-05-06 18:32

Fordi det er vigtigt for området at der er adgang til hurtig hjælp . Og jeg tilbringer meget af min fritid om sommeren i Ebeltoft ,så hvis uheldet er ude kan jeg også selv få brug for hurtig hjælp .

Gæst

#65

2015-05-06 18:39

Fordi jer ofte holder ferie i Grenå
Bodil

#66 Bevar lægebilen på Djursland

2015-05-06 18:41

LÆGEBILEN ER VIGTIGST.

Akutklinikken er stendød og alt for dyr.

I Norge og Sverige har de meget længere afstande, og de dør jo ikke på vej til nærmeste sygehus 200 km væk.

LÆGEBILER TIL HELE REGION MIDTJYLLAND - FRA VESTKYST TIL ØSTKYST. YES :-)


Gæst

#67

2015-05-06 18:45

Er sidste år flyttet tilbage til Grenå fordi det som børnefamilie er rart at være tæt på familien og fordi Grenå er en by der indeholder de tilbud som en børnefamilie har behov for. Med 3 små drenge er et af de tilbud vi benytter os af netop skadestuen!! Jeg finder det meget utrygt at vi nu vil få næsten en times transport til nærmeste behandlings sted. Og hvad med kapaciteten i Randers. Kan de overhovedet håndtere alle de ekstra patienter?? Vi er en familie der betaler vores skat og bidrager til befolknings tilvækst her i området. Kan det virkelig være rigtigt at man vil forringe incitamentet for at flytte hertil yderligere?!


Gæst

#68

2015-05-06 18:47

Det gjorde jeg fordi det ikke kanvassen at det bliver ved med at vi på Djursland skal blive ved at undvære alting . Det må være et minium at vi beholder vores akut beredskab. Det kan jo ikke være rigtig at hvis der er et ulykkestilfælde her og så holder lægebilen i Århus jeg tror vi skal tvinge Bent Hansen til at bo i Grenaa et års tid så kan han måske få øjnene op for hvad det er han tager fra os

Gæst

#69

2015-05-06 18:55

Fordi det er livsnødvendigt

Gæst

#70

2015-05-06 18:55

Fordi vi der bor ude på spidsen skal have samme muligheder som de har i storbyen hvor de har sygehuse og mulighed for hurtig hjælp

Gæst

#71

2015-05-06 19:02

Fordi jeg syndes det er vigtigt at bevare akutafdeling og bileN i Grenå og vi holder liv i Djursland da det er det skønneste sted at bo

Gæst

#72

2015-05-06 19:03

Som patient med kronisk sygdom og som mor til en søn der kører Motocross vil jeg IKKE undvære Akutklinik samt lægebilen. Jeg har osse forældre der er oppe i årerne og pyha : Vi har altså over 1 times kørsel til Randers eller Århus.
Hvad med at udnytte Grenaa Akutklinik til mere ambulatorie kontrol ?? Hold da kæ.. alle de penge der kunne spares på Falck transport. !!!! Men det er jo nok en anden kasse. Jeg har SÅ
ondt af alle de ældre der må sidde og vente på transport. For pokker de skal jo sætte én HEL
dag af for at komme til kontrol i Randers/Århus. !!Det er også dybt kritsabelt at de ældre
skal være bange for hvad der sker dem og om de overhovedet kan NÅ at komme til
Randers ! Og i givet fald HVEM skal fragte dem til Randers ??? Så Bent Hansen: Ryst posen !! Og lad os så beholde den smule vi har tilbage i Grenaa!!

Gæst

#73

2015-05-06 19:12

Fordi det er livsnødvendigt!!!!

Gæst

#74

2015-05-06 19:18

Jeg skriver under fordi jeg har oplevet at skulle forsømme arbejde mm. fordi jeg skulle til Randers til forundersøgelse og undersøgelse som tog henholdvis 10 minutter og 6 minutter men tog sammenlagt 3 timer og 40 minutter i rejsetid og fri fra arbejde 2 arbejds dage...kunne det være gjort lokalt ja så havde jeg ikke haft rejseudgifter og kun forsømt 3 timer...så dyrt for mig og ligegyldigt for regionen...Får jeg brug for skadestuen vil den blive droppet og lægevagten tilkaldt for har ikke bil og tror ikke jeg vil med med bus og bybus for behandling i Randers...er det billigere? ved det ikke men pokkers ubekvemt og utrygt for mig


Gæst

#75

2015-05-06 19:26

fordi det kan rede liv ved at bevar akutklinik og lægebil, det er langt til århus eller randers