Støt Flemming Hansen i kampen imod Gladsaxe Kommune.

Hej alle

Vi bliver mere og mere som borgere i det danske land, trådt på og kørt over af diverse kommuner.

I dette tilfælde er det Flemming Hansen i Gladsaxe Kommune som har mistet retten til erstatning efter at et tårnhøjt kontor byggeri (NCC) er opført i hans baghave. Hvilket resulterer i et tab for Flemming på omkring 1 million kroner.

Gladsaxe kommune har nægtet al erstatning i starten, fordi der ikke har været lavet nogle fejl i byggetilladelsen, men en uvildig advokat undersøgelse som Gladsaxe kommune har betalt en 1/4 million af skatteydernes penge, for at få lavet, har bekendtgjort at der ER lavet fejl og stadig vil kommunen ikke give erstatning.

Nu har statsforvaltningen også afvist sagen på trods af der er lavet fejl i hele processen.

Men denne underskrifts indsamling gør vi Gladsaxe kommune opmærksom på, at vi ikke mere vil trædes på som borgere og at vi vil protosterer over at Gladsaxe Kommune ikke vil hjælpe eller yde erstatning til Flemming og hans udsatte famillie.

Nu er det nok !!!

#NCC #GladsaxeKommune #StøtFlemming