Luk IKKE Lillerød Børnehus

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Luk IKKE Lillerød Børnehus.


Gæst

#1

2014-08-27 13:13

Det er vigtig for mig at både Lillerød børnehuset og Lillerød skole også i fremtiden skal kunne bestå som velfungerende børneinstitutioner. Jeg er Mormor til 3 børnebørn (Cecilie og Caroline Skriver, begge går i hhv vuggestue og børnehave) og Victoria Thomsen som går i Lillerød skole. Alle 3 er glade og velfungerende børn. Hvis jeg kunne give flere underskrifter så vil jeg gøre det. Så LUK IKKE Lillerød Børnehuset og LUK IKKE Lillerød Skole.

Gæst

#2

2014-08-27 13:20

Jeg er Morfar til Caroline og Cecilie Skriver (Lillerød Børnehuset) og Victoria Thomsen (Lillerød Skole) og jeg siger LUK IKKE Lillerød Børnehuset og LUK IKKE Lillerød Skole. Hvorfor ødelægge børns hverdag!

Gæst

#3

2014-08-27 17:28

Dybt groteske at de vil lukke det gode børnehus . Hva tænker de på ??!!
Gæst

#4

2014-08-27 18:05

Vi har 2 børn i vuggestuen og som forældre med jobs uden for Allerød, så ville lukning af LBH betyde endnu større logistik omkring aflevering og hentning af vores børn! Det ville betyde længere dage for børnene i daginstitution, hvilket vi ville være meget kede af! Vi er mere end tilfredse med de dygtige pædagoger og pædagogmedhjælper som passer vores børn, men vil gerne tilbringe vores fritid sammen med vores børn frem for at bruge den på transport igennem halvdelen af Allerød!


Gæst

#5

2014-08-28 19:51

Syntes det er vigtig at bevare børnenes andet hjem. De trives og det ville være synd at skulle til at ændre i deres hverdag.

Gæst

#6

2014-09-02 16:41

Jeg er mormor til et barn, i jeres vuggestue. Har mange års erfaringer, inden for daginstitutions området. Det er min erfaring, at børn trives og udvikler deres kompetencer, I små miljøer. Dette gives i denne vuggestue. Da det er børnene. Der er fremtidens rå stof, ser jeg gerne, at institutionen bevares. Det første år i et barns udvikling er det vigtigste. Derfor er vuggestuen grundlaget, for de små børns udvikling, og trivsels. Så tæk jer om , før i lukker denne institution . Mvh unni Hjort