Nej til moske i Haderslev!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Tak for indsatsen - valget er afgørende for vores sag!

2013-11-18 13:50:22

Kære underskrivere af indsamlingen imod en moské i Haderslev.

Tak for jeres indsats i den seneste tid – og tak for jeres underskrifter.

For kort tid siden deltog jeg i en stor debat, hvor alle deltagende partier udover Dansk Folkeparti erklærede sig klar til at godkende et moské-byggeri, hvor der bl.a. kan stilles store spørgsmålstegn ved finansieringen fra Mellemøsten. På Dansk Folkepartis vegne sagde jeg naturligvis klart og entydigt nej. Men det er rart at vide, hvor man har sine politikere op til valgdagen i morgen, da det er det kommende byråd, der skal træffe den endelige afgørelse. Derfor er valgdagen i morgen afgørende.

Derfor håber jeg også, at I vælger at stemme på Dansk Folkeparti, der klart har erklæret sig som modstander af dette projekt. For vi siger naturligvis klart nej i den kommende periode. Vi vil løbende igennem næste periode forsøge at overbevise de andre partier om, at vores politik er den bedste – desværre er det en kamp op ad bakke, men ikke desto mindre ved jeg, at et godt valg til Dansk Folkeparti i morgen, kan være med til at sende et klart signal til de øvrige politikere og partier.

Med disse ord vil jeg ønske jer en god valgdag i morgen, ligesom jeg håber, I vil stemme på Dansk Folkeparti, så vi sammen kan passe godt på vores by, vores kommune og vores landsdel.

De bedste hilsner,

Peter Kofod Poulsen(DF)

Kandidat til byrådet i Haderslev Kommune og regionsrådet i Syddanmark

Peter Kofod Poulsen

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.