hjælp et barn i Nød

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen hjælp et barn i Nød .


Gæst

#26

2015-04-26 13:58

Fordi jeg synes at kommunerne har for meget magt til bare at gøre som de vil.. Og man som forældre ikke kan gøre en skid.. Og står total magtesløs .. Har selv et barn som er anbragt.. Hun må ikke være hos sin far pga han drikker og slår hende.. Og hun vil ikke se ham.. Kommunen gør ingenting og vil ikke høre på hende.. Fordi faren siger at det ikke passer...

Gæst

#27

2015-04-26 18:45

Kæmp videre. Det er en urimelig og uretfærdig behandling du og drengene er udsat for. Retfærdigheden sejrer til sidst og karma skal nok indhente dem der er skyld i dette.

Gæst

#28

2015-04-27 00:30

For at folk snart forstår, hvad der sker af lovbrud i systemDK/Retsvæsnet, er her nogle eksempler på 1 persons sager:

SystemDK = Kaos & lovbrud

Når jeg tænker på et barn kommer til 7/7 en søndag... ordene 'Der er SÅ mange måder jeg kan ramme dig på' siges en mandag... og først en onsdag starter KAOS. Som både politi og jeg sir... hvem ville afl et barn søndag, for for at foratage mistanker onsdag??? Et SYGT hovede

Eks1... Ville melde en lærerinde's fysiske og grove håndtering af et barn, på Rudolf Steiner-skolen i Esbjerg. Politi, politichef & borgmester JS... AFVISER. JS bruger åbenbart mere energi på, at afskaffe jule'hyggen til ældre på hjemmene

Eks2... En veninde kontakter mig pga

Gæst

#29

2015-04-29 17:33

Det er skandaløst, at inkompetente kommunalansatte har så meget magt, at de efterhånden kan gøre med borgernes børn som de lyster... Dette på trods af, at deres tåbelige afgørelser er til stor livslang skade for både de pågældende børn samt deres pårørende.
Jeg skammer mig på vegne af disse kommunalt ansatte!!!

Gæst

#30

2015-04-29 18:26

Emil bliver IKKE hørt !!! En skandale at det er kommet så langt ud !!!

Gæst

#31

2015-04-29 18:41

For Emils skyld og for at andre ikke skal ende i samme situation.

Gæst

#32

2015-04-29 20:59

Fordi det er vigtigt at få Emil hjem og få gjort opmærksom på de urimeligheder, han og hans familie har været udsat for.

Gæst

#33

2015-04-30 00:14

Del og skrevet under..

Gæst

#34

2015-04-30 07:03

der er alt for lidt focus på autistiske børn, ikke bare i Danmark men overalt i verden.

Gæst

#35

2015-04-30 18:00

Det er rystende at læse, hvordan systemet behandler en handicappet dreng - værre end en voldelig fange. Det lyder som taget ud af "Gøgereden" og det er ikke til at fatte, at dette system i det veluddannede Danmark med de tidligere berømte humanitære grundsynspunkter kan optræde så blottet for den mest basale empati overfor et barn.
Pia Idaline

#36 Emil skal hjem nu !

2015-05-02 14:17

Med kendskab til Carinas sag og hende personligt vil jeg gerne tilskynde og RÅBE HØJT : Emil skal hjem NU !!!!! Jeg har selv en dreng med autisme som på ulovlig vis er fjernet fra mig i en fmsag og kan kun sige, at der så store forbrydelser kommunerne og i dette tilfælde Halsnæs kommune medvirker til, at det er vanvid og det illustrerer på den uhyggeligste vis, hvor Danmark befinder sig henne i dets forbrydelser mod borgerne og menneskerettigheder !!!! Og her taler vi om handicappede børn. Det er IKKE ukendt, snarere en regel end undtagelse , hvor dårligt kommuner behandler forældre til børn med handicap ved at afskære dem fra alt hvad der hedder hjælp til ordentlige skoletilbud, hjælp til støtte etc. I stedet projicerer kommunerne belejligt skylden over på forældrene og stigmatiserer dem som dårlige forældre. I denne sag har forældreansvarsloven belejligt for Halsnæs kommune igen bevist sin umenneskelige og uhyggelige agenda, nemlig at fratage en mor kontakten til sit eget handicappede barn der lider svære skader under adskillelsen. Shame on you borgmester Hasseriis i Halsnæs kommune !!!!! Du har begået den største forbrydelse af alle ved ulovligt at fratage denne mor forældremyndigheden dagen inden retssagen !!!!! Vis nu, at du tager fejl og handl NU ved at hjemgive Emil !!!! Der kommer en regnskabets dag i denne sag !

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2015-05-14 08:38



Gæst

#38

2015-05-14 09:52

Emil skal hjem

Med alt hvad Carina Amanda har skrevet, fortalt og vist mig via akterne, ja så er intet pure opspind el hendes egen fortolkning og jeg skriver derfor dette


Gæst

#39

2015-05-15 03:43

Har desværre selv oplevet hvordan Halsnæs behandler børn som ikke lige passer ind, har en dreng med ADHD og hans frustrationer går især udover lillebror og det er dælme svært at få nået hjælp. Håber det bedste for Emil og hans familie

Gæst

#40

2015-09-29 16:00

For mig lyder det helt forrykt, hvis bare det halve er sandt, er der nogen der skal have sin straf, har før hørt om fuldstændige forrykte sager, hvad sker der i kommunerne.
Jeg siger bare STAKKELS STAKKELS DRENG.!!!!!!!!!

Gæst

#41

2015-09-29 17:23

Børn og mødre i Danmark diskrimineres og udsættes for overgreb..af fædre uden empati.. samt overgreb og omsorgssvigt fra kommunernes side, da systemet sparer penge..ved at holde med psykopaten, som ikke mener at der er brug for hjælp..udefra..pga af psykopatens manglende selvindsigt..og manglende indlevelse i barnet.

Gæst

#42

2015-10-04 21:54

Fordi det er hamrende forkert at kommunen kan bestemme over den stakkels familie. Der skal/ burde rulle hoveder; virker komplet u-kompetent, helt uhørt, igen engang en skandale, føj, skamme sig !