Israel har ret til at forsvare sig mod raketangreb

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Israel har ret til at forsvare sig mod raketangreb.


Gæst

#51 Re: juden

2014-07-23 16:36

#3: -  

 var det et udtryk for beundring eller for misundelse ?  forhåbentlig det første.  Jøderne erGuds førstefødte - den, der gør dem ondt, vil blive huskwet - og ikke for det gode.  KH Elly


Gæst

#53

2014-07-24 14:53

Det undrer mig meget at pressen er så hård i sine udtalelser MOD Israel. Hvem har retten til jorden, kaldet Israel? Den ret har altid været Israels, også før 1947. Jeg er stærk modstander af krig, men Israel har pligt til at forsvare sit folk mod enhver der smider ting og sager ind over grænsen. Stop HAMAS' umenneskelige fremfærd mod palæstinenserne og israelerne.
Stop Isreal

#54 NEW HOLOCAUST-XX

2014-07-24 17:45

Hitler ville jo også bare beskytte sit folk med de onder Jøder, på samme måde som Isreal beskytter sit folk mod de onde muslimer det er jo også derfor at de har bygget deres egen og moderne version af
koncentrationslejrene i form af muren rundt om Palæstina.

Det er jo et fuldstændigt sygt og rabiat argument at man beskytter sig selv ved at slagte kvinder og børn i en åbenlys hævnaktion. Verden begynder jo langsomt at fortryde deres støtte til isreal under efter anden verdenskrig.

Gæst

#55

2014-07-24 21:10

Shalom viva Israel stay strong don't give up and don't give in you will win in the end
Peter

#56 ...OG IDF BESKYDER SKOLER I VERDENS STØRSTE FÆNGSEL..

2014-07-25 00:48

Peter

#57 "SANDHEDEN" OG JYLLANDSPOSTEN

2014-07-25 20:04

#26: - Det ville være dejligt, hvis sandheden kom frem i medierne. Bortset fra nogle artikler og ledere i Jyllands-Posten er det en meget skæv og usand dækning, der laves, både i de skrevne medier og i TV.

Det ville klæde medierne at berette sandheden, hele sandheden og intet andet end sandheden.

Mvh. Christa Pedersen

Kære Christa.

 

Som du sikkert ved, er "sandheden og intet andet end sandheden" altid det første offer, når man - under en krig - står og råber hinanden ind i hovedet.. (eller dét der er værre)

Men at du mener, at Jyllandposten er sandhedsvidne, er for mig uforståeligt!

Hvis man blot kigger på avisens historik:

 

http://da.wikipedia.org/wiki/Jyllands-Posten

 

Scrol lidt ned og læs avisens journalistiske holdninger i 1930/1940'erne.

Det som bemeldte avis skrev dengang var sandt!? Og det som den skriver i dag er sandt!?

 

Shalom/salãm aleikum

Peter

 

hader israel

#58 Re: israel skal bare holde sig til de graenser fra 1945

2014-07-26 14:32

#1: -

israel skal trække sig tilbage og stoppe etnisk udrensning af palæstinenserne, trække sig tilbage, det er løsningen, ellers bliver i angrebet og det bliver ved :-)


Gæst

#59 Re: stop de ulovlige bosættelser

2014-07-26 14:35

#53: -

det er måske svaret


Gæst

#60

2014-07-27 14:17

Hvem stopper Hamas fra at købe nye raketter og andet Isenkram i Nord Korea ? Det er i dag kommet frem det formentligt vil ske i den nærmeste fremtid. Hvem lægger pres på Rusland, så de kan bruge deres indflydelse ? Det ville være interessant - om Rusland kunne være aktiv i en Fredens sag - således som de var det vedr. Syrien og deres kemiske våben.

Gæst

#61

2014-07-29 04:09

Israel har udvist alt, alt for stor tålmodighed i forhold til Hamas.

Gæst

#62

2014-07-29 13:21

.

Gæst

#63

2014-07-29 13:22

Shalom.

Gæst

#64

2014-07-31 01:41

Israel har aldrig forsvaret sig selv, det de udfører er angreb mod et folk hvis territorier de har besat. Det er I strid med alle krigslove og skal stoppes omgående.

Den Israelske regering er sindsyg.

Gæst

#65

2014-07-31 10:59

jeg kan nemt sætte mig ind i, hvad Israel er oppe imod, når jeg ser vores problemer med palæstinenserne her i landet. og vi så det også i 2001 nine-eleven terror angrebet i NEW-YORK, hvor palæstinenserne kørte rundt i vores byer, med deres flag og jublede og råbte og skreg. og man sagde er det her Danmark, og hvad laver de her, vi er jo de vantro som de hader.
viking

#66 Re:

2014-07-31 11:08

#64: -

De har jo givet dem gaza igen. hvad er takken tunneller langt ind i israel til mere terror. jeg vil også forsvare mig, hvis jeg dag ud og dag ind fik raketter i hovedet. HAMAS tænker kun på terror, og udslettelse af ISRAEL.

gæst

#67 Re: NEW HOLOCAUST-XX

2014-07-31 11:14

#54: Stop Isreal - NEW HOLOCAUST-XX

HAMAS bruger kvinder og børn i deres terror, affyrer raketter fra skoler og hospitaler, og bruger dem til at skjule våben.

Israels ven

#68

2014-08-01 18:55

Isrel er nødt til at ødelægge hamas en gang for alle før der kan blive fred blive fred i området, så fuld opbakning herfra til Israel.

Gæst

#69

2014-08-02 07:15

Det er næsten surrealistisk at se så massiv propaganda, så åbnelyst, i de danske medier til fordel for Gaza - og så i vores 'demokratiske' del af verden. Jeg er dybt overrasket. Min støtte ligger helt og fuldt på israelernes side. Det er ganske tragisk at så mange uskyldige civile dør i Gaza, men der er kun een at holde det faktum ansvarlig og det er selvfølgelig Hamas. Alt for få palæstinensere vil fred med det israelske folk - og nu skal det være slut med at forfølge jødiske mennesker på denne jord!
Iben

#70 Re:

2014-08-02 07:18


Gæst

#71 Re:

2014-08-02 15:15

#6: -

Det handler jo ikke om, at Israel forsvarer sig .Det foregår jo inde på fremmed område. Det er angreb , blodsudgydelser, massakre. Jeg gad vide, Hvor længe israel vil fortsætte! Mit gæt er: Indtil hele Gazas befolkning er udryddet. Og så kan vi jo kalde det folkemord. Det forlyder, at der er blevet bortført en israelsk soldat. Det er ikke blevet bekræftet af hamaz. Men det er sikkert meget belejligt for israelerne, så har de jo haft et godt påskud til at intensivere myrderierne.

Hilsen Kirsten Kjær

 

 


Gæst

#72

2014-08-03 06:25

Selvfølgelig har Israel ret til at forsvare sin befolkning - Alt andet vil være nonsens...
GÆST

#73 Re:

2014-08-05 09:49

#64: -  

 Dem der er sindssyge er HAMAS, de tænker kun på at udslette ISRAEL. 


Gæst

#74 zionist propaganda

2014-08-09 11:13

alle i der kalder hamas terror org, må hellere væne jer til at kalde hvidsten gruppen, og øvrige danske modstandsgrupper det samme!

hilsen en frihedskæmper

Gæst

#75 Hvem har ret?

2014-08-16 17:00

Man slukker ikke en brand med benzin. Hvornår lærer Israel det?

Endløsung ! Ja Hitler havde en plan, lad den ikke blive gentaget