Stå sammen med Standing Rock

Kontakt forfatteren af dette andragende

Foredrag i København

2016-11-29 08:57:50

Foredrag i København

Jeg har modtaget nedenstående link fra Marie Hagensen. Det er en invitation til et foredrag i Folkets Hus i København, med Totem fra Lakota Sioux Nation. Foredraget er på engelsk og foregår den 15. december kl. 19-21.

Kim Bolvig

Hvorfor denne underskriftindsamling ikke bliver sendt videre

2016-11-24 04:28:50

24. november 2016

Jeg har modtaget nedenstående mail med spørgsmål omkring, hvorfor jeg har valgt ikke at sende denne underskriftindsamling til nogen.

Spørgsmålet:

Hvorfor bliver denne underskriftindsamling ikke gjort offentlig? Hvis det eneste formål er at få folk til at skrive under, og du så vælger intet at stille op med underskrifterne, så er din indsamling omsonst - med mindre du da bare ønsker en registrering af hvem der støtter dem....

Mit svar:

Hej Xxxxx

Tak for din mail. Du må undskylde at jeg først svarer nu. Det er min første underskriftindsamling, så jeg var ikke klar over hvor jeg skulle finde de mails der bliver sendt til mig.

Underskriftindsamlingen er offentlig, alle kan læse den.

Som jeg skriver i indledningen til underskriftindsamlingen, er mit formål med den, at gøre opmærksom på Indianernes protest. Da det ikke er noget medierne omtaler, må vi bruge de muligheder vi har for at få budskabet ud. Det er mit håb, at folk så selv undersøger hvad der foregår ved Standing Rock og beslutter sig for at støtte op, på den måde de nu kan.

Det synes jeg giver mening og jeg er overbevist om, at for hver enkelt der tager stilling, vil det påvirke vores kollektive bevidsthed, hvilket har betydning for hvad vej vores verden går.

Jeg har besluttet ikke at sende underskriftindsamlingen nogen steder, for jeg kan ikke se hvem der skulle have den. Det er os der ændrer verden. Jeg forventer dog at skrive til Standing Rock på et tidspunkt og fortælle dem at vi støtter dem.

Kan du ha' en god dag.

Interwievs fra Standing Rock

2016-11-04 05:32:35

interwiev: Didi Banerji    13 minutter

Søg på youtube:

"BRAVE Standing Rock Medic Has Message for Police"

interwiev: Suzi Torres.     3 minutter

Søg på youtube:

"POWERFUL Standoff Between Water Protecter & Oil Police"

Del denne underskriftsindsamling

Hjælp med at skaffe flere underskrifter til denne indsamling

Hvordan promoverer man en underskriftsindsamling?

• Del andragendet på din Facebook-væg og i grupper relateret til emnet.
  • Kontakt dine venner
    1. Skriv en besked, hvor du forklarer hvorfor du har skrevet under på denne underskriftindsamling, da folk vil være mere tilbøjelige til at skrive under, hvis de forstår, hvor vigtigt et emne det er.
    2. Kopier og indsæt webadressen for din underskriftindsamling i din besked.
    3. Send beskeden vha. e-mail, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram and LinkedIn.