Nej-tak til Yousee

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej-tak til Yousee.

Monner

#1 Stavnsbåndet kan godt ophæves

2014-11-28 08:16

Hej,

Hos os blev dette stavnsbånd med YouSee ophævet, da vi indgik aftale med Stofa.

God nok skulle der graves et nyt fiberkabel ned, men det var så også alt.

Mvh

Mogens Kall

Tommy Herlev

#2

2014-11-29 10:15

Det kostede jer så mange penge ? Det er jo sådan at Yousee/TDC blev tvunget til at dele kabler med andre udbydere, mod betaling, da vi ellers kan grave hver 5 eller 10 år. De har nogle ublu opsigelses varsler og gebyrer for dette, som overhovedet ikke står mål med den faktikske udgift. Da foreningen her indgik kontrakt var der ikke det udbud og priser som der er i dag og derfor skal man også kunne komme ud på normale vilkår.


Gæst

#3

2014-12-02 18:09

Det enkelte individs ret til selv at vælge, bør altid gå over "foreningfrihed", hvor en boligfor-enings bestyrelse bestemmer over medlemmerne
og derefter lægger pres på regeringen. Formand plus
kasserer i AaB (Aabenraa) forsvarer Yousee, selv om
begge er bestyrelsesmedlemmer i SE ( STOFAS ejer!!).

Gæst

#4

2015-09-05 23:37

Deres monopol er ren voldtægt af borgernes penge og det frie valg danskerne naturligvis burde have til at vælge deres kanaler selv...

Gæst

#5

2015-09-06 21:37

Hader Yosee, er tvunget via beboerforening.

Gæst

#6

2016-07-24 09:30

Jeg skal betale 482 kr om måneden. Jeg ser ikke disse kanaler og har ingen hjemmeboende børn. Bor alene er folkepensionist og kunne godt tænke mig at selv bestemme hvad jeg vil købe .

Gæst

#7

2016-08-25 11:47

Jeg skriver under fordi det er utroligt at på nuværende tidspunkt er vi stadigvæk tvunget at financierer en virksomhed som primært formål er at tjene penge ved at tvinge folk til at betale for en service som ikke vil have og der er ikke nogen der gøre noget ved det.
Det går især over folk med lav indkomst. For eks. en pensionist der får ca. 9000 kr. om måneden og betaler i husleje 4.432 kr. inkl. Yousee fuldpakke på 432 kr. betaler ca. 10% for en service vil ikke have. Eller 5.184 kr. om året nok til en lille rejse en gang om året. Det værste er at de såkaldt social/arbejder boligforeninger er med i at udnytte folk.