hjælp et barn i Nød
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen hjælp et barn i Nød .
Gæst |
#262015-04-26 13:58Fordi jeg synes at kommunerne har for meget magt til bare at gøre som de vil.. Og man som forældre ikke kan gøre en skid.. Og står total magtesløs .. Har selv et barn som er anbragt.. Hun må ikke være hos sin far pga han drikker og slår hende.. Og hun vil ikke se ham.. Kommunen gør ingenting og vil ikke høre på hende.. Fordi faren siger at det ikke passer... |
Gæst |
#272015-04-26 18:45 Kæmp videre. Det er en urimelig og uretfærdig behandling du og drengene er udsat for. Retfærdigheden sejrer til sidst og karma skal nok indhente dem der er skyld i dette. |
Gæst |
#282015-04-27 00:30For at folk snart forstår, hvad der sker af lovbrud i systemDK/Retsvæsnet, er her nogle eksempler på 1 persons sager: SystemDK = Kaos & lovbrud Når jeg tænker på et barn kommer til 7/7 en søndag... ordene 'Der er SÅ mange måder jeg kan ramme dig på' siges en mandag... og først en onsdag starter KAOS. Som både politi og jeg sir... hvem ville afl et barn søndag, for for at foratage mistanker onsdag??? Et SYGT hovede Eks1... Ville melde en lærerinde's fysiske og grove håndtering af et barn, på Rudolf Steiner-skolen i Esbjerg. Politi, politichef & borgmester JS... AFVISER. JS bruger åbenbart mere energi på, at afskaffe jule'hyggen til ældre på hjemmene Eks2... En veninde kontakter mig pga |
Gæst |
#292015-04-29 17:33Det er skandaløst, at inkompetente kommunalansatte har så meget magt, at de efterhånden kan gøre med borgernes børn som de lyster... Dette på trods af, at deres tåbelige afgørelser er til stor livslang skade for både de pågældende børn samt deres pårørende. Jeg skammer mig på vegne af disse kommunalt ansatte!!! |
Gæst |
#302015-04-29 18:26Emil bliver IKKE hørt !!! En skandale at det er kommet så langt ud !!! |
Gæst |
#322015-04-29 20:59Fordi det er vigtigt at få Emil hjem og få gjort opmærksom på de urimeligheder, han og hans familie har været udsat for. |
Gæst |
#342015-04-30 07:03der er alt for lidt focus på autistiske børn, ikke bare i Danmark men overalt i verden. |
Gæst |
#352015-04-30 18:00Det er rystende at læse, hvordan systemet behandler en handicappet dreng - værre end en voldelig fange. Det lyder som taget ud af "Gøgereden" og det er ikke til at fatte, at dette system i det veluddannede Danmark med de tidligere berømte humanitære grundsynspunkter kan optræde så blottet for den mest basale empati overfor et barn. |
Pia Idaline |
#36 Emil skal hjem nu !2015-05-02 14:17Med kendskab til Carinas sag og hende personligt vil jeg gerne tilskynde og RÅBE HØJT : Emil skal hjem NU !!!!! Jeg har selv en dreng med autisme som på ulovlig vis er fjernet fra mig i en fmsag og kan kun sige, at der så store forbrydelser kommunerne og i dette tilfælde Halsnæs kommune medvirker til, at det er vanvid og det illustrerer på den uhyggeligste vis, hvor Danmark befinder sig henne i dets forbrydelser mod borgerne og menneskerettigheder !!!! Og her taler vi om handicappede børn. Det er IKKE ukendt, snarere en regel end undtagelse , hvor dårligt kommuner behandler forældre til børn med handicap ved at afskære dem fra alt hvad der hedder hjælp til ordentlige skoletilbud, hjælp til støtte etc. I stedet projicerer kommunerne belejligt skylden over på forældrene og stigmatiserer dem som dårlige forældre. I denne sag har forældreansvarsloven belejligt for Halsnæs kommune igen bevist sin umenneskelige og uhyggelige agenda, nemlig at fratage en mor kontakten til sit eget handicappede barn der lider svære skader under adskillelsen. Shame on you borgmester Hasseriis i Halsnæs kommune !!!!! Du har begået den største forbrydelse af alle ved ulovligt at fratage denne mor forældremyndigheden dagen inden retssagen !!!!! Vis nu, at du tager fejl og handl NU ved at hjemgive Emil !!!! Der kommer en regnskabets dag i denne sag ! |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2015-05-14 08:38- Date of removal: 2015-05-14
- Årsag til fjernelse:
Gæst |
#382015-05-14 09:52Emil skal hjem Med alt hvad Carina Amanda har skrevet, fortalt og vist mig via akterne, ja så er intet pure opspind el hendes egen fortolkning og jeg skriver derfor dette |
Gæst |
#392015-05-15 03:43Har desværre selv oplevet hvordan Halsnæs behandler børn som ikke lige passer ind, har en dreng med ADHD og hans frustrationer går især udover lillebror og det er dælme svært at få nået hjælp. Håber det bedste for Emil og hans familie |
Gæst |
#402015-09-29 16:00For mig lyder det helt forrykt, hvis bare det halve er sandt, er der nogen der skal have sin straf, har før hørt om fuldstændige forrykte sager, hvad sker der i kommunerne. Jeg siger bare STAKKELS STAKKELS DRENG.!!!!!!!!! |
Gæst |
#412015-09-29 17:23Børn og mødre i Danmark diskrimineres og udsættes for overgreb..af fædre uden empati.. samt overgreb og omsorgssvigt fra kommunernes side, da systemet sparer penge..ved at holde med psykopaten, som ikke mener at der er brug for hjælp..udefra..pga af psykopatens manglende selvindsigt..og manglende indlevelse i barnet. |
Gæst |
#422015-10-04 21:54Fordi det er hamrende forkert at kommunen kan bestemme over den stakkels familie. Der skal/ burde rulle hoveder; virker komplet u-kompetent, helt uhørt, igen engang en skandale, føj, skamme sig ! |
|
Lad mig blive en del af Danmarks fremtid
Transformér landbruget - udfas intensiv husdyrproduktion
Ja tak til udvikling- Nej tak til Heliport i Hvide Sande
Nej Tak til forlystelsespark på Rørvig halvøen!
Bevar de Kulturelle Siloer på Nexø Havn
Vi vil fred og velfærd - ikke krig og bomber
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs. Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme? Start en social bevægelse ved at oprette en andragende.
Opret selv en underskriftindsamlingAndre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Stop Molslab og andre rewilding projekter
1399 Oprettet: 2025-04-13
Bevar biblioteket på Rodosvej
1937 Oprettet: 2025-04-02
Åbent brev til PET, politiet og regeringen
648 Oprettet: 2025-04-30
Bevar 2 biblioteker på Østerbro – skriv under inden 10 juni
625 Oprettet: 2025-05-02
STOP lukningen af Islands Brygge Bibliotek
1777 Oprettet: 2025-03-27
Nej til flere grusgrave i Hornsherred og i kommunen
3303 Oprettet: 2024-10-02
Ikke flere halve løsninger: krav om politisk handling ifm. med skolegårdene og matriklerne tilknyttet Skolen på Nyelandsvej
319 Oprettet: 2025-04-30
BEVAR Centerhallen i Lillerød
1554 Oprettet: 2024-10-28
BEVAR Sokkelundlille på Utterslev Torv
720 Oprettet: 2025-03-27
Åbent brev til Regionsrådet i Region Hovedstaden: Børn og unges sundhed bliver truet ved etablering af kvinde-barn-center på Nyt Hospital Bispebjerg
219 Oprettet: 2025-05-04
Stop kæmpe solcelle- og industripark mellem Bårse og Tappernøje – beskyt vores lokalsamfund!
190 Oprettet: 2025-04-25
JA til genbrugsplads i Kjellerup
140 Oprettet: 2025-05-06
Nej til genbrugsplads i Kjellerup
138 Oprettet: 2025-05-05
Drop Odenses venskabsby i Israel, Petah Tikva
137 Oprettet: 2025-05-11
Oprettelse af en helårs rute fra Århus til Alicante
135 Oprettet: 2025-05-07
NEJ TAK til fremdtidige projekter omkring energianlæg ved Gundsølille, Kirkerup og Østrup
230 Oprettet: 2025-04-07
Donald Trump - Den amerikanske administration skal stoppe forsøget på en de facto annektering af Grønland.
134 Oprettet: 2025-03-27
Gratis bind og tamponer på SDU nu!
852 Oprettet: 2025-04-02
Bevar Husum bibliotek centralt i Husum
116 Oprettet: 2025-05-03
Bevar adgangen til Filmstriben i Halsnæs Kommune
372 Oprettet: 2024-12-26