STOP lukning af Egedal vuggestue

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen STOP lukning af Egedal vuggestue.


Gæst

#1

2014-09-24 17:50

EGEDAL =
En fantastisk personale gruppe som lægger vægt på høj faglighed, som er nærværende for børn og forældre.
Nærvær for børnene betyder vi er hvor børnene er!
Nærvær betyder en masse kram blandt barn til barn - barn til voksen - voksen til voksen
Nærvær betyder samtaler med børnene om det er i køkkenet eller i dukkekrogen og hvad de nu laver - heri betyder det også at barnet kan blive noget så sur hvis man ikke lige forstår hvad der bliver sagt, dvs give sig tid til at forstå!
Egedal = et lille hus hvor man som børn og voksne bliver set!

Børn er ikke murersten man kan/ skal rive ned og flytte rundt på!
- Børn er ikke bare en klods! Børn er liv og har faktisk en sjæl!!!

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2014-09-25 11:23



Gæst

#3

2014-09-26 05:13

Anette sie

Gæst

#4

2014-09-26 14:00

Jeg har tidligere haft et barn i Egedal Vuggestue og har været meget tilfreds med den behandling vi har fået. Personalet er meget kompetente og gode til at informere, og de arbejder effektivt under pres. Givetvis fordi de kender hinandens styrker og svagheder. Min yngste datter starter den 01.10.14 og jeg er lykkelig for, at personalet stadig er det samme. Jeg håber at det snart er på tide at man indser at der efterhånden er skåret rigeligt på småbørnsområdet, da det efterhånden ikke længere er en attraktiv kommune for småbørnsfamilier.

Gæst

#5

2014-09-28 11:02

Hvorfor lukke en god vuggestue når der er brug for at få passet sine børn i nærmiljøet , stop det, og spar hellere på nogle af de kolde hænder der sidder og fører statistik over os alle sammen oppe på rådhuset.