NOK ER NOK

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen NOK ER NOK.


Gæst

#26

2015-03-11 17:39

Kan kun gå for langsomt.
Betty nørgaard

#27

2015-03-11 17:50

Hvis jeg af den ene eller anden grund ikke kunne være i danmark så ville jeg sku ikke tage den halve jord rundt for at finde et nyt land så ville jeg vælge sverige norge finland som ligner vores kultur klima humor og religion og sproget så der må være en grund til at de valfarter her til passiv forsørgelse bedre at bruge pengene på dem som har tjent penge og betalt skat hele deres liv politikerne skulle sku skamme sig næste kærlighed er fint men hvad med vores egne først

 


Gæst

#28

2015-03-11 18:04

vi smider alt det væk,som vi har slidt os ned på,og som tak blir vores gamle vandrøgtet,og på grund af personer som kun vil være til skade for os og vores land,det er sgu at sammenligne med at skulle betale for at få kræft,ud med det lort,hvad er regeringen så bange for,at blive set som racister af omverdenen,pis og papir,hvis nogen vil se det som racisme,så er det sgu dem som har problemer oppe i hovedet,der er satme da forskel på at være racistisk,og så at passe på sit moderland,og problemerne skaber muslimerne sgu fuldstændigt selv,vi har ingen problemer med jøder eller andre indvandere i landet,det er KUN dem,de skal et sted hen alle sammen,og så skal de ha lov at passe sig selv,så kan de se hvor lykkeligt deres liv bliver

Gæst

#29

2015-03-11 18:19

Syntes godt om, håber det hjælper, ved snart ikke hvad der ellers kan gøres. mvh.

Gæst

#30

2015-03-11 18:36

Håber det hjælper

Gæst

#31

2015-03-11 18:47

Danmark har fået nok af Grundlovskrænkelser og muslimsk indvandring, som tror de har førstefødselsret til landets styreform og kultur. Ud med de gæster, som ikke vil Danmark først.

Gæst

#32

2015-03-11 18:48

Nok er nok!!

Gæst

#33

2015-03-11 20:30

Håber at rigtigt mange vil bakke op om denne underskrift indsamling
Lars Poulsen

#34

2015-03-12 00:17

Jeg kan ikke støtte noget, som ingen tør tage ansvar for....  Her er hverken  navn eller gruppe  ,  kun et navn man kan skrive  for at få mere at vide.... Ideen er  faktisk  meget god,   det kedelige  er , at ingen tør stå frem og tage ansvar for det....

 


Gæst

#35

2015-03-12 07:44

Godt innitativ.

Gæst

#36

2015-03-12 08:11

regeringen fyrer den ene løgn af efter den anden .da syriens flygtningene begyndte at strømme ind,lovede regeringen ,de skal hjem når det er sikkert for dem,pludselig skal de hurtigt ud i samfundet ,have bolig,vores egne hjemløse er helle totalt ligeglad med.vores pensionister,på plejehjem skak lige med nød og næppe holdes i live,have gammel mad,sjældent i bad rent sengetøj sjældent,sidder på plejehjemmene og sygner hen kommer sjældent ud og oplever noget.flygtningene kritiserer hele tiden samfundet,på trods af de ikke vil yde, kun nyde,de får mere hjælp end nogen dansker nogensinde har fået,min handicappede søn kan ikke engang få en seng at sove i.han er blevet bundet med strips i sin transport af en chauffør ansat af kommunen hjem fra sin specielskole.en køretur på 65 kilometer.men det handler om de fremmede de bliver ved med ghettodannelse og sætter sig som de eneste fremmede udenfor samfundet voldtager ,begår alle former for berigelses kriminalitet,snyder hvor de kan .de nye jeg ser i min by har ikke været her mere end en uge ,og ligger allerede og kører rundt i store biler sikkert betalt af kommunen eller røde kors.hvorfor skal danskerne finde sig i at blive andenrangs borgere og de fremmede ,bliver gjort til første rangs borgere ,og det selvom de ikke vil vores love,skikke og kulter,kort sagt normer,det vi andre gør som det mesr naturlige,de skal være i flygtningecentre,helst i egne kulturområder,de er ikke gearet til vores levevis og demokrati

Gæst

#37

2015-03-12 18:54

Ingen kommentar

 


Gæst

#38

2015-03-13 07:25

jo flere de bliver jo mindre bliver danskerne dermed demokratiets bestående!

Gæst

#39

2015-03-13 14:50

Islamer kom hertil for fredens skyld , ikke for , at sprede deres Religion som de gør nu .Så de skal droppe deres religion og indleve sig under Danske forhold .
nimmer

#40 Re:

2015-03-13 18:17

#25: cille -  

 Nå, hvad søren, faldt du over en tyrkfejl eller en kommafejl?

Se dog på indholdet kone. At gå efter petitesser er blot at gå den besættelsesmagtvenlige og flæskesiddende regerings ærinde.


Gæst

#41

2015-03-15 17:45

På høje tid at vi tager skeen i den anden hånd og får bremset islamisterne inden de helt overtager magten her i landet,hvilket de allerede er godt i gang med. Det skal bare stoppes og kan kun gå for langsomt.

Gæst

#42

2015-03-16 10:00

Danmark skal IKKE ende som et
Muslimsk land med
BØNNEKALD ,
Æresdrab, vold, undertrykkelse, børne pædofili osv osv osv

NEJ TAK

Gæst

#43 Re:

2015-03-17 17:47

#23: -  

 ja sammen kan vi gøre noget ved det 

 


Gæst

#44

2015-03-25 22:11

Man skal ikke tage imod flere gæster, end man kan overkomme.

Gæst

#45

2015-04-07 21:13

Fordi jeg simpelthen har fået nok...
Jeg tænker på min familie og mine børns fremtid

Gæst

#46

2015-04-08 18:51

Fordi nu må der ske noget, ellers ender det ligesom i Sverige.

Gæst

#47

2015-04-08 19:03

Fordi det er på tide der sker noget her i DK. Regeringen smøler snart med alt.

Gæst

#48

2015-05-01 10:38

Hvorfor ???? Fordi Danmark ikke er et socialkontor og vi har bygget dette land op for at få det som vi har/havde inden de forskellige pampere til politikere gav sig på at forære det hele væk vi skal ikke holde røven oppe på andre de får rigeligt med penge i forvejen og viser tydligt takken for det

Gæst

#49

2015-05-01 11:17

Fordi jeg kan se vores dejlige land,falder fra hinanden.Vi har fået en befolkning ind,som vil bekæmpe Demokratiet og den Danske befolkning,indføre Sharia og kalifat,trække noget ned over hovedet på os,som slet ikke hører til her,den muslimske befolkning hører til i Mellemøsten,ikke her i Vesten,her er det ikke normalt at vi slår hinanden ihjel Pga en Idelogi som er tilbage i det 14 århundrede.Danmark skal være et godt sted at være for alle der vil Danmark.I dag frygter jeg for mine børn og Børnebørn,hvad liv de vil få,når jeg ikke er her mere,det er skræmmende,og gå med de tanker.

Gæst

#50

2015-05-14 09:22

Fordi problemet kan løses, det har man gjort i bl.a. Schweiz; men der er hverken politisk vilje eller evne til at prioritere det i Danmark.