Gratis HPV-Vaccine til ALLE

Quoted post

Sandheden er ilde hørt...

#77 Det er godt nok en snæver holdning =)

2013-02-15 18:38

At du sletter alle de indlæg som handler om at tænke for sig selv, det er godt nok snævert. Kan du ikke tåle, at høre, at der findes altså andre veje end vacciner.

Hvorfor tror folk blindt på vacciner? Ved I noget om dem, har I sat jer ned og undersøgt andre kilder end fra NGO eller stat.

I ved godt, at den danske stat markdesfører/reklamerer for vaccinerne og samtidig sælger dem og da næsten ALLE tager vaccinen vil jeg da vove at "påstå" at det er verdens bedste forretning =D De skal ikke en gang gøre sig umage med at sælge varen =)

Nu håber jeg ikke, at det her indlæg bliver slettet, for I burde mærke efter og tænke selv.

Sandheden er ilde hørt. Tjek vaccinens historie, den blev lavet af råddent hesteblod i gamle dage, så hvis det startede sådan, så vil jeg nødig tage den vaccine det har udviklet sig til =)

En rigtig god bog om vaccinens historie: dog på engelsk; http://www.amazon.com/The-Vaccine-Religion-Struggle-ebook/dp/B007MD8XL6/ref=sr_1_1?s=digital-text&ie=UTF8&qid=1360946376&sr=1-1&keywords=vaccine+religion+and

Svar


Gæst

#82 Re: Det er godt nok en snæver holdning =)

2013-03-02 11:34:09