Fjern Dansk A fra HTX

Vi er mange der er utrolig trætte af, at have Dansk A på HTX. Vi finder det overhovedet ikke relevant, og meener det er spild af tid. Argumentet for at vi skal have dansk er, at vi skal blive alment dannede. Dette finder vi mere eller mindre ligegyldigt i dagens Danmark. Gennem dansk lærer vi kun om litteraturhistorie og større forfattere gennem tiden. Dette kan vi ikke bruge til noget når vi engang er færdige på skolebænken. Vi er på HTX fordi vi regner med at få natuvidenskabelige eller tekniske jobs, hvor litteraturhistorie ikke er relevant, og heller ikke et "hyggesnak"-emne.

Ved at underskrive giver jeg Sebastian tilladelse til at videregive min underskrift til dem, der har myndighed på dette område.